2014-04-01, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorb
Okej men det är ju inte samma känsla om man inte får jobba lite för det :P

Så sant så ssant.. som att få löning
Citera
2014-04-02, 14:21
Medlem
VMO-Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Varför är mitt auto-sikte borta?

För att du ska ha något att fråga om.
Citera
2014-04-02, 15:11
Medlem
Ghulers avatar
Los Santos life is good now.

2M+ på kontot, fullt i garaget, Pegasus har både Tank och Buzzard för nödlägen, massa roliga figurer att lira med. Flashback PS3 Crew sög getpung, men nu har man hittat ett flertal SVENSKA Crew med aktiva spelare. Skitroligt.

Inte så kul för övriga i Lobbyn dock om de skulle råka vara stöddiga. Utmobbingen blir total.

Scenario från en av de tidigare kvällarna.

CP-Mongo stöddade sig mot medlem i ett crew som är våra vänner, inom ~ 2 minuter svärmar 8 - 10 tanks runt den lilla råttan. Världsrekord i spawn-kills. Stora protester från Amerikanen som lär oss massa nya ord på engelska.

Killen tar sig upp på tak, går i passive mode. Vi hämtar Cargobob, lyfter upp tank på tak och krossar killen i alla fall. Vi skrattar så vi tjuter åt alla hans svordomar.
Citera
2014-04-02, 15:45
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Los Santos life is good now.

2M+ på kontot, fullt i garaget, Pegasus har både Tank och Buzzard för nödlägen, massa roliga figurer att lira med. Flashback PS3 Crew sög getpung, men nu har man hittat ett flertal SVENSKA Crew med aktiva spelare. Skitroligt.

Inte så kul för övriga i Lobbyn dock om de skulle råka vara stöddiga. Utmobbingen blir total.

Scenario från en av de tidigare kvällarna.

CP-Mongo stöddade sig mot medlem i ett crew som är våra vänner, inom ~ 2 minuter svärmar 8 - 10 tanks runt den lilla råttan. Världsrekord i spawn-kills. Stora protester från Amerikanen som lär oss massa nya ord på engelska.

Killen tar sig upp på tak, går i passive mode. Vi hämtar Cargobob, lyfter upp tank på tak och krossar killen i alla fall. Vi skrattar så vi tjuter åt alla hans svordomar.

Låter stabilt! håller på att spara till tanken men får väl se om de kommer ut några andra godsaker i nästa patch

Själv lirar jag oftast själv då jag ej har några vänner online nej men mitt CREW är helt dött och ingen är online, så brukar kaxa till det mot spelare som har många crew members inne. Det kan bli roligt om man äger dom men förjävligt när dom smeker en!
Citera
2014-04-02, 17:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Spring Update:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates
Citera
2014-04-02, 17:48
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Spring Update:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52217/Grand-Theft-Auto-Online-Spring-Updates

Såg att racingen skulle bli störtlöjliga, men det är väl valfritt hoppas jag, non-contact racing lär jag aldrig köra!
Citera
2014-04-02, 18:01
Medlem
Citat:
Spring Update:

Jag som sparat och skulle köpa tank nu.. Blir att spara och köpa ett garage till och fylla med fler bilar istället
Citera
2014-04-02, 18:02
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Spring Update:

"Update will also feature the debut of multi-property ownership in GTA Online, which means you'll be able to own two distinct properties (with garages) simultaneously"
Och dom nya bilarna ser riktigt trevliga ut!
Blir att fixa 20 bilar då

"this fix made pulling off certain popular bike tricks and stunts virtually impossible, so we're going to be restoring the original in-air motorcycle/bike physics in an upcoming Title Update"
Ska bli riktigt kul!
Citera
2014-04-02, 18:03
Medlem
Citat:
Såg att racingen skulle bli störtlöjliga, men det är väl valfritt hoppas jag, non-contact racing lär jag aldrig köra!

Nä fy fan vad dumt..
dock vara bra med alla dom där man kört ifrån som vänder och bara vill förstöra för en och krocka..
Citera
2014-04-02, 18:17
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Vadå då? Personligen ser jag fram emot det något enormt. Det ska bli skönt att få köra race där spelarens körkunskaper sätts på prov snarare än att förlita sig på slumpen. Det är otroligt frustrerande att bli påkörd och bortknuffad för att motståndarna inte kan använda sina bromsar. Hoppas nu bara att Catch Up inte är inkluderat eller standard i körläget.
Citera
2014-04-02, 18:24
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Spring Update:
Helvete. Jag som precis är näst intill pank efter att ha spenderat 3 millar på tank, bilar och allt vad heter att modda de till fullo. Dags att nöta rooftop och spara ihop med andra ord. Att man ska kunna äga 2 garage är ju hur nice som helst då jag älskar bilar på spelet. Pegassi zentorno ser så jävla snygg ut.
Citera
2014-04-02, 18:28
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Vadå då? Personligen ser jag fram emot det något enormt. Det ska bli skönt att få köra race där spelarens körkunskaper sätts på prov snarare än att förlita sig på slumpen. Det är otroligt frustrerande att bli påkörd och bortknuffad för att motståndarna inte kan använda sina bromsar. Hoppas nu bara att Catch Up inte är inkluderat eller standard i körläget.

Ja, om man nu gillar det kan man ju köra helt själv och sedan jämföra tider. Vad är nöjet att spela ett multiplayer spel om man inte kan interagera med de andra alls?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in