2014-02-25, 20:33
Medlem
Vilket märke av fentanyl plåster är lättast att bli väck på. Tar EJ Iv. Kan tänka mig röka och tugga/snusa.

Mvh
Citera
2014-02-26, 17:51
Medlem
gugglianos avatar
Har nån testat "Instanyl" nässpray med fentanyl? Näsan har ju hög biotillgänglighet, innebär det att en sån "puff" vara kort tid?
Citera
2014-03-04, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Jag vet inte om detta tagits upp i tråden men en upprepning skadar inte.

För att injicera Fentanyl som utvinns från ett plåster kan man göra på flera sätt, jag tänkte att jag skall berätta om ett av sätten man kan ta till för att utvinna fentanylet ur plåstret och sedan injicera.

Först och främst klipper man till en bit av plåstret som önskas att invinna fentanylet ur. Sedan tar man en sked och jag kan rekommendera att bända skeden så att skedkoppen ligger i 90 graders vinkel.

Lägg sedan plåsterbiten i skeden och spruta sedan från en pump på med vatten. Det är att föredra att spruta på mer vatten än vad som senare kommer att injiceras. En milliliter extra kan du utan problem ta.

Sedan tar du en liten mängd askorbinsyra och tillsätter med vattnet och plåsterbiten. Sedan eldar du under skeden och "rör om" lite med pumpen i skeden. Du skall inte elda så att vattnet börjar koka men strax innan kokpunkten är inga problem. Upprepa detta under 10-15 minuter för att sedan tillsätta ett filter och dra upp din lösning.

Nu är du klar och kan injicera ditt fentanyl.

Detta är en metod som kan tas till om man inte orkar vänta på att lösa upp plåstret i en kopp under ett dygn eller längre. Detta gör att du kan injicera fentanylet omedelbart.

Tack! Äntligen någon som har skrivit hur man ska göra för att skjuta det. Hur många gånger räcker ett 100ug plåster? Har du prövat att lösa på det med andra metoder? Är detta det bästa sättet isåfall? För jag hade en polare som körde lösningen i mikron med plast folie över och de funkade riktigt bra enligt honom, men jag minns inte exakt hur man ska gå till väga och han sitter inne för stunden så kan inte få tag i honom. Man vill ju inte förlora en massa när plåstren ska va så dyra...
Citera
2014-03-21, 09:10
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolek
Tack! Äntligen någon som har skrivit hur man ska göra för att skjuta det. Hur många gånger räcker ett 100ug plåster? Har du prövat att lösa på det med andra metoder? Är detta det bästa sättet isåfall? För jag hade en polare som körde lösningen i mikron med plast folie över och de funkade riktigt bra enligt honom, men jag minns inte exakt hur man ska gå till väga och han sitter inne för stunden så kan inte få tag i honom. Man vill ju inte förlora en massa när plåstren ska va så dyra...

Egentligen är väl frågan mer till skribenten du citerade men citerar dig så vet vi vad det handlar om. Alltså iv fentanyl. Går det att lösa upp en bit utan varken syra eller sprit? Det funkar inte att bara lösa upp det i vatten eller? Vill Slå i mig nu men har varken syra eller sprit hemma.

Vore grymt tacksam för snabbt svar så jag inte försöker lösa en bit helt i onödan.

MVH Undead
Citera
2014-03-25, 00:18
Medlem
Jag har 3 st 75 mg/h och 2 st 25 mg/h fentanylplåster liggandes hemma efter att jag opererades och fick 2 5-pack utskrivna. Jag undrar hur man ska bära sig åt för att sälja dem? Jag behöver pengar och har inga kontakter inom det området eller vad man säger. Så hur ska jag göra? Finns det nån sida på nätet eller vad?
Senast redigerad av thelybingen 2014-03-25 kl. 00:20.
Citera
2014-03-25, 11:11
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelybingen
Jag har 3 st 75 mg/h och 2 st 25 mg/h fentanylplåster liggandes hemma efter att jag opererades och fick 2 5-pack utskrivna. Jag undrar hur man ska bära sig åt för att sälja dem? Jag behöver pengar och har inga kontakter inom det området eller vad man säger. Så hur ska jag göra? Finns det nån sida på nätet eller vad?

Du har fått en del pm eller
Citera
2014-03-25, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Du har fått en del pm eller

Nej faktiskt inte, men skulle aldrig sälja här ändå men ville bara ha tips lix.
Citera
2014-03-25, 17:48
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelybingen
Nej faktiskt inte, men skulle aldrig sälja här ändå men ville bara ha tips lix.

Ska väl inte vara några problem att dra in deg på dem där, ut och ''jobba'' nån timme så kommer du garanterat ha ett tjockare ficka.
Sälj inte till alltför färska/hjärndöda människor om du inte vill ha ett liv på ditt samvete.
(Inte för att det är ditt fel om nån ODar men det kan ju lätt kännas så)
mvh
Citera
2014-04-07, 14:47
Medlem
PlanetCaravans avatar
Har ett 25 mg/h plåster. Hur mycket är ett sånt värt på gatan ungefär? Ger det ett bra rus för en som inte har hög Opiat tolerans?
Citera
2014-04-07, 15:01
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Har ett 25 mg/h plåster. Hur mycket är ett sånt värt på gatan ungefär? Ger det ett bra rus för en som inte har hög Opiat tolerans?

Jag skulle tro att mellan 150-200kr är ett bra pris.

Ja det ger nog ett bra rus. Oavsett om man direkt fäster plåstret på kroppen; eller röker det; eller snusar det.
Citera
2014-04-08, 17:01
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Jag skulle tro att mellan 150-200kr är ett bra pris.

Ja det ger nog ett bra rus. Oavsett om man direkt fäster plåstret på kroppen; eller röker det; eller snusar det.

Hmm... Jag gav 300 spänn till en snubbe som köpte ett plåster till mig och ett till sig själv. Kan det vara så att han använde mina pengar för att betala sitt plåster också den jäveln?

Hade hursomhelst tänkt spara detta plåster till ett bra tillfälle, typ över påsken då man ska orka med att träffa släktingar
Senast redigerad av PlanetCaravan 2014-04-08 kl. 17:03.
Citera
2014-04-08, 17:07
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Hmm... Jag gav 300 spänn till en snubbe som köpte ett plåster till mig och ett till sig själv. Kan det vara så att han använde mina pengar för att betala sitt plåster också den jäveln?

Hade hursomhelst tänkt spara detta plåster tills det behövs, typ över påsken då man ska orka med att träffa släktingar

Nu är det Fentanyl och inte Subutex; som går runt 150-200kr; men lite överpris var det.

Ja uppmärksamma dock att Fentanyl; har ett starkt rus; vilket kan komma att märkas.

Om det nu inte passar släkten; att du går på ett starkt rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in