2009-03-28, 23:19
Medlem
en gång när jag varit och handlat nytt mr.black ink (bor hemma) så är man ju msidig nog att spill på golvet då vart det fram med aseton och skrubba fort som fan för jag viste att mamma var på väg hem men jag fick bort typ allt det som blev kvar syns knapt för det var en mör helteknings matta så det ser ut som någon spilt cola och inte torkat up det
Citera
2009-03-29, 16:52
Medlem
strawberrykings avatar
Senaste klantiga färgspillet var nog när jag råkade spilla lite blå färg i kaffemuggen

Senaste klantiga saken jag gjorde var med markern dock, skulle rengöra den för att byta färg, så slängde in udden i micron istället för att vänta... silver i den innan som sagt, så lite rädd blev man när det blev fyverkerier
Citera
2009-03-30, 20:12
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Sabbade en polares laptop, sån John Bauer laptop. Satt framför den vid polarens skrivbord, fyllde min squeezer med vit färg och hans laptop är grå/svart. Så välter squeezern medans jag häller färg, över tangentbordet landade sedan denna queezer-penna. Och dum som jag är så slutade jag inte heller hälla färgen förens efter 3-4 sekunder då jag fattar att det gått åt helvete. Ett trä-skrivbord vart vitt + en JB laptop gick sönder..

Han fick ut en ny dator så fort han började i skolan igen. (Detta hände under en sommar, nått år sedan.)

Jag fyller inte mina markers/squeezers någon annanstans än i källaren, nu mera.

Ska tilläggas att jag inte var helt stabil i skallen när detta hände.
Citera
2009-03-31, 17:04
Medlem
full som fan, föll baklänges och knäckte en marker + öl i ryggan. tog ett bra tag innan jag insåg var alla svarta fläckar kom ifrån.
Citera
2009-04-01, 14:40
Medlem
väskan full med corioooo
Citera
2009-04-01, 22:23
Medlem
hundkalvs avatar
haha spillde en jävla massa grog ink runt hela gylfen xD
Citera
2009-04-02, 01:13
Medlem
När jag gick i sexan eller sjuan så spillde jag ink över hela sovrumsgolvet. Innan hade jag förklarat mina svartfläckiga händer med att jag bytta kedja på en kompis cykel men den svarta fläcken var svårförklarad. Jag sa att jag hade "glömt lite muttrar i väskan med olja på" men den gick inte så bra. Papi krävde en förklaring inom en timme och jag fick lite panik och slängde flowen i papperskorgen. Givetvis hittade min kära far den av lukten
Citera
2009-04-02, 18:24
Medlem
atatatatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundkalv
haha spillde en jävla massa grog ink runt hela gylfen xD

Du ollade ditt verktyg?
Citera
2009-04-02, 19:22
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atatatata
Du ollade ditt verktyg?

Nej, han ville ha den berömda negerkuken.
Citera
2009-04-02, 22:26
Medlem
MysigaBrallors avatar
Fick en stor fin fläck som täckte en del av ett element, vägg och golv i badrummet, även en matta fick stora skador.. Föräldrarna skulle komma hem om 2,5timmar vid tillfället och man fick en grov panik. Slutade med att jag faktiskt fick bort dom fina grogfläckarna med svinto och alla rengöringsmedel vi hade, mattan fick jag slänga och jag skyllde på att jag hade spillt färg ifrån airbrushen. Löste sig till slut iallfall.

Jag har även förstört ett par jeans för 900 med fina grogfläckar rakt vid underlivet. Dom ville man ju inte använda efter det.
Citera
2009-04-20, 22:58
Medlem
soewhats avatar
synd att tråden typ är död men jag gjorde väl en rätt typisk grej att sitta framför datorn och skulle fylla en marker med chrome ink och självklart välter markern och jag får en fet chrome fläck på mitt skrivbord
Citera
2009-04-21, 09:21
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soewhat
synd att tråden typ är död men jag gjorde väl en rätt typisk grej att sitta framför datorn och skulle fylla en marker med chrome ink och självklart välter markern och jag får en fet chrome fläck på mitt skrivbord
gjorde en liknande sak för någon dag sen, bara att jag hadde grönt bläck och det hamnade över mina byxor och någon skjorta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in