2014-04-05, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
När flyttade han dit då? Vad pratar vi för födelseår och skola?

Född på 80-talet och skolan ligger i Linköping. Mer detaljer får tas i PM då jag inte har någon större lust att själv-outa mig. Minns inte när han flyttade till staterna, men han tog ett extra/nytt efternamn i den vevan. Han finns inte på ratsit längre.

Just det, han var rökare också men osäkert om han rökte 2004.
Senast redigerad av Pecka- 2014-04-05 kl. 00:17.
Citera
2014-04-05, 00:26
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Född på 80-talet och skolan ligger i Linköping. Mer detaljer får tas i PM då jag inte har någon större lust att själv-outa mig. Minns inte när han flyttade till staterna, men han tog ett extra/nytt efternamn i den vevan. Han finns inte på ratsit längre.

Lik fantombild, rastlös själ, namnbyte och flytt till staterna. Väldigt intressant helt klart.

Du råkar inte ha något foto från skolkatalog eller så?
Citera
2014-04-05, 00:28
Medlem
Citat:

Tycker absolut du ska tipsa polisen, dock bör du vara försiktig med att skriva detaljer om hans namn etc. på flashback.
Citera
2014-04-05, 00:29
Avslutad
Här är en bild på personen.
Citera
2014-04-05, 00:33
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Tycker absolut du ska tipsa polisen, dock bör du vara försiktig med att skriva detaljer om hans namn etc. på flashback.

Kan du sluta rekommendera folk att tipsa polisen. Dom är helt iskalla det vet både du och jag.
Bättre att vi själva jobbar med saken.

Vill ngn gå till polisen gör dom väl det utan att du ska påminna gång efter annan
Citera
2014-04-05, 00:35
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Här är en bild på personen.

Oops, bäst radera bilden direkt nu. Finns helt klart stora likheter
Senast redigerad av massepojken 2014-04-05 kl. 00:37.
Citera
2014-04-05, 00:39
Medlem
LeonVances avatar
Citat:

Vilka likheter då? Två ögon, näsa och mun?
Citera
2014-04-05, 00:39
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Han ser ju inte direkt kort ut, runt 1.80?
Citera
2014-04-05, 00:41
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Vilka likheter då? Två ögon, näsa och mun?

Jag antar att du skämtar. Ser du inte likheterna är du blind
Citera
2014-04-05, 13:42
Avslutad
Har rotat lite i arkivet och hittat flera väldigt bra bilder på personen som åsyftas. Kan delas ut på lämpligt sätt efter visat intresse via PM.

Edit: tips hur man lämpligast delar ut dessa bilder mottages tacksamt.
Senast redigerad av Pecka- 2014-04-05 kl. 14:30.
Citera
2014-04-05, 16:21
Medlem
Citat:
Kan du sluta rekommendera folk att tipsa polisen. Dom är helt iskalla det vet både du och jag.
Bättre att vi själva jobbar med saken.

Vill ngn gå till polisen gör dom väl det utan att du ska påminna gång efter annan

Jag hoppas att de som vet någon misstänkt GM tipsar polisen utan att jag påminner dem, men vissa tvekar ju, och då säger jag att de ska tipsa. Alla som följer tråden vet vad du anser om Linköpingspolisen, men hur hade du tänkt att detta ska bli löst om ingen tipsar polisen?

Vet att du tycker att man ska jaga personer få att veta mer som visar att de är GM. Säger bara att du ska vara försiktig av flera skäl, någon kan anmäla dig för stalking. Dessutom måste du ändå i slutändan tipsa polisen.
Citera
2014-04-05, 16:45
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Jag hoppas att de som vet någon misstänkt GM tipsar polisen utan att jag påminner dem, men vissa tvekar ju, och då säger jag att de ska tipsa. Alla som följer tråden vet vad du anser om Linköpingspolisen, men hur hade du tänkt att detta ska bli löst om ingen tipsar polisen?

Vet att du tycker att man ska jaga personer få att veta mer som visar att de är GM. Säger bara att du ska vara försiktig av flera skäl, någon kan anmäla dig för stalking. Dessutom måste du ändå i slutändan tipsa polisen.

Massepojken är väldigt sugen på miljonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in