2014-04-05, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herblaw
Koka aceton känns ju lite sådär halvbra

Utspätt med aceton givetvis efter.
Citera
2014-04-05, 18:10
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
Spillde stealth ink över hela min högra hand och min vita henri lloyd tröja som jag hade köpt veckan innan ungefär. Färgen på handen satt kvar i 1 månad ungefär om inte mer.. och tröjan, ja den slängde jag.
Fyfan va det sitter, huden ser inte fräsch ut för fem öre.

En klassiker är väl att pumpa för mycket och sedan inse att skorna ser lite konstiga ut av alla fläckar.

Men vart har man inte spillt eller rättare sagt vad har inte färg på sig.
Citera
2014-04-05, 18:28
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
Vi var uppe på ett fame och pieca sen skulle ja fylla på min squeezer det var så jävla mörkt så jag såg inte riktigt vart jag hällde. var även ganska dragen så tänkte inte just då att ja hade inket på handen förens de hade gått en stund hehe

Jaha, då förstår jag! Fyller alltid på mina pennor hemma med stealth. Känns lite dyrt att spilla ut något
Citera
2014-04-06, 11:37
Medlem
Shine_s avatar
Spillde ner ovansidan på en vit tvättmaskin en gång vid refill, tror det vara svart corio, det var bara att glömma att få bort den fläcken...
Citera
2014-04-09, 02:50
Medlem
Självklart har man sina ink spots på golvet och har samt lyckats fått färg på skorna och alla mina jeans. Samt ryggan. en gång lyckades jag få färg i nyllet när jag skulle klia näsan med handen jag höll flowen med. Jag är ganska klantig borde väl torska när som helst.
Citera
2014-04-09, 04:17
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabegott1337
Självklart har man sina ink spots på golvet och har samt lyckats fått färg på skorna och alla mina jeans. Samt ryggan. en gång lyckades jag få färg i nyllet när jag skulle klia näsan med handen jag höll flowen med. Jag är ganska klantig borde väl torska när som helst.

Näsan är rätt standard efter några bärs och en bombing runda.
Citera
2015-12-26, 17:29
Medlem
Var för ett tag sen men ändå:

En tjejkompis till mig fyllde år så jag och några gemensamma kompisar till henne var uppe på hennes övervåning. det slutade med att jag var redigt full och låg på golvet mer eller mindre medvetslös och jag har rätt mycket minnesluckor. men då öpnade hon som fyllde år min väska och tog fram min on the run lila marker och stoppade den i min mun, galen som jag är bet jag av den i mitten utan tvekan och fick lila ink i hela ansiktet och käften. Det mesta förutom det på läpparna gick bort så det såg ut som att jag frös rätt mycket. Efter det så spydde jag från hennes balkong ner på deras två bilar och däckade i hennes säng.
Med det lilla jag mindes dagen efter skämdes jag ögonen ur mig och drog innan de andra vaknat, men ringde sen och träffade henne och bad om ursäkt då hon smått irriterat berättade hur hon var tvungen att tvätta bilarna som hade nån lilanyanserad sörja på sig innan hennes föräldrar kom hem.
vi är vänner än idag och hon gav mig en ny marker på min senaste födelsedag, då hon hade suttit med en av mina markers på en sandlåda(sånadär vid pendeltågsstationer med sand ifall det blir is som de lägger på perongen) hon satt med den och bara pumpade allt rätt ut på lådan och så kletade hon ut det till ordet fågel(kanske kvar än idag? station: solna)

Juste!! sen när jag kom hem efter denna "födelsedagsfest" så skulle jag duscha och som vanligt så kollar man i spegeln att alla muskler sitter där de ska så märker jag att jag har från halsen ner till skinkorna, en ringlande lila text och underarmarna fullklottrade med nånting och armarna hade jag haft under mig när jag sov så det vita motivet på min tröja hade lite blå/lila design sen.
Citera
2015-12-26, 17:59
Medlem
well....

När man ska bomba det där elskåpet med sin squeezer fylld med ferrari färg och korkjäveln har torkat fast och hela skiten rinner ut över skåpet så det ser ut som en grovmisshandel dagen efter.

eller när man ska vara tuff och stoppa ner två burkar i byxlinningen med caps på och råkar böja sig ner...ptssssccchhhhhhh......

aye cheers!
Citera
2015-12-28, 12:46
Medlem
Lundmark.s avatar
Under toy-dagarna, packade ner några burkar krom med capsen fortfarande på, sen tyckte jag det var en bra idé att trycka ner tröjan uppepå burkarna..
Citera
2015-12-29, 00:05
Medlem
För några år sen när Montana ultra Wide precis börjat säljas så drog jag till Anna o körde en laglig pjäs efter ett tag så testar jag burken på marken o det resulterar i att jag hade färgstänk nästan över hela mig
Citera
2015-12-29, 01:46
Medlem
Detta var för ett par veckor sedan. Var påväg till min polare, vi hade inga planer på att måla så tog på mig nya vinterjackan. Väll där hade vi inget att göra, så vi tänkte skitsamma, tog med oss ett par burkar och drog ut. Tänkte snygga upp ett elskåp som var helt orört, så tog en röd kanna och började köra. Klockan var sent, det var mörkt och jag såg knappt någonting. När jag hade fyllt i så gott jag kunde i mörkret så bad jag polaren lysa med sin mobil när jag nu skulle dra outlines. Märkte då att capen på den röda kannan var sönder, det hade runnit färg längst med hela burken och jackaärmen var nu röd istället för svart

Är nu en pjs, jeans och ett par airmax fattigare
Citera
2015-12-29, 13:22
Medlem
thatdumbfucks avatar
Jag drog ut å bomba med några polare och efter ett tag kom vi fram till en bro och jag kommer på att jag ska dra en tag och sen bara dra linjer över resten av bron med en röd Montana gold kanna. När jag dragit färdigt över hela bron kolla jag på mina kompisar och märkte att alla var röda och väldigt arga... Det var motvind....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in