2014-04-09, 20:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thurizas-09
Kiss och bajshumor....

Är du så inihelvite korkad att du tror att vanligt folk inte orkar läsa ett par inlägg bakåt för att direkt kunna dementera din illa formulerade dygnspridning?
Uppenbarligen klarade du inte av det eftersom du frågade vad jag tror om precis exakt det jag just skrivit vad jag tror.... Här har du länkar om du fortfarande inte orkar bläddra bakåt ett par sidor..

https://www.flashback.org/sp48257993
https://www.flashback.org/sp48267181
https://www.flashback.org/sp48267419
https://www.flashback.org/sp48269031
https://www.flashback.org/sp48273051

Flera av svaren var t.o.m direkt riktade till dig men jag förstår om du glömt det och måste fråga samma sak igen , det var ju ändå tre dagar sen..
Vi kanske kan ses här framemot lördag och ta allt igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Thurizas-09
Mer kiss och bajshumor.... hmm veeem påminner det om??

Nej, det är tydligt att när du blev fakta- eller logikollad...
Jag antar att du menar logik-kollad (eller undrar du var jag bor?)? Undrar när det skedde för jag kan inte se ett enda argument eller motargument från dig, bara en massa prat om rumpor, och lite om snus...
Citera
2014-04-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Flera av svaren var t.o.m direkt riktade till dig men jag förstår om du glömt det och måste fråga samma sak igen , det var ju ändå tre dagar sen..
Vi kanske kan ses här framemot lördag och ta allt igen?
Refererar du till dina egna spekulationer? Bättre att referera till fakta, vi kan redan din åsikt
Citera
2014-04-09, 21:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Refererar du till dina egna spekulationer? Bättre att referera till fakta, vi kan redan din åsikt
Då blir det samma svar till dig... Om man (som Turizas) frågar vad jag TROR, så svarar jag vad jag TROR. Vilket var vad jag gjorde... Tack för att du motbevisade det Turizas just skrev:
Citat:
Är du så inihelvite korkad att du tror att vanligt folk inte orkar läsa ett par inlägg bakåt för att direkt kunna dementera din illa formulerade dygnspridning?
Ni hjälper inte direkt varandras sak
Citera
2014-04-09, 21:10
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Att du begär att andra skall komma med fakta är stor humor.
Du som aldrig har presenterat ett enda bevis eller lagt fram fakta för dina fantasier.

Tex. var är bevisen du lovat från värmekamerorna som skulle visa på lägre temperaturer än 250°C i bärande balkar.
Du har ju till och med påstått att dessa bevis finns i NIST rapporterna!

Jag har gett dig länkar på NIST rapporter som redovisar mer än dubbla temperaturer på bärande balkar trots du säger att NIST aldrig har redovisat sådana temperaturer.
Så inte nog med att jag leder saker i bevis så på köpet bevisar jag att du ljuger. Två flugor i en smäll.
Citera
2014-04-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Jag har gett dig länkar på NIST rapporter som redovisar mer än dubbla temperaturer på bärande balkar trots du säger att NIST aldrig har redovisat sådana temperaturer.
Så inte nog med att jag leder saker i bevis så på köpet bevisar jag att du ljuger. Två flugor i en smäll.
Du behöver läsa om högstadiets fysik, lite löjligt att argumentera med någon som saknar den kunskapen
Citera
2014-04-10, 07:10
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Du behöver läsa om högstadiets fysik, lite löjligt att argumentera med någon som saknar den kunskapen

Nu har jag med bred marginal passerat universitetets kurser för länge sedan. Men i detta fall kan en lågstadieelev syna dina lögner.

Det är ju Du som påstår att NIST har dina bevis på att värmekameror har registrerat enligt dig temperaturer på max 250°C i bärande konstruktioner.

Det är ju Du som påstår att NIST inte redovisar högre temperaturer än 250°C i bärande konstruktioner.

Du har haft 3 månader på dig att plocka fram dessa bevis. Men du har fatalt misslyckats med detta.

Dina lögner avslöjas med en enkel sökning i NIST dokumenten.
Men du duckar och drar fram en ny lögn. Är det på detta viset du skall föra ut en "sanning" så kommer du aldrig att lyckas övertyga personer om en konspiration.

Men du kanske skall titta på SVT 1 på lördagar kl 20.00 så kanske du lär dig lite från personer som är dig överlägsen.
Citera
2014-04-10, 09:03
Medlem
Citat:
Nu har jag med bred marginal passerat universitetets kurser för länge sedan.
visa det då
Citera
2014-04-10, 14:04
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
visa det då
Det är redan gjort, du ljuger!
(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2
Citera
2014-04-10, 14:39
Medlem
Citat:
Det är redan gjort, du ljuger!
(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

Man kan inte tro på NIST's rapport om man förstod vad som sas på fysiklektionerna på högstadiet.

NIST har fått ett uppdrag i att försöka ge någon fejkad förklaring på ett förlopp så det inte skall se ut som ett "inside jobb". Därav har de valt temperaturer som passar för att få ihop något som är inte helt absurt för de som saknar fysiska kunskaper. Fattar man fysiken är det svårt att hålla sig för skratt
Citera
2014-04-10, 16:47
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Man kan inte tro på NIST's rapport om man förstod vad som sas på fysiklektionerna på högstadiet.
Fast hade du kommit ihåg vad du själv skriver så hade du sluppit ljugit hela tiden.
Du skriver att NIST inte nämner dessa temperaturer alls. Så oavsett om du anser att NIST har fel i allt dom skriver så har dom dock redovisat och belagt temperaturer som är 4ggr så höga som det du påstår.
Citera
2014-04-10, 18:17
Medlem
Citat:
Fast hade du kommit ihåg vad du själv skriver så hade du sluppit ljugit hela tiden.
Du skriver att NIST inte nämner dessa temperaturer alls. Så oavsett om du anser att NIST har fel i allt dom skriver så har dom dock redovisat och belagt temperaturer som är 4ggr så höga som det du påstår.

Enligt NIST hade bärande balkar lägre temperaturer i WTC 1 och 2 jämfört med WTC 7
Citera
2014-04-10, 18:34
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Enligt NIST hade bärande balkar lägre temperaturer i WTC 1 och 2 jämfört med WTC 7

Fast du säger att NIST inte nämner temperaturer över 250°C i bärande konstruktioner.

Har du haft fel om detta hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in