Resepodden gick ju inte att lyssna på! Gav den ändå 30 minuter innan jag stängde av, Sigge lät såsfull/pårökt, men sen kom jag på att det gör han jämt och nu kan jag inte sluta tänka på det när jag hör hans släpiga röst.
Hans GoT resonemang var så urbota dumt. "Winter is comming" är ju de stora odefinierbara hotet som hela tiden ligger över alla, dessutom är de ett allas krig mot alla, där ingen går säker och förräderi regel snarare än undantag. Men det är inte poängen utan att Alex inte klarar av att argumentera mot Sigge. Han bara fnissar som en liten flicka "men så kan du ju inte säga".

Sen får Sigge göra sin favorit, "röster", och Alex fortsätter fnissa storögt.
Sen verkar ju Alex och Amandas förhållande alltmer skevt.
Sekvensen om Filter har jag redan kommenterat men hur manusstyrt det var var övertydligt och störde. Det suger när det låter som de läser sina repliker. Man ser hur de suttit och "Du frågar mig och då svarar jag och så säger du"
Sekvensen efter det söööög. Zlatan vet vem Alex är och han gick förbi Daniel och Victoria drogs ut till långa tramsiga meningslösa minuter. Typiskt som det här pantomimskämtet. De drar ut på det in absurdum.
Sen det här om reklam, det blir ju rätt mycket nu när de dels ska promota allt de själva gör och sen prata om x-antal sponsorer som de ska göra till innehåll.
Ja jag lyssnar fortfarande men ska ta en paus ett tag nu tror jag för märker ju att det är mer och mer av podden som jag tycker är tråkigt eller störigt och mindre och mindre som jag tycker är intressant, underhållande eller tankeväckande.