2014-04-08, 22:01
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag blir iaf nyfiken på Silver Mountain Water, det är den enda Male/Uni Creeden jag inte testat ännu....

Bortsett från alla som är tagen ur produktion (som därför är svårare att få tag på) finns det nog minst 25 stycken herr- och/eller unisexdofter från Creed just nu så då måste du ha legat i ganska bra...
Citera
2014-04-09, 01:15
Medlem
mr.demons avatar
Hej!

Jag undrar om nån vet nån site man kan beställa prover av Acqua di parma? Har på sistone köpt dofter som inte passat mig alls, och den finns inte där jag bor. Så har ingen som helst lust att köpa fler dofter som ej passar mig.
Citera
2014-04-09, 06:13
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hej!

Jag undrar om nån vet nån site man kan beställa prover av Acqua di parma? Har på sistone köpt dofter som inte passat mig alls, och den finns inte där jag bor. Så har ingen som helst lust att köpa fler dofter som ej passar mig.

Kolla essenza Nobile, så kan du förmodligen köpa bra spraysamples till en rimlig peng.
Citera
2014-04-09, 11:33
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Kolla essenza Nobile, så kan du förmodligen köpa bra spraysamples till en rimlig peng.

Tack för tipset. Men 8 euro och sen 12 euro i frakt låter inte allt för lockande.
Citera
2014-04-09, 12:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Tack för tipset. Men 8 euro och sen 12 euro i frakt låter inte allt för lockande.

Tror dock bara dom tar 5€ i frakt på enbart samples.
Man får ändå runt 2,5ml i proverna så dom räcker ju ett tag.

Edit: samplepriserna på AdP var ju minst sagt udda där måste jag säga.
Allt från 3€ till 9€, låter oerhört konstigt när dofterna nästan har identiska priser.
Assoluta 9€ tre ggr dyrare än vanliga Colonia.
Senast redigerad av LaCucaracha 2014-04-09 kl. 12:35.
Citera
2014-04-09, 12:31
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Tror dock bara dom tar 5€ i frakt på enbart samples.
Man får ändå runt 2,5ml i proverna så dom räcker ju ett tag.

Finns det inget ställa i Sverige man kan beställa prover ifrån? Kan iofs beställa acqua di parma essenza, men om jag har fattat allt rätt så ska den vara ganska så somrig. Jag trodde den skulle vara mer åt Arman Code hållet?
Citera
2014-04-09, 12:40
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Finns det inget ställa i Sverige man kan beställa prover ifrån? Kan iofs beställa acqua di parma essenza, men om jag har fattat allt rätt så ska den vara ganska så somrig. Jag trodde den skulle vara mer åt Arman Code hållet?

Tror inte det finns något ställe som säljer prover på AdP tyvärr. Du kan ju alltid kontakta Essenza Nobile och fråga angående priserna som verkar onekligen skumma.

Essenza är inte lik Armani Code. De flesta är sommardofter, Intensa är väl mer för svalare väder.
Hade iaf inte blindköpt någon AdP utan att ha testat. Man måste räkna med att dofterna är ganska old school och passar nog inte alla.
Citera
2014-04-09, 13:04
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Tror inte det finns något ställe som säljer prover på AdP tyvärr. Du kan ju alltid kontakta Essenza Nobile och fråga angående priserna som verkar onekligen skumma.

Essenza är inte lik Armani Code. De flesta är sommardofter, Intensa är väl mer för svalare väder.
Hade iaf inte blindköpt någon AdP utan att ha testat. Man måste räkna med att dofterna är ganska old school och passar nog inte alla.

Det är just det jag gillar.

Men rätt att man inte ska blindköpa den om det nu är som du skriver. Lite tråkigt att man inte ska kunna prova lite mer annorlunda märken i affärer.
Citera
2014-04-09, 13:06
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Det är just det jag gillar.

Men rätt att man inte ska blindköpa den om det nu är som du skriver. Lite tråkigt att man inte ska kunna prova lite mer annorlunda märken i affärer.
Acqua di Parma är inte så annorlunda. Bor du i något storstadsområde finns det garanterat något ställe som har AdP i sitt sortiment.
Citera
2014-04-09, 15:22
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Acqua di Parma är inte så annorlunda. Bor du i något storstadsområde finns det garanterat något ställe som har AdP i sitt sortiment.

Ska kolla när jag är i Stockholm nästa gång och hälsar på sonen.
Citera
2014-04-09, 15:42
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ska kolla när jag är i Stockholm nästa gång och hälsar på sonen.
Ja där är absolut inget problem att hitta den. Enklast är väl att gå till NK då.
Citera
2014-04-09, 16:31
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ja där är absolut inget problem att hitta den. Enklast är väl att gå till NK då.

Ja, får jag tid så drar jag förbi NK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in