Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Kan starkt rekommendera förstoringsglaset, ser verkligen enorm ut!

Ne, men allvarligt talat, har man över 15 cm i längd så behöver man faktiskt inte oroa sig, betydligt värre för de som verkligen har liten penis.
De som har för stor har svårigheter att göra nåt åt det. Gör det ont i kvinnan när han vill stöta i botten så finns det inget annat att göra än att låta bli. Om man har en mindre däremot så är det aldrig nån risk att man gör kvinnan illa, så det är helt klart bättre. Med en mindre så finns det alltid utrymme för att banga på i vild extas och man behöver inte lägga band på sig av
den anledningen.
Jag har själv en betydligt mindre, och kvinnorna har aldrig behövt vara besvikna. Ett par har varit tveksamma först när de sett min, som är c:a 10-11 lång och 10 i omkrets, men efteråt har de nöjt konstaterat att det inte var till nån nackdel.
Jag vill citera ett inlägg här från sajten Familjeliv som nog säger det mesta i den här frågan (vilken betydelse storleken har):
Citat:
Ingen alls betydelse om man vet vad man ska göra med x antal cm.
Det sämsta sexet ever in universum hade jag med en kille som hade en stor o grov kuk på 22 cm. Han trodde bara att det var att visa upp den så skulle det gå för mig... Vilken grisnit!!
Han kunde ingenting, han juckade lite och joxade lite men absolut långt ifrån några fanfarer eller trumpetljud. När det gått för HONOM la han sig på sidan och poserade självsäkert som om han var guds gåva till kvinnan.
5 min senare satt jag på bussen hem.... sjukt otillfredsställd... hans rykte var betydligt bättre än vad han själv var IRL
Bästa sexet hade jag däremot med någon som var modell prinskorv, när vi började sexet trodde jag att det skulle bli dåligt och pinsamt. Men jävlar vad jag bedrog mig... Shit vilken natt jag fick och jag vaggade hem som värsta John Wayne efteråt.. aldrig varit så öm nånsin...
Så det handlar inte om längden och mängden, utan om rycket och knycket....
Och jag har haft en del partners att jämföra med och det här är min erfarenhet.
Självklart kan det ju finnas både större o mindre penisar som faktiskt inte kan genomföra ett riktigt samlag av just den orsaken, men dom är faktiskt väldigt få till antalet.
Och en brasklapp i det hela - halva samlaget hänger också på en själv som tjej. Vill man ha en skön påsättning får man ju se till att man är lika spännande själv också. Maken berättar över ryggen på mig att man har ingen lust att vara nån sexgud i sängen när vederbörande bara ligger på rygg som nån halvdöd fisk. Då spelar antalet cm verkligen inte någon roll när killen inte får något gensvar..
Så alla usla sexstorys vi får ta del av här på sajten är nog inte bara stackars killarnas fel alla gånger....
Min syn på saken...