Spurs går verkligen som tåget just nu vilket jag gillar. Men känner dock vibrationer från 2012 när dem prickade för tidigt och slogs ut av thunder. West blir stentufft i slutspelet men jag tippar nog spurs i final. De slår clippers i 7 garanterat men är som sagt lite orolig för thunder.
Jag ser det som positivt, då det är så nära slutspelet så kanske man ska pusha på bänkspelarna lite mer och låte dem andra vila upp sig mot slutspelet.
Och så ha mina Suns droppat ner till 9 plats
Jag ser det som positivt, då det är så nära slutspelet så kanske man ska pusha på bänkspelarna lite mer och låte dem andra vila upp sig mot slutspelet.
Och så ha mina Suns droppat ner till 9 plats
Och mitt kära Mavs är 7a!
Att se Kevin Durant spelar är fan det sjukaste jag sett. Har aldrig sett en annan spelare ha möjligheten att ta sig var han vill på golvet, hela tiden. Jag börjar mer o mer tro att han kan komma upp i de där magiska 38.000 poängen om han får vara hel.
Dock yngre än top3 och en mer renodlad scorer än LBJ.
Blir svårt att nå KAJ och Malone. Ironfuckingmen.
Du har såklart rätt, dom där två bara malde på. The Mailman, vilket odjur han var. Saknar den gamla goda tidens insidespelare så som Malone, David Robinson, Hakeem osv
Gaddefors säger att han ska ställa upp i sommarens draft. Han har ju ganska låga siffror rent statistiskt men han har ju en jävla vinnarskalle. Det hintades även om en annan uppsalaspelare som kanske skulle ställa upp, måste väl vara Markus Eriksson?? Ställer han upp tror jag iaf han blir vald då han ju är en helt sinnessjuk skytt och det brukar de flesta lag vilja ha.