Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-12, 00:14
  #1789
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
'
Du får helt enkelt läsa P7an (första inlägget), och se vad som skrivs. Det står påminner om en profil så som Aspergers men ej tillräcklig för diagnos.

Det är dom som är handledare till praktikanten., Då är man med och sitter inte på sitt feta arsle och låter praktikanter förgripa sig på 13 barn, och då runt 40 gånger. Så jag torkar mig i arslet med deras utbildning.

Som sagt ingen vet vad praktikanten har för diagnos.

Inte heller vem som var ansvarig för anställningen eller ansvarig handledare för praktikanten.

Ditt kunskapsförakt talar för sig själv.
Citera
2014-06-12, 00:23
  #1790
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Som sagt ingen vet vad praktikanten har för diagnos.

Inte heller vem som var ansvarig för anställningen eller ansvarig handledare för praktikanten.

Ditt kunskapsförakt talar för sig själv.



Du missade helt p7an och du har missat resten av fallet och ska inbilla tråden att denna killen har en hjärnskada så därför begår han övergrepp. Du är ingen läkare inte heller neurokirurg, och definitivt inte en som kan något om hjärnskador. Kan du inte bara tiga och låta fakta gå före dina konstiga sluddriga resonemang. Sen tror du för att någon har en längre utbildning att den är helig, men snälla du det är väl fan ingen merit att arbeta på ett jävla dagis. Ta nu för fan och se det för vad det är. Man har brustit som anställd och handledningen av praktikanten. Och deras utbildning ger jag inte ett skit för.

Du kan ta frågan till föräldrarna som fått sina barn grovt sexuellt våldtagna, och se vad dom anser om dagiset och dess personal. Du svamlar i varenda tråd och det är bara felaktigheter. Man blir bara trött av att se skiten du framför. Jävla svammelhög.

Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Man kan få inre hjärnblödningar som påverkar olika centra i hjärnan. Slumpmässigt mer eller mindre.

Källa på att man blir pedofil då?
__________________
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-06-12 kl. 00:26.
Citera
2014-06-12, 00:26
  #1791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Du missade helt p7an och du har missat resten av fallet och ska inbilla tråden att denna killen har en hjärnskada så därför begår han övergrepp. Du är ingen läkare inte heller neurokirurg, och definitivt inte en som kan något om hjärnskador. Kan du inte bara tiga och låta fakta gå före dina konstiga sluddriga resonemang. Sen tror du för att någon har en längre utbildning att den är helig, men snälla du det är väl fan ingen merit att arbeta på ett jävla dagis. Ta nu för fan och se det för vad det är. Man har brustit som anställd och handledningen av praktikanten. Och deras utbildning ger jag inte ett skit för.

Du kan ta frågan till föräldrarna som fått sina barn grovt sexuellt våldtagna, och se vad dom anser om dagiset och dess personal. Du svamlar i varenda tråd och det är bara felaktigheter. Man blir bara trött av att se skiten du framför. Jävla svammelhög.

Jag försöker förhålla mig till just fakta.
Citera
2014-06-12, 00:31
  #1792
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag försöker förhålla mig till just fakta.



Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Man kan få inre hjärnblödningar som påverkar olika centra i hjärnan. Slumpmässigt mer eller mindre.

Bra då tar du fram belägg för att man blir pedofil för hjärnskada. Och för mindre blödningar i hjärnan.
Du har aldrig hållit dig till fakta i ett enda ämne du förgör med ditt tyckande, och värst är att du tror ditt tyckande är sant.
Citera
2014-06-12, 00:55
  #1793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Bra då tar du fram belägg för att man blir pedofil för hjärnskada. Och för mindre blödningar i hjärnan.
Du har aldrig hållit dig till fakta i ett enda ämne du förgör med ditt tyckande, och värst är att du tror ditt tyckande är sant.

Fråga en neurolog. Ingen skulle kunna svara på på det. Tror jag.

Det är klart att jag tror på det jag skriver/tycker. MEN jag kan ändra mig också. När nya tankar/funderingar kommer.
Citera
2014-06-12, 01:23
  #1794
Medlem
WSEs avatar
Sluta med Asperger syndrom skiten. Den innebär inte att man är attraherad av barn eller inte vet skillnaden mellan rätt och fel. Jag har den diagnosen och den handlade mest om min nervositet och sociala ångest.

Blev sur när dom sänkte straffet för 25åringen som kidnappade en flicka i Göteborg för att han hade Aspergers. Vad fan, man kan vara en dålig person med eller utan diagnos. Han hade en pedofil läggning . Dra inte in mig i det hela, det finns inget i min diagnos som gör att jag vill kidnappa ungar.
Citera
2014-06-12, 02:04
  #1795
Medlem
Mogaku-sans avatar
Praktikanten har då börjat med övergreppen redan första dagen på förskolan. Helt obegripligt hur detta har fått fortgå. Vad är detta för samhälle där personer som "praktikanten" inte kollas upp och lämnas ensamma tillsammans med barnen. Schizofreni eller inte, det ursäktar inte hans dåd som han åsamkat barnen och deras föräldrar samt samhället i helhet.
Citera
2014-06-12, 06:06
  #1796
Medlem
Emzans avatar
Hur kan praktik platser som tilldelad av AF få godkännas av en förskolechef som känner praltikanten? (via skådespeleri)
Redan i det läget är ju praktikanten någon man tror man kunde lita på även bland personal. Så hade nog de flesta resonerat.

Det där med att olyckan skulle orsaka pedofili verkar myyycket långsökt.
Han har ju som flee påpekat klarat studier och annat. Så borde inte bli "tyck-synd-om-offer"

JS hade planerat detta,JS satte igån direkt när praktiken började och JS vet att andra tycker det är fel enligt vad polisförhör utger. Och vet man att andra tycker det är fel och ändå gör det är man beräknande och har full koll.
Vård kan bara hjälpa de som kan botas och de som inte vet vad dom gjort.

Fängelse. Allt annat är ett skämt.
Citera
2014-06-12, 09:01
  #1797
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emzan
Hur kan praktik platser som tilldelad av AF få godkännas av en förskolechef som känner praltikanten? (via skådespeleri)
Redan i det läget är ju praktikanten någon man tror man kunde lita på även bland personal. Så hade nog de flesta resonerat.

Det där med att olyckan skulle orsaka pedofili verkar myyycket långsökt.
Han har ju som flee påpekat klarat studier och annat. Så borde inte bli "tyck-synd-om-offer"

JS hade planerat detta,JS satte igån direkt när praktiken började och JS vet att andra tycker det är fel enligt vad polisförhör utger. Och vet man att andra tycker det är fel och ändå gör det är man beräknande och har full koll.
Vård kan bara hjälpa de som kan botas och de som inte vet vad dom gjort.

Fängelse. Allt annat är ett skämt.

Det är det jag menar med att fler är inblandade. Inte en chans att de inte visste vad det var för kuf. Han startade ju direkt redan första dagen på praktiken. Chefen på förskolan kan aldrig ha varit helt ovetande. Inte en chans.
Citera
2014-06-12, 09:07
  #1798
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det är det jag menar med att fler är inblandade. Inte en chans att de inte visste vad det var för kuf. Han startade ju direkt redan första dagen på praktiken. Chefen på förskolan kan aldrig ha varit helt ovetande. Inte en chans.

Så den ~50 åriga kärringen som brann för föreskoleverksamheten tog medvetet in en udda 21-åring så att han kunde suga på småpojkarnas könsorgan och våldta småflickor? För att hon gick igång på det, eller? Ta av dig foliehatten.
Citera
2014-06-12, 10:27
  #1799
Medlem
DickyTickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av convictedfelon
Noterar att pedofilens bror på sin Facebooksida skriver att han vill ta bort djurplågare och PEDOFILER!!

Fast hans brorsa har ju inget med psyksjuka pedofilen att göra. Hans bror är hans bror och håller förhoppningsvis inte på med sånt skit.

Alltså man ser ju på snubben på google att han är mentalt störd så hur kunde han ens få jobbet? Som förälder hade jag reagerat direkt.

Mina framtida barn ska hamna på en förskola där jag kollat upp varenda jävel som jobbar på stället, inkl chefen. Belastningsregister, kreditupplysning, läkarjournaler etc.......
Citera
2014-06-12, 10:39
  #1800
Avstängd
smålandtintins avatar
Ett par synpunkter på P7:an:
1. Ahlström måste varit full då han skrev den. Full med stavfel och oklara meningar.
2. Zyprexa är en antipsykotisk medicin som främst ges till personer som har återkommande hypomaniska skov i en bipolär sjukdomsbild. Ett mycket känt problem är att dessa patienter ofta struntar i att ta medicinen och därför blir allt sjukare. En person i ett djupt maniskt skov har mycket svårt att kontrollera sina handlingar och resultatet blir ofta rättspsykiatrisk vård. Zyprexa ges även vid Schizofreni, vilket också är en vanlig orsak till rättspsykiatrisk vård.
Gissar att det i RPU:n visar sig att JS var manisk, men struntade i medicineringen eftersom han mådde bättre än någonsin. Jag tror och hoppas att han döms till rättspsykiatrisk vård.
Om han har Asperger eller inte tror jag inte är särskilt intressant, eftersom det är en diagnos som mycket sällan i sig leder till rättspsykiatrisk vård. Att det alltid dras upp i dessa trådar är inte bara jävligt tröttsamt utan demoniserar alla de som har Asperger. Minst 99 procent av alla med asperger har aldrig begått ett våldsbrott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback