Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-09, 17:00
  #601
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulpan007
Är förtvivlad har en 7årig flicka här som jag vet har träffat honom, visade henne fotot på honom och frågade, vet du ven han är? Ja det är Joakim han är knäpp i huvudet, Varför då frågar jag, jo han är så arg, var han inte snäll mot dig frågar jag med bultande hjärta. nä men han ville att vi skulle gå in i sovrummet eller tv rummet men mamma kom och sa att jag inte fick gå in där. då var hon 5 år vet inte om hon kommer säga mer för hon sa ..du förstår det är svårt att prata om detta

Men alltså, en 7 årig flicka fattar att det här miffot är skevt, men alla socialkärringar går blinda och låter honom praktisera på ett dagis utan att tycka att han är udda????


Skulle också kunna vrida nacken av fanskapet som förstört för alla manliga förskolelärare i 15 år framåt.
Citera
2014-04-09, 17:03
  #602
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Magkänslan: OM nu Joaki*s mamma blev påsatt av hans pappa, när hon var barnflicka (14 år) och födde barn- SÅ har pappan garanterat gett sig på barnen också! Det är också typiskt för såna här fall. De våldtar en ung tjej, hon föder och han ger sig på barnen också.

Jag tror stenhårt på att Joaki* blev utsatt som liten.

INGEN ursäkt- men så är den onda cirkeln i detta. Isf.

OM det är så, så kan det lika gärna vara de sjuka generna han ärvt, lås in fanskapet och släpp aldrig någonsin ut han igen, sen ska inte sånt kunna ske av en praktikant, en praktikant får inte ta ordinare sysslor eller vara själv med barnen, det är personalens uppgift att ha koll på barnen, praktikanten ska bara vara med och hjälpa till.
Citera
2014-04-09, 17:06
  #603
Medlem
-DaRude-s avatar
Vilket äckligt jävla svin. Han blev förmodligen överlycklig när han erbjöds tjänsten. Inte var det pengarna eller meriterna han var ute efter. Man lär säkert kunna sätta dit han på flera åtalspunkter i flera olika fall, han verkar ha erfarenhet av detta sedan tidigare.
Citera
2014-04-09, 17:14
  #604
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Polymorphous
Oj, du måste ha en överjävlig tro på mänskligheten du...

Men jag tror som tidigare spekulerat i, att det helt klart kan röra sig om paranoida föräldrar som tolkat in minsta lilla grej i deras barns beteende som ett tecken på att de också blivit utsatta. De har säkert ställt väldigt ledande frågor o.s.v.
Du borde ha vetskap, för du verkar endast vara intresserad av pedofiltrådar, vet du något om pedofilen, är det filmer inblandat?
Citera
2014-04-09, 17:59
  #605
Medlem
Mr-Mums avatar
http://www.expressen.se/kvallsposten...t-pa-forskola/

LIve kl 18
Citera
2014-04-09, 18:26
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulpan007
Det tänker jag göra men måste försiktigt få henne att prata utan att känna sig pressad, men jag mår hemskt dåligt av detta

Du ska inte prata med henne alls om saken innan du rådgjort med polisen. Det är väldigt lite som ska till för att barns vitnesmål ska förvanskas och bli helt odugligt i en rättslig prövning.
Citera
2014-04-09, 18:27
  #607
Medlem
Två personer som har gått på samma skola i låg- och mellanstadiet, oberoende av varandra, berättade att Joakim har opererats i huvudet "x antal gånger" vad de kommer ihåg från sin tid där.
Citera
2014-04-09, 18:28
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polymorphous
Oj, du måste ha en överjävlig tro på mänskligheten du...

Men jag tror som tidigare spekulerat i, att det helt klart kan röra sig om paranoida föräldrar som tolkat in minsta lilla grej i deras barns beteende som ett tecken på att de också blivit utsatta. De har säkert ställt väldigt ledande frågor o.s.v.

Jag har också funderingar åt detta hållet. Bland annat blir jag lite fundersam när personalen på dagiset menar på att han inte haft någonstans att vara själv med barn i den omfattningen. Det har ju visat sig i en del andra liknande fall att barnen fått ledande frågor och att svaren sedan tolkats för okritiskt.
Citera
2014-04-09, 18:32
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpidump
Två personer som har gått på samma skola i låg- och mellanstadiet, oberoende av varandra, berättade att Joakim har opererats i huvudet "x antal gånger" vad de kommer ihåg från sin tid där.

Varför? Han var ju inte med i bilolyckan så det kan inte vara det.
Citera
2014-04-09, 18:34
  #610
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av humpedumpen
Jag har också funderingar åt detta hållet. Bland annat blir jag lite fundersam när personalen på dagiset menar på att han inte haft någonstans att vara själv med barn i den omfattningen. Det har ju visat sig i en del andra liknande fall att barnen fått ledande frågor och att svaren sedan tolkats för okritiskt.
Men det syns på undersökning om barnet blivit våldtaget, även om ni pedofiler inte tror att barn får skador så får de det, hur ska ett barn under 2 år fått ledande frågor?
Titta på expressens insag, pedofiler som skyller på samhället syn på pedofiler är de farligaste.
Citera
2014-04-09, 18:41
  #611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duca00
Varför? Han var ju inte med i bilolyckan så det kan inte vara det.

Han var med i olyckan. Hela familjen var förutom storebrodern J*sp*r!
Citera
2014-04-09, 18:43
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvotrefyra
Han var med i olyckan. Hela familjen var förutom storebrodern J*sp*r!

Kollade upp det. Du har rätt. Kan det ha varit därför han gick igenom " ett x antal" operationer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback