2014-04-01, 10:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Medierapporteringen om WTC 7 hade mycket att önska, personligen fick jag reda på att det var tre byggnader som rasat för drygt ett år sedan. Så nej, WTC 7 var det inte så många som kände vid dådet eller strax efter

För övrigt var det inte alls tre byggnader som rasade så du verkar fortfarande inte riktigt ha förstått vad som hände.

WTC 1, 2, 3, 7 och även St. Nicholas Greek Orthodox Church förstördes fullständigt i samband med attacken.
WTC 4, 5 och 6 skadades bortom räddning och fick rivas.
Deutsche Bank skadades och dömdes ut men revs först två år senare.

En hel del andra byggnader krävde omfattande restaurering.
Citera
2014-04-01, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
WTC 4, 5 och 6 skadades bortom räddning och fick rivas.
De byggnaderna låg närmast WTC 1 och 2 och fick givetvis masa bröte på sig när 1'an och 2'an sprängdes men de rasade inte. Hus rasar inte såvida man inte förstör "husets skelett".
Citera
2014-04-01, 11:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
De byggnaderna låg närmast WTC 1 och 2 och fick givetvis masa bröte på sig när 1'an och 2'an sprängdes men de rasade inte. Hus rasar inte såvida man inte förstör "husets skelett".

Jaha??? WTC 3 och St Nicholas då? Rasade inte de heller?

The Marriott World Trade Center was a 22-story steel-framed hotel building..... as a result of the collapse of the Twin Towers, the hotel was destroyed. Only the south part of three stories of the building were still standing, all of which were gutted.
http://en.wikipedia.org/wiki/Three_World_Trade_Center
Citera
2014-04-01, 11:36
Medlem
Citat:
Jaha??? WTC 3 och St Nicholas då? Rasade inte de heller?

The Marriott World Trade Center was a 22-story steel-framed hotel building..... as a result of the collapse of the Twin Towers, the hotel was destroyed. Only the south part of three stories of the building were still standing, all of which were gutted.
http://en.wikipedia.org/wiki/Three_World_Trade_Center

Nej! Trots att den byggnaden förmodligen fick massor av tunga bitar över sig så kollapsade inte byggnaden. Bottenvåningarna står där. Byggnaden var med all sannolikhet inte alls lika stark så de andra byggnaderna eftersom det "bara" var 22 våningar i WTC 3
Citera
2014-04-01, 11:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej! Trots att den byggnaden förmodligen fick massor av tunga bitar över sig så kollapsade inte byggnaden. Bottenvåningarna står där. Byggnaden var med all sannolikhet inte alls lika stark så de andra byggnaderna eftersom det "bara" var 22 våningar i WTC 3

De södra delarna av 3 våningar av 22 våningar stod kvar och du anser att det inte rasade. Bra där

Edit: insåg just att det är 1 april idag! Kul skojat
Citera
2014-04-01, 12:07
Medlem
Citat:
De södra delarna av 3 våningar av 22 våningar stod kvar och du anser att det inte rasade. Bra där
Hur kommer det sig att dessa delar stod kvar med tanke på att byggnaden borde vara den som fick ojämförligt mest på sig. WTC 1 och 2 förstördes fullständigt, WTC 7 som stod längst ifrån 1 och 2 förstördes fullständigt.
WTC 3 som stod nästan mellan 1 och 2 samt var lägre och sannolikt en mycket svagare byggnad, är det inte lika många våningar behöver man inte samma styrka. Ändå var det en del som stod kvar
Citera
2014-04-01, 12:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hur kommer det sig att dessa delar stod kvar med tanke på att byggnaden borde vara den som fick ojämförligt mest på sig. WTC 1 och 2 förstördes fullständigt, WTC 7 som stod längst ifrån 1 och 2 förstördes fullständigt.
WTC 3 som stod nästan mellan 1 och 2 samt var lägre och sannolikt en mycket svagare byggnad, är det inte lika många våningar behöver man inte samma styrka. Ändå var det en del som stod kvar

Det kanske vi kan ta i den rätta tråden - men i korthet, WTC 3 förstördes av bråte som föll på den. WTC 7 försvagades av bråte som föll uppepå den varefter den brann okontrollerat för att slutligen rasa nerifrån (wtc 7 rasade inte uppifrån som 1 och 2).
Citera
2014-04-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Jävla pajas. Vad har du rökt egentligen?

Flera vittnesmål hittar du här:
https://sites.google.com/site/wtc7lies/whattheysaw:eyewitnessaccountsofthenycai

Jag kan la hitta 200 vittnen som säger sig se ett plan. Men det går inte ihop. Förövarna har planterat hur mkt "bevis" som helst för att vilseleda människorna. Bl.a. hologramskit, rymdvapen, Usama BL, Terrorister, kapningar, "kändisar som hade biljett" (den e klassisk) och fan hans moster. Deras bevis är löjliga.
De hittade ingen del av ett flygplan men en arabisk bandana och ett arabiskt pass både vid wtc och shanksville, troligt...
NORAD och testövningen som pågick är ännu en vilseledning. Kartläggningen av "terrorister är påhittad" men det är inget som någon mainstream tidning tagit upp. Viktigt att skapa war on terror förstår du.
Alla flygplansvideos avslöjar varandra. Avstånd, riktning, hastighet, färg på planet, ljudinspelningar, samma klipp med bakgrunden ändrad, samma klipp med förgrunden ändrad. Allt detta förklaras. Skillade grafisk design/datasnubbar ligger bakom bluffen tillsammans med alla fakevittnen på BBC NBC, ABC osv. Tips... se filmen!

Att de släppte dokumentär efter dokumentär blandat med hollywoodfilmer, bara för att verkligen PRINTA in att det var flygplan och kapare som låg bakom det hela... Idioti är att gå på deras lockbeten och enkla trix. Jag gjorde det också till en början men vet idag betydligt bättre. Jag har sett nästan all information och septemberclues bevisar hur alla klipp som sändes på TV är fake, samt alla 36 amatörvidoes + hur tornen föll samman, Building 7, Missilhålet i Pentagon och fakecrashen i Shanksville. De 29 fakevittnena i TV (om du inte vet vad jag pratar om så SE SEPTEMBERCLUES)
När "skådespelare" håller lectures om hur det var att mista sin son/dotter i 911 så visar det sig att någon sådan individ aldrig varit registrerad i USA.

Om man gör ett massutskick i media över hela världen så kommer majoriteten se det som sanning. Jag gjorde det och tror nästan att alla gjorde det till en början. Men folk såg hålen i nätet och tack vare internet har deras lögner blivit uppmålade för alla. Fortfarande gör de allt för att ingen skall sätta fingret på vad som skedde.

Varför är Septemberclues bannad i USA? Svara mig det.
Citera
2014-04-01, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
Varför är Septemberclues bannad i USA? Svara mig det.

På vilket sätt är den "bannad"?
Kan man inte se den på YT om man bor i USA?

/T
Citera
2014-04-01, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
På vilket sätt är den "bannad"?
Kan man inte se den på YT om man bor i USA?

/T
Yes, och http://septemberclues.info är oåtkomlig.
Citera
2014-04-01, 13:49
Medlem
Citat:
hologramskit
Första och hittills enda gången.
Citera
2014-04-01, 17:13
Medlem
Citat:
Yes, och http://septemberclues.info är oåtkomlig.

Nu är det så här:
Jag har en "närstående" som jobbar på ett företag (jag vill inte säga vilket) som har en omfattande Internet-verksamhet i många länder, så även USA.

Jag bad honom kontakta USA-kontoret (på Manhattan faktiskt...), och be dom testa ditt påstående. ("Yes, och http://septemberclues.info är oåtkomlig")

Testet är nu gjort.
Vad tror du svaret blev??

/T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in