2014-03-23, 21:44
Medlem
Rainingbombzs avatar
Spillde stealth ink över hela min högra hand och min vita henri lloyd tröja som jag hade köpt veckan innan ungefär. Färgen på handen satt kvar i 1 månad ungefär om inte mer.. och tröjan, ja den slängde jag.
Citera
2014-03-23, 22:33
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
Spillde stealth ink över hela min högra hand och min vita henri lloyd tröja som jag hade köpt veckan innan ungefär. Färgen på handen satt kvar i 1 månad ungefär om inte mer.. och tröjan, ja den slängde jag.

Hur fan lyckades du med det? Stealth brukar gå bort rätt kvickt om man är snabb och knuggar.
Citera
2014-03-23, 22:59
Medlem
En gång skaka jag en flaska krom utan kork på, det gick sådär.
Citera
2014-03-24, 12:46
Medlem
Då ska jag passa på och dela med mig när jag råkade smutsa ner hela Arlanda.
Jag och polaren skulle ta flyget till en hemlig destination. Vi hade hela våra bags proppfyllda med cannor. Vissa var ifrån gårdagens mission och vissa var nya. Så stannar vi upp och ser att det droppat krom överallt här och där över hela golvet. Vi tänker inte så mycket på det och drar till väskinlämningen. Det tar cirka 15 minuter innan det kommer 2 ordningsvakter som vill att vi ska komma med till våra väskor. De ber snällt om att få öppna väskorna, vi säger såklart att de får de göra. Vi märker då att en 600burner med pinky och legat och pyst under hela bussresan till Arlanda samt under hela väntetiden. Får en sur blick och en käftig utskällning om att inga jävla sprayburkar kommer på flyget. Så vi lämnar då cirka 2 burkar mitt på Arlanda och hoppar lite sura på det där jävla flygplanet med tankarna om att vi måste köpa nya burks när vi kommer fram. Piece och krom niggus!
Citera
2014-03-24, 12:59
Medlem
jeansen, 100 år gammalt trägolv, fick slipa bort.. Grog street killer ink kokat med aceton..
Citera
2014-03-24, 15:45
Medlem
Rainingbombzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Hur fan lyckades du med det? Stealth brukar gå bort rätt kvickt om man är snabb och knuggar.

Vi var uppe på ett fame och pieca sen skulle ja fylla på min squeezer det var så jävla mörkt så jag såg inte riktigt vart jag hällde. var även ganska dragen så tänkte inte just då att ja hade inket på handen förens de hade gått en stund hehe
Citera
2014-04-04, 10:32
Medlem
Kosmoxiss avatar
Var på ett street art-evenemang, kände att det var på sin plats för en tag när jag skulle på toa, så innan jag pissar så drar jag fram en blå marker varpå jag börjar lämna mina spår ovetandes om att fanskapet läcker blått ink över hela min hand, när jag är klar halar jag fram kuken och pissar och till min förvåning är hela kuken blå, full som jag var trodde jag att jag klämt stackarn och blev helt förtvivlad varpå jag sedan märker att hela handen är blå också, då förstod jag vad som hade hänt
Citera
2014-04-04, 14:05
Medlem
graffdatshits avatar
Härom helgen så råkade jag få en riktigt saftig fläck rollerfärg på byxorna! Samt en massa stänk på skorna. Händerna kletar man ju ner hela djävla tiden också
Citera
2014-04-04, 15:51
Medlem
unoosws avatar
bland det jobbigaste jag vart med om var när jag skulle måla ett brofäste på vintern där det inte fanns mycket att stå på så man halkade ner hela tiden. när jag var klar skulle jag ta fram min belönings-cigg och upptäcker då att min babyblå grog metalhead hade skruvat upp sig i jackfickan och runnit ner genom tyget, täckt mina byxor ( där ciggen låg ) och ända ner på skorna...
Citera
2014-04-04, 16:20
Medlem
O-Lyckligs avatar
En julafton, ca 1994-95, så använde jag mig av föräldrarnas badrumsgolv som täckpapper. Ung och dum, behövdes inget riktigt täckpapper då proceduren att fylla på Meto i, vad som endast kan beskrivas, "dräggelpennan" gjordes regelbundet så allt var därav riskfritt... Men ack så fel, ungdomens självbelåtelse skulle få sig en törn denna afton. Väluppfylld och snart klar att generera mer skada inträffar det som ej bör ske, skiten välter och skapar en, relativt, stor "pöl" av svart skylttextningsfärg på linoliummattan. Efter några försök med tillgängligt material såsom Aceton fanns endast alternativet att "kryppa till korset" kvar.

God jul Föräldrarna - Jag älskar Er!
Citera
2014-04-05, 13:11
Medlem
Zarrells avatar
Satt och fixade med en silverpenna häromdagen och lyckades få upp en fontän av krombläck som landade från ansiktet (hade mask som tur var) som en rand längs med t-shirten och dumpades i knät. Stor kromfläck i skrevet som gick igenom kallingarna och sved gött Blev en timmes tvätt och skrubbande efter det, med alla kemikalier som gick att få tag på
Citera
2014-04-05, 14:07
Medlem
Herblaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
jeansen, 100 år gammalt trägolv, fick slipa bort.. Grog street killer ink kokat med aceton..

Koka aceton känns ju lite sådär halvbra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in