2014-04-04, 20:49
  #33457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwowii
Verbal är min klart sämsta del, första gången jag skrev körde jag bara rakt av vilket resulterade i trötthet utan dess like med tanke på att orden är först. Tycker det är jävligt skönt med en "time out" från läsningen, där MEK och ORD kommer in.

Första verb fick jag 0.3, andra gången när jag körde på "mitt" sätt fick jag 0.7

Det verkar vara en bra taktik. Ska nog använda den imorgon.
Citera
2014-04-04, 20:49
  #33458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Underligt. Vi får gå in och sätta oss bara. Gör man HP på en högskola kan jag förstå de bestämda placeringarna i en stor föreläsningssal.

Det var en högskola för mig förra gången
Citera
2014-04-04, 20:52
  #33459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Underligt. Vi får gå in och sätta oss bara. Gör man HP på en högskola kan jag förstå de bestämda placeringarna i en stor föreläsningssal.

Jag ska skriva på en gymnasieskola och ändå får vi bestämda platser.
Citera
2014-04-04, 20:53
  #33460
Medlem
Hej alla spända HP själar! Klockan närmar sig 21 och jag ska nog "försöka" lägga mig (Har inte lagt mig så tidigt sedan 6 år tillbaka typ). Men lycka till ville jag säga iaf!
Citera
2014-04-04, 20:53
  #33461
Medlem
Mojoyoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoyoyo
Tänkte ta med lite sprit och öl i en väska till högskoleprovet (låter helt fantastiskt när man skriver det såhär), kommer jag kunna lägga väskan typ i hörnet av klassrummet utan att bli mördad?

Edit: Skall inte förtära det där, utan efteråt.

Någon? Måste veta vad jag skall göra med min sprit.
Citera
2014-04-04, 20:54
  #33462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimeFlow
Hej alla spända HP själar! Klockan närmar sig 21 och jag ska nog "försöka" lägga mig (Har inte lagt mig så tidigt sedan 6 år tillbaka typ). Men lycka till ville jag säga iaf!

Jag ska lägga mig 22:30-23:00 och ska upp 06:30
Citera
2014-04-04, 20:54
  #33463
Medlem
pixiegnoms avatar
Får man ha tuggummi med sig in??
Citera
2014-04-04, 20:56
  #33464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoyoyo
Någon? Måste veta vad jag skall göra med min sprit.

Du skall som en sann flashbackare förtära rusdryckerna innan första delprovet, för att sedan briljera med ditt 2,0 resultat....Eller var det promille?

Lycka till!
Citera
2014-04-04, 20:56
  #33465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoyoyo
Någon? Måste veta vad jag skall göra med min sprit.
Om du har drickan i väskan kommer ju inte någon att kolla i den (utgår jag ifrån) och om dom gör det, va fan ska dom göra så länge du är över 20?
Sålänge du inte tar med dig ett block med snapsvisor och börjar gå runt och dela ut dom till övriga och börja sjunga borde det vara lugnt. Vodka eller vatten borde inte spela någon roll, man taggar upp på olika sätt
Citera
2014-04-04, 21:00
  #33466
Medlem
Det står att provet börjar med information klockan 8:30. Hur länge brukar informationen hålla på?
Citera
2014-04-04, 21:01
  #33467
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duca00
Jag ska lägga mig 22:30-23:00 och ska upp 06:30
Det räcker långt och länge. Varför ska man gå upp när det är mörkt på morgonen. 6.30 börjar det ljusna till ordentligt. Är taggad så in i vassen.
Citera
2014-04-04, 21:02
  #33468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Det räcker långt och länge. Varför ska man gå upp när det är mörkt på morgonen. 6.30 börjar det ljusna till ordentligt. Är taggad så in i vassen.

Precis, det räcker gott och väl. 9:00-9:30 är också lite väl för tidigt. Ska ta en varm bad innan jag går och lägger mig. Hoppas jag får några timmars sömn alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in