Citat:
Ursprungligen postat av
TODCDFWB
Jag kan la hitta 200 vittnen som säger sig se ett plan. Men det går inte ihop. Förövarna har planterat hur mkt "bevis" som helst för att vilseleda människorna. Bl.a. hologramskit, rymdvapen, Usama BL, Terrorister, kapningar, "kändisar som hade biljett" (den e klassisk) och fan hans moster. Deras bevis är löjliga.
De hittade ingen del av ett flygplan men en arabisk bandana och ett arabiskt pass både vid wtc och shanksville, troligt...
NORAD och testövningen som pågick är ännu en vilseledning. Kartläggningen av "terrorister är påhittad" men det är inget som någon mainstream tidning tagit upp. Viktigt att skapa war on terror förstår du.
Alla flygplansvideos avslöjar varandra. Avstånd, riktning, hastighet, färg på planet, ljudinspelningar, samma klipp med bakgrunden ändrad, samma klipp med förgrunden ändrad. Allt detta förklaras. Skillade grafisk design/datasnubbar ligger bakom bluffen tillsammans med alla fakevittnen på BBC NBC, ABC osv. Tips... se filmen!
Att de släppte dokumentär efter dokumentär blandat med hollywoodfilmer, bara för att verkligen PRINTA in att det var flygplan och kapare som låg bakom det hela... Idioti är att gå på deras lockbeten och enkla trix. Jag gjorde det också till en början men vet idag betydligt bättre. Jag har sett nästan all information och septemberclues bevisar hur alla klipp som sändes på TV är fake, samt alla 36 amatörvidoes + hur tornen föll samman, Building 7, Missilhålet i Pentagon och fakecrashen i Shanksville. De 29 fakevittnena i TV (om du inte vet vad jag pratar om så SE SEPTEMBERCLUES)
När "skådespelare" håller lectures om hur det var att mista sin son/dotter i 911 så visar det sig att någon sådan individ aldrig varit registrerad i USA.
Om man gör ett massutskick i media över hela världen så kommer majoriteten se det som sanning. Jag gjorde det och tror nästan att alla gjorde det till en början. Men folk såg hålen i nätet och tack vare internet har deras lögner blivit uppmålade för alla. Fortfarande gör de allt för att ingen skall sätta fingret på vad som skedde.
Varför är Septemberclues bannad i USA? Svara mig det.