2013-12-01, 23:13
Medlem
Yuck så fult med t-shirts.

Komiskt att Raptors är trea De är nog laget efter Jazz som vill tanka mest snacka om att det sket sig. Det roliga är att Raptors har ett bra lag om de matchades korrekt, JVal är väldigt bra men Dwayne Casey bänkar honom i konstiga lägen.
2013-12-02, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Yuck så fult med t-shirts.

Komiskt att Raptors är trea De är nog laget efter Jazz som vill tanka mest snacka om att det sket sig. Det roliga är att Raptors har ett bra lag om de matchades korrekt, JVal är väldigt bra men Dwayne Casey bänkar honom i konstiga lägen.
De är ett skämt hela organisationen och bra bara på papper. Derozan + Gay ska aldrig spela tillsammans, Casey suger också ... De är ganska sega under korgen. Förutom Jonas inga centrar ...
Jag bodde i Toronto för 2 år sen. Ingen kan ta laget på allvar ....
2013-12-02, 01:04
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Toronto har ju Drake som ambassadör nu, han kan ju börja med att byta namn från Raptors som jag tycker är NBA's löjligaste namn. Kanada och Drake's OVO har ju Ugglan som symbol, varför inte byta namn till Toronto Owl's, skaffa ställ som är vitt, guld och svart och ha någon liknande logga till denna:

http://pop.aux.tv/wp-content/uploads/2012/08/ovoowl.png

Är inget stort fan av Drake men rent image mässigt kan han nog göra mycket för det tråkiga och färglösa lag.

Precis som jag tycker det är viktigt att Charlotte ska heta Hornets igen nästa säsong, sådant är viktigt för mig.

Är man usla och sen har ett uselt namn som Bobcats, med lika fula ställ och kläder så kan jag inte ta en på allvar för 5 öre.
2013-12-02, 01:11
Medlem
Sobofieds avatar
I'm just gonna go ahead and say att Anthony Davis kommer bli bättre än alla spelare i ligan förutom Lebron. Quotar detta varje år.
2013-12-02, 03:04
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
I'm just gonna go ahead and say att Anthony Davis kommer bli bättre än alla spelare i ligan förutom Lebron. Quotar detta varje år.

Han är redan bästa centern i ligan, come at me bro's.
2013-12-02, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied

JINX!! Några timmar senare lämnar han nattens match skadad

Men jag håller med dig, han kommer/är otroligt bra och blir lätt en top5 spelare iaf.
2013-12-02, 11:33
Medlem
fredrocks avatar
Om vi ändå håller på att spå framtiden: MCW kommer att bli nästa spelare (femte någonsin, först sedan 1994) att göra en quadruple double.
2013-12-02, 17:00
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Om vi ändå håller på att spå framtiden: MCW kommer att bli nästa spelare (femte någonsin, först sedan 1994) att göra en quadruple double.

Mina profetior: Lebron James och DaMarcus Cousins spelar i lakers nästa säsong.

Profetia numero 2: Demian Lillard kommer bli NBA's bästa PG efter CP3, inom en väldigt snar framtid.
2013-12-02, 22:41
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Jävlar vad Paul George är rolig att titta på, hans jumper ser riktigt fin ut. Hade det inte varit för Lance Stephenson, som förpestar ens tillvaro, hade Indiana varit riktigt mysiga att titta på.

"Plus-minus Stud: Paul George (IND) was a plus-81 in four games last week."
2013-12-03, 01:28
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree
Jävlar vad Paul George är rolig att titta på, hans jumper ser riktigt fin ut. Hade det inte varit för Lance Stephenson, som förpestar ens tillvaro, hade Indiana varit riktigt mysiga att titta på.

"Plus-minus Stud: Paul George (IND) was a plus-81 in four games last week."

Vad är det med Lance Stephenson? Måste ha missat något.
2013-12-03, 02:55
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Profetia numero 2: Demian Lillard kommer bli NBA's bästa PG efter CP3, inom en väldigt snar framtid.

Han är definitivt grym, men PG är så sjuuukt djupt. Parker håller hög klass (jag tycker han är #2) ett par år till. RWB, Wall, Rose (om han kommer tillbaka relativt "oskadd"), Curry, Irving, Bledsoe, MCW är alla unga, plus åtminstone två bra prospects från nästa års draftclass; och av de något äldre (massiva 26-27) spelar Lawson, Conley och Dragic väldigt bra hittills i år.

Av ovanstående tror jag fortfarande Irving har högst potential, men för några månader sedan var jag bra mycket säkrare.

Jag skulle betta starkt emot LBJ till lakers. Dels går det knappt med Kobes cap hit, dels, well, han vill inte spela med Kobe ;>
2013-12-03, 04:47
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Tim Duncan är 37 år och inatt så har han 23/21 OCH skjuter skottet som vinner matchen. Fantastiskt!

Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Vad är det med Lance Stephenson? Måste ha missat något.
Hans attityd verkar så jävla taskig, bara hans kroppsspråk gör mig irriterad. Det är något med hur han för sig. Jag kan inte riktigt förklara det, men jag verkar i alla fall inte vara ensam om att tycka så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in