2014-04-08, 23:03
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Nu känns det som att det inte spelar någon roll om Zlatan blir borta två veckor eller sex veckor... Seriesegern och skytteligan är ju i praktiken klar ändå.

Säsongen dog tvärt. Ingen skugga ska falla på Ibra. Det här är en ganska bra match att vissa i utbildningssyfte vad Ibra betyder för ett lag i uppspelfasen, i länkspelet, i att sätta spelare rättvända, i att frispela sina medspelare. Och samtidigt vara ett fysiskt hot framåt.

Tråkigt. Men förhoppningsvis kommer Ibra igen. Några år till har han i sig.
Citera
2014-04-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Men förhoppningsvis kommer Ibra igen. Några år till har han i sig.

Jag tror Zlatan vinner CL i hans sista säsong eller nåt sånt. Vinna CL kommer han göra iaf, hans karriär är för magiskt för att nåt sånt inte ska hända.

Han avgör säkert en CL-final, sedan lägger han skorna på hyllan. Skulle inte bli särskilt förvånad.
Citera
2014-04-08, 23:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Jag tror Zlatan vinner CL i hans sista säsong eller nåt sånt. Vinna CL kommer han göra iaf, hans karriär är för magiskt för att nåt sånt inte ska hända.

Han avgör säkert en CL-final, sedan lägger han skorna på hyllan. Skulle inte bli särskilt förvånad.

Jag går i lite samma banor. Zlatan kommer sluta sin karriär med antingen en CL-vinst eller en mästerskapsmedalj. Det borde rimligtvis bli så, som den mästare han är.

Inidividuellt har han gjort en enastående säsong. Fullkomligt briljant. Ingen skugga ska falla över honom.

Enligt franska mediers logik så förväntar jag mig en 2:a eller 3:a på Cavani. De lär väl dock lasta Zlatan på något sätt ändå.
Citera
2014-04-08, 23:15
Medlem
Riktigt tråkigt för Zlatan. Visst var Cavani kass ikväll, men PSGs gameplan var under all kritik. Blanc är den som ska beskyllas för det här, men visst hade det varit spiken i kistan för PSG om Cavani satt det där jävla läget.

Tror också han kommer vinna CL tillslut. PSG kommer pumpa vidare, bara att värva alla högkvalitativa fransoser, världsklass mittback och högerback. Typ Benzema, Pogba, Ribery, Griezmann, Benatia + högerback. Då vinner dom nog den där skiten. Eller nåt.
Citera
2014-04-09, 00:30
Medlem
Happ. Då tog det slut för honom i år igen. Bortamålsregeln igen...
Hans dröm förstördes av en alldeles för feg tränare som helt och hållet gick ifrån lagets spelfilosofi. Taktiskt flexibilitet i all ära men att ge allt initiativ till Chelsea är ju bara så fruktansvärt fegt och även dumt. Det fanns ingen anledning till att anpassa sig helt och hållet till motståndet. Chelsea är inte så bra.
Senast redigerad av dickpUmp 2014-04-09 kl. 00:36.
Citera
2014-04-09, 01:57
Medlem
BarryHeros avatar
Nagon mer som tror att Zlatan kommer gora en Ray Bourque och avsluta karriaren i den klubb som har storst chans att vinna CL (I Bourques fall Stanley Cup)? Han kommer inte stanna i ett skitlag som PSG och skitliga som Frankrike karriaren ut.
Citera
2014-04-09, 02:06
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Nagon mer som tror att Zlatan kommer gora en Ray Bourque och avsluta karriaren i den klubb som har storst chans att vinna CL (I Bourques fall Stanley Cup)? Han kommer inte stanna i ett skitlag som PSG och skitliga som Frankrike karriaren ut.
Han har redan försökt med det när han gick till den regerande CL-mästaren och dåvarande favoriten Barcelona. Det slutade med att han blev bänkad av Bojan Krkic i semifinalreturen.
Citera
2014-04-09, 02:10
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Han har redan försökt med det när han gick till den regerande CL-mästaren och dåvarande favoriten Barcelona. Det slutade med att han blev bänkad av Bojan Krkic i semifinalreturen.
Varfor inte ga pa free transfer till Real eller Bayern Munchen nar kontraktet med PSG gar ur. Att det inte gick som han tankte senast behover inte betyda att han inte borde gora det igen.
Citera
2014-04-09, 02:13
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Varfor inte ga pa free transfer till Real eller Bayern Munchen nar kontraktet med PSG gar ur. Att det inte gick som han tankte senast behover inte betyda att han inte borde gora det igen.
Han kommer att göra sig till spelets mittpunkt i vilket lag han än kommer till. Ett sådant lag kommer aldrig att vara slagkraftigt i CL:s senare rundor. Tyvärr, vi har 13 säsonger som bevismaterial, det är inga tillfälligheter.
Citera
2014-04-09, 20:36
Medlem
Zlatan går till Chelsea (uppenbart efter Zlatan/Mourinho kramen igår) och tystar hela engelska presskåren med CL guld nästa år.
Citera
2014-04-09, 20:55
Medlem
deWres avatar
Jag tror att Ibra hamnar i USA eller gör en Chippen och sticker till ett oljeland. Spelar in sköna cash i en ganska betydelselös liga och därefter lägger av.
Citera
2014-04-09, 20:57
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrondon
Zlatan går till Chelsea (uppenbart efter Zlatan/Mourinho kramen igår) och tystar hela engelska presskåren med CL guld nästa år.
Tankte exakt samma sak nar jag sag det.

Kommer bli riktigt skoj. Chelsea och Mourinho behover Zlatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in