Citat:
Ursprungligen postat av
Soulsurfer
Hur många timmar tänker ni sova i dag, när går ni upp i morgon och vid vilken tid lägger ni er i morgon? Nyfiken. Tror själv jag kommer att lägga mig runt 01.00 i dag, läsa en timme och somnar senast 03.00. Går upp vid 09.00 eller 10.00 och lägger mig runt 22.00 i morgon (blir en heldag hemma, kommer att bara köra gamla prov förmodligen), för att sedan gå upp strax innan 07.00 på lördag och duscha osv.
Runt 22.00 och upp kl. 06.00. Men jag känner att mina kunskaper är sönderhackiga eftersom jag läser matte 4 och fysik 2 på Komvux. När det är det är klart i maj kan jag koppla av och börja fokusera mig på höstens HP och vårens HP.
Det lär inte bli några mirakelresultat på kvant eftersom mina mattekunskaper långt tillbaka darrar. Jag har glömt bort hur man mäter med linjalen på ritningar som har särskilda skalor. Åt fanders med detta! 6/24 varje gång eftersom jag aldrig pluggar på DTK. Men det ska bli ändring på det när jag är färdig med behörigheten så jag kan fokusera mig bara på HP. Och ingen särskild guidesida ska få pengar av mig vare sig bok eller förening. Jag kommer klara mig galant på gamla prov och ordprov.se.
Andra gången för mig som sagt. Tredje gången gillt i höst. Spikade inte teoriprovet för körkortet förrän tredje gången då jag hade pluggat rikligt. Ser inte ut att bli förändringar denna gång heller. Men i höst, då jävlar!