Citat:
Ursprungligen postat av
Ghuler
Los Santos life is good now.
2M+ på kontot, fullt i garaget, Pegasus har både Tank och Buzzard för nödlägen, massa roliga figurer att lira med. Flashback PS3 Crew sög getpung, men nu har man hittat ett flertal SVENSKA Crew med aktiva spelare. Skitroligt.
Inte så kul för övriga i Lobbyn dock om de skulle råka vara stöddiga. Utmobbingen blir total.
Scenario från en av de tidigare kvällarna.
CP-Mongo stöddade sig mot medlem i ett crew som är våra vänner, inom ~ 2 minuter svärmar 8 - 10 tanks runt den lilla råttan. Världsrekord i spawn-kills. Stora protester från Amerikanen som lär oss massa nya ord på engelska.
Killen tar sig upp på tak, går i passive mode. Vi hämtar Cargobob, lyfter upp tank på tak och krossar killen i alla fall. Vi skrattar så vi tjuter åt alla hans svordomar.
Låter stabilt! håller på att spara till tanken men får väl se om de kommer ut några andra godsaker i nästa patch
Själv lirar jag oftast själv då jag ej har några vänner online

nej men mitt CREW är helt dött och ingen är online, så brukar kaxa till det mot spelare som har många crew members inne. Det kan bli roligt om man äger dom men förjävligt när dom smeker en!