2014-04-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiaLiaLin
Man undrar lite vilken relation de två barnen som inte gått på förskolan har till JS. Kan det vara släktingar? Vänners barn?
Min misstanke är hans systers barn som han har i knät på fotot, ser ut att vara i 2årsåldern
Citera
2014-04-09, 16:33
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulpan007
Min misstanke är hans systers barn som han har i knät på fotot, ser ut att vara i 2årsåldern

Jag tror också att ett syskonbarn har blivit utsatt av honom.
Citera
2014-04-09, 16:37
Medlem
Är förtvivlad har en 7årig flicka här som jag vet har träffat honom, visade henne fotot på honom och frågade, vet du ven han är? Ja det är Joakim han är knäpp i huvudet, Varför då frågar jag, jo han är så arg, var han inte snäll mot dig frågar jag med bultande hjärta. nä men han ville att vi skulle gå in i sovrummet eller tv rummet men mamma kom och sa att jag inte fick gå in där. då var hon 5 år vet inte om hon kommer säga mer för hon sa ..du förstår det är svårt att prata om detta
Citera
2014-04-09, 16:38
Medlem
Snobbs avatar
Jocke behöver nödvändigtvis inte ha blivit utsatt för övergrepp, men kanske han sett familjemedlemmar gjort detta och det har blivit något normalt för honom? Nja, det räcker ändå inte. De allra flesta som blir utsatta för övergrepp kopierar inte det beteendet. Jocke är helt uppenbart empatistörd, han bryr sig inte, han känner ingen medkänsla för BO eller ånger. Det är så de fungerar, sexualbrottslingar, de är onda. Jag tror definitivt att hans värsta psykiska "sjukdom" är (barn)porrmissbruk, så in i fängelset med honom.
Citera
2014-04-09, 16:39
Medlem
Snobbs avatar
Citat:
Är förtvivlad har en 7årig flicka här som jag vet har träffat honom, visade henne fotot på honom och frågade, vet du ven han är? Ja det är Joakim han är knäpp i huvudet, Varför då frågar jag, jo han är så arg, var han inte snäll mot dig frågar jag med bultande hjärta. nä men han ville att vi skulle gå in i sovrummet eller tv rummet men mamma kom och sa att jag inte fick gå in där. då var hon 5 år vet inte om hon kommer säga mer för hon sa ..du förstår det är svårt att prata om detta

Ring polisen på en gång! hoppas verkligen inte att hon blivit utsatt
Citera
2014-04-09, 16:39
Medlem
Adonirams avatar
Liknande info i Kvällsposten:

http://www.expressen.se/kvallsposten/nio-anmalningar-efter-valdtakt-pa-forskola/
Citera
2014-04-09, 16:41
Medlem
JSpuns avatar
Magkänslan: OM nu Joaki*s mamma blev påsatt av hans pappa, när hon var barnflicka (14 år) och födde barn- SÅ har pappan garanterat gett sig på barnen också! Det är också typiskt för såna här fall. De våldtar en ung tjej, hon föder och han ger sig på barnen också.

Jag tror stenhårt på att Joaki* blev utsatt som liten.

INGEN ursäkt- men så är den onda cirkeln i detta. Isf.

Citera
2014-04-09, 16:46
Medlem
Bara jag som är allmänt seg i huvudet idag , han är på bild i dagens Kalmartidning men sitter häktad ? har det kommit någon FUP ännu ? Häkningsprotokoll ?
Citera
2014-04-09, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobb
Ring polisen på en gång! hoppas verkligen inte att hon blivit utsatt
Det tänker jag göra men måste försiktigt få henne att prata utan att känna sig pressad, men jag mår hemskt dåligt av detta
Citera
2014-04-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Magkänslan: OM nu Joaki*s mamma blev påsatt av hans pappa, när hon var barnflicka (14 år) och födde barn- SÅ har pappan garanterat gett sig på barnen också! Det är också typiskt för såna här fall. De våldtar en ung tjej, hon föder och han ger sig på barnen också.

Jag tror stenhårt på att Joaki* blev utsatt som liten.

INGEN ursäkt- men så är den onda cirkeln i detta. Isf.

Fast hon kan inte varit fjorton så fall för den äldsta sonen har väl pappan med någon annan?? Det var ju den äldsta sonen mamman var barnflicka åt???
Citera
2014-04-09, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RhesusM
Bara jag som är allmänt seg i huvudet idag , han är på bild i dagens Kalmartidning men sitter häktad ? har det kommit någon FUP ännu ? Häkningsprotokoll ?

Vi vet ju inte från när bilderna är. Kalmarposten kommer ut varannan vecka.
Citera
2014-04-09, 16:56
Bannlyst
Citat:
Min mamma blev utsatt för en pedofil och hon tyckte om bara någon frågat henne när hon var barn.
Även om det är hemskt så kanske du borde berätta för flickan att han våldtagit barn och att om hon blivit våldtagen så ska hon berätta.
En pedofil är på 78 barn i snitt innan den blir upptäckt har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in