2014-04-01, 19:49
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Nu är det så här:
Jag har en "närstående" som jobbar på ett företag (jag vill inte säga vilket) som har en omfattande Internet-verksamhet i många länder, så även USA.

Jag bad honom kontakta USA-kontoret (på Manhattan faktiskt...), och be dom testa ditt påstående. ("Yes, och http://septemberclues.info är oåtkomlig")

Testet är nu gjort.
Vad tror du svaret blev??

/T

Inga hemlissar nu, vad visade resultatet?
Citera
2014-04-01, 21:20
Medlem
TODCDFWBs avatar
Bra idé, tenor302. Jag skrev till en gammal vän som bor i USA och bad honom att gå in på hemsidan. Den var inte bannad.

Coovex ljög alltså på den punkten också, precis som när hen ljög om att det enbart var TV-profiler som vittnade om att ha sett flygplanen.
Citera
2014-04-01, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Inga hemlissar nu, vad visade resultatet?
Du kan kontrollera här http://www.uswebproxy.com/ och skriva in rätt URL
Citera
2014-04-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Bra idé, tenor302. Jag skrev till en gammal vän som bor i USA och bad honom att gå in på hemsidan. Den var inte bannad.

Coovex ljög alltså på den punkten också, precis som när hen ljög om att det enbart var TV-profiler som vittnade om att ha sett flygplanen.

Ja, jag fick svar från min USA-källa med samma innebörd.
Ingen ban/blockering av septemberclues!
Och; varför skulle ö.h.t. septemberclues bannas?
Det finns ju hur mycket som helst av liknande eller värre stollerier på Youtube och nätet i övrigt.

Det är väl bara barnporr som myndigheter försöker blocka...?

/T
Citera
2014-04-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Ja, jag fick svar från min USA-källa med samma innebörd.
Ingen ban/blockering av septemberclues!
Och; varför skulle ö.h.t. septemberclues bannas?
Det finns ju hur mycket som helst av liknande eller värre stollerier på Youtube och nätet i övrigt.

Det är väl bara barnporr som myndigheter försöker blocka...?

/T
Varför just Septemberclues bannas?!?! För den har konkret bevis och sammanbinder hur all mainstream MEDIA ägs av makthavarna. De kan vinkla oss hur de vill... och de gör det. Ni tror ju fortfarande att det var flygplan inblandade! ;D

Då kan alla ni TA OCH SKÄMMAS för jag talar endast sanning!
Så filmen kanske inte är bannad i denna minut, men den har varit det i åratal och detta har jag 100% källor på.
Själv reser jag till USA en gång om året och hälsar på kompisar o.s.v.
Den har ALDRIG varit tillgänglig. Senast jag kollade var i Augusti 2013. LA, NY samt Vegas hade då blockat filmen och sajten. Det skall tilläggas att jag (med flera) meddelade detta till septemberclues, troligtvis har de löst det nu isåfall.

Bara det faktum att den var bannad i över 2 år är starkt bevis eftersom så vitt jag vet, ingen annan 911-film varit det.

Något mer du VILLE????? Pajasar som inte har koll!!!!

Citat:

Men har du kollat alla 5 livesändningarna från USA den dagen. ha!? För det har jag. Flera gånger har jag följt/gått igenom varje kanal/sändning från 11/09/01 och det är SOLKLART vad som hänt. Titta på filmen din jävla Numnut!
Lögner existerar inte, som du märkte så var septemberclues även bannad... kanske inte längre men det tar inte ifrån det faktum att den var det....
Väx upp!
Senast redigerad av Coovex 2014-04-02 kl. 00:24.
Citera
2014-04-02, 07:51
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Men har du kollat alla 5 livesändningarna från USA den dagen. ha!? För det har jag. Flera gånger har jag följt/gått igenom varje kanal/sändning från 11/09/01 och det är SOLKLART vad som hänt. Titta på filmen din jävla Numnut!
Lögner existerar inte, som du märkte så var septemberclues även bannad... kanske inte längre men det tar inte ifrån det faktum att den var det....
Väx upp!
Du skrev:

"TV-hjärntvätt. Sen såg de ju missiler. Det finns minst 20 vittnen till missiler, men inga vittnen (förutom TV-profiler) såg passagerarplan."

Det var en lögn.
Citera
2014-04-02, 09:14
Medlem
Citat:
Du skrev:

"TV-hjärntvätt. Sen såg de ju missiler. Det finns minst 20 vittnen till missiler, men inga vittnen (förutom TV-profiler) såg passagerarplan."

Det var en lögn.

Nej. För de har inte sett något passagerarplan. De har sett en missil och sen har Nyhetsbilderna (som är fake) förvrängt vad de egentligen såg, alltså ett flygande objekt, hög hastighet som smäller in i tornen.
Sen spelas nyhetsklippen på repris och så blir alla övertalade... TV kan ju inte ljuga... dööh'

När KRIGSKORRESPONDENTEN på plats under tornen bekräftar att det absolut inte var något flygplan, utan "it sounded JUST like a missil, I repeat a MISSILE" om någon har erfarenhet om saken så är det ju han, som var i Irak o.s.v. Men då cuttas han från sändning.
Eller när Korrespondent 2, nere på gatan frågan folket:"The y think they saw a missile"
Vad händer sen, jo han blir bortkopplad och tillbaka i studion visar de återigen det fake:ade klippet och så konfirmerar Hallåan att det inte rör sig om någon missil.

Eller när en annan hallåa försäger sig och säger "missile" istället för airplane rakt ut.

Lustigt är ju också att dessa misstagen från orginalsändningarna endast är tillgänglig på VHS-band av folk som spelade in det hela live.
Om man letar upp sändningarna i arkiven är de HELT redigerade. Är inte detta ytterligare ett klart bevis?

Se filmen och förstå sammanhanget.
Citera
2014-04-02, 09:40
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Nej. För de har inte sett något passagerarplan. De har sett en missil och sen har Nyhetsbilderna (som är fake) förvrängt vad de egentligen såg, alltså ett flygande objekt, hög hastighet som smäller in i tornen.
Sen spelas nyhetsklippen på repris och så blir alla övertalade... TV kan ju inte ljuga... dööh'

När KRIGSKORRESPONDENTEN på plats under tornen bekräftar att det absolut inte var något flygplan, utan "it sounded JUST like a missil, I repeat a MISSILE" om någon har erfarenhet om saken så är det ju han, som var i Irak o.s.v. Men då cuttas han från sändning.
Eller när Korrespondent 2, nere på gatan frågan folket:"The y think they saw a missile"
Vad händer sen, jo han blir bortkopplad och tillbaka i studion visar de återigen det fake:ade klippet och så konfirmerar Hallåan att det inte rör sig om någon missil.

Eller när en annan hallåa försäger sig och säger "missile" istället för airplane rakt ut.

Lustigt är ju också att dessa misstagen från orginalsändningarna endast är tillgänglig på VHS-band av folk som spelade in det hela live.
Om man letar upp sändningarna i arkiven är de HELT redigerade. Är inte detta ytterligare ett klart bevis?

Se filmen och förstå sammanhanget.
Så om någon säger att det lät som en missil så betyder det att det är en missil? Man kan beskriva en händelse på olika sätt. Här använder du ordet missil som absolut bevis för att det var en missil och avfärdar resten av vittnesmålen som inte använder det ordet. Vi kan ta ett exempel, polismannen James Hall beskrev det han såg:

"...heard the sound of jet engines and observed an aircraft with a blue color tail fly directly into the south face of WTC Tower #2"

Ska du erkänna att du ljög när du sa att det enbart var TV-profiler som rapporterade om att det var ett flygplan som kraschade in i tornen?
Citera
2014-04-04, 23:56
Medlem
Det enda jag vet omkring 9/11 är att det är jävligt många frågor man skulle vilja ha svar på. Det mest tydliga tecknet enligt mig att regeringen i USA döljer något är just incidenten i Pentagon.

Om det nu var ett flygplan som flög in i Pentagon, varför visar man inte en enda film/bild på detta, är trots allt det största brottet i USAs moderna historia?

Inte ens dem mest subjektiva och insnöade kan ju förneka att det antagligen är över 100 (antagligen 1000) kameror som teoretiskt sett filmat "planet". FBI beslag tog kameror från närliggande Hotell, bensinmack etc men bara själva Pentagon ("världens säkraste byggnad") måste ju ha otroligt många kameror som någon gång kunnat visa kraschen eller iaf inflygningen. Och det enda dom kan visa efter att medborgarna krävt något bevis är en hackig film med ett ljussken och sedan ett eldklot? Vad är det man skall dölja? Framförallt nu med alla dessa konspirationsteorier som flödar, varför visar man inte bilder som kan bevisa och ta död på alla myter? Kanske för att det inte var ett plan helt enkelt för man börjar ju verkligen undra. Folk som befann sig närmast kraschen i byggnaden sa ju själva att man inte såg ett enda tecken på att de var ett plan...inga kroppar, inget baggage, säten, cockpit etc etc.

Men man undrar ju vad som hände med det riktiga flight 77 om det nu inte var det som kraschade?

Jag förstår verkligen att folk har oerhört svårt att tro på USAs regeringen när man ser hur de ljög om JFK, Vietnam, Irak, NSA etc och när man tänker över bara sådana simpla saker som just "planet" i Pentagon och bristen på klarhet och bevis så börjar man ju verkligen undra.
Citera
2014-04-05, 00:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boss-jon
Det enda jag vet omkring 9/11 är att det är jävligt många frågor man skulle vilja ha svar på. Det mest tydliga tecknet enligt mig att regeringen i USA döljer något är just incidenten i Pentagon.

Om det nu var ett flygplan som flög in i Pentagon, varför visar man inte en enda film/bild på detta, är trots allt det största brottet i USAs moderna historia?

Inte ens dem mest subjektiva och insnöade kan ju förneka att det antagligen är över 100 (antagligen 1000) kameror som teoretiskt sett filmat "planet". FBI beslag tog kameror från närliggande Hotell, bensinmack etc men bara själva Pentagon ("världens säkraste byggnad") måste ju ha otroligt många kameror som någon gång kunnat visa kraschen eller iaf inflygningen. Och det enda dom kan visa efter att medborgarna krävt något bevis är en hackig film med ett ljussken och sedan ett eldklot? Vad är det man skall dölja? Framförallt nu med alla dessa konspirationsteorier som flödar, varför visar man inte bilder som kan bevisa och ta död på alla myter? Kanske för att det inte var ett plan helt enkelt för man börjar ju verkligen undra. Folk som befann sig närmast kraschen i byggnaden sa ju själva att man inte såg ett enda tecken på att de var ett plan...inga kroppar, inget baggage, säten, cockpit etc etc.

Men man undrar ju vad som hände med det riktiga flight 77 om det nu inte var det som kraschade?

Jag förstår verkligen att folk har oerhört svårt att tro på USAs regeringen när man ser hur de ljög om JFK, Vietnam, Irak, NSA etc och när man tänker över bara sådana simpla saker som just "planet" i Pentagon och bristen på klarhet och bevis så börjar man ju verkligen undra.
Varför finns inte vietnamkriget i HD??? Duh..
Citera
2014-04-05, 00:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boss-jon

Allvar. Varför försöker ni inte ens fundera, googla, fråga runt, använda hjärnan innan ni skriver sånt här nonsens? Ska det verkligen vara så svårt att inse att Pentagon inte hade 7000 höghastighetskameror riktade rakt upp??
Citera
2014-04-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Allvar. Varför försöker ni inte ens fundera, googla, fråga runt, använda hjärnan innan ni skriver sånt här nonsens? Ska det verkligen vara så svårt att inse att Pentagon inte hade 7000 höghastighetskameror riktade rakt upp??

Men kom igen nu, allvarligt talat för fan. Tror du på fullaste allvar att kamerabilderna de släppte är de enda som dokumenterade kraschen? Vi snackar inte en krasch ute på landsbyggden, vi snackar i USAs huvudstad, mitt i centrum i "världens säkraste byggnad" och det finns inte en enda kamera som kan visa ett stort Boeing plan flyga in i det?

Kamerorna behöver inte vara riktade uppåt, isf bara för att se planet i luften men otaliga kameror måste ha fångat de hundratals meter som planet "gled" in på innan de kolliderade samt kraschen. Snälla använd lite common sense nu.
Senast redigerad av boss-jon 2014-04-05 kl. 00:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in