Citat:
Ursprungligen postat av
Kardnialvokal
Good finding! Sjukt spännande. Ok så Berny åkte alltså fast med den där Cat hon uppgav ett tag på facebook att hon var tillsammans med. Vidare... "snatteri", "häleri", "narkotikabrott". Wow, badass verkligen. "Berny Pålsson uppger att hon vid tiden missbrukade narkotika och inte minns någonting". Haha lysande! Den plötsliga glömskan.
Har mailat övriga tingsrätter i Stockholm för att se om det finns något mer där. Dock tvivlar jag på det. Men jag är nyfiken på bernys historia om sitt kriminella liv. Hon har ju hävdat att hon knivskar en person i Göteborg. Samt att hon misshandlat en taxichaufför , där brottet även filmats.
Men från Göteborg tingsrätt finns inga sådana fall.
Hon säger att hon "snackat sig ur" sådana situationer, men jag köper inte det. Taxichauffören i fråga borde ju ha anmält ärendet ,och även om det inte ledde till åtal så ska ju en anmärkning finnas.
Jag förstår inte. Är det "coolt" att "erkänna" sådana här saker? Vad vinner hon på det?
PS. Till den personen som pm:at mig konstant och sagt att jag inte har något liv. Well, jag tycker det här är intressant och det tar inte många minuter att maila olika tingsrätter. Och NEJ jag är inte Sinfon heller.