2014-03-30, 17:13
Medlem
Horunge? Din mamma.

"Grabb", "Kat-B", "Kat-C" är bara samma ord för idiot. Personligen gillar jag fotboll men ser inte meningen med att boxas utanför en ring med människor jag aldrig träffat.

Jag känner massor av människor som kan gå på fotboll utan att vara inblandade i bråk. Han kanske skulle testat det om han brydde sig om sina barn. Det är de som drabbas mest. Om två månader så kommer du fortsätta på samma fjantiga sätt och slåss för en klubb som inte kunde bry sig mindre om du fanns eller inte. Fantastiskt hur man kan hjärntvätta sig själv.

Som sagt. Självsanering.
Citera
2014-03-30, 17:13
Medlem
FY FAN.

Vila i frid, en jävligt tragisk dag för fotbollen.

Vill självklart inte se fler döda, men Helsingborg, detta hoppas jag ni får äta upp två gånger om.

Hade jag varit gårdare hade jag velat se Helsingborg brinna inatt. Nästan så jag vill det ändå.
Senast redigerad av heligaborg 2014-03-30 kl. 17:20.
Citera
2014-03-30, 17:14
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Jo, och allt polisen säger stämmer ju!

Har du några andra källor? Polisen känns som en säkrare källa än dig.
Citera
2014-03-30, 17:16
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Polisen har sagt att personen har fallit baklänges och slagit i en kant i ett slagsmål.
https://pbs.twimg.com/media/Bj-3SmAIEAEZ_dm.jpg blodet, som syns mellan halsdukarna, är ju inte i anslutning till någon trappa eller kant iaf. Hur som jävligt tragiskt. Vila i frid.
Citera
2014-03-30, 17:18
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamondGeezer
Horunge? Din mamma.

"Grabb", "Kat-B", "Kat-C" är bara samma ord för idiot. Personligen gillar jag fotboll men ser inte meningen med att boxas utanför en ring med människor jag aldrig träffat.

Jag känner massor av människor som kan gå på fotboll utan att vara inblandade i bråk. Han kanske skulle testat det om han brydde sig om sina barn. Det är de som drabbas mest. Om två månader så kommer du fortsätta på samma fjantiga sätt och slåss för en klubb som inte kunde bry sig mindre om du fanns eller inte. Fantastiskt hur man kan hjärntvätta sig själv.

Som sagt. Självsanering.

Är du ens på riktigt?
Citera
2014-03-30, 17:19
Medlem
WangHaos avatar
https://www.facebook.com/bakgatan?fref=ts

Citat:
Phontus Ernemyr Imorgon visar vi ingen nåd!
Gilla · Svara · 50 · för 15 timmar sedan

Citat:
Henrik Rosengren jävla apejävlar, Håll Skåne rent
Gilla · Svara · 16 · för 15 timmar sedan

Citat:
Roger Augustin Sätt ditt dom jävla svinen idag.
Gilla · Svara · för 9 timmar sedan
Citera
2014-03-30, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
https://pbs.twimg.com/media/Bj-3SmAIEAEZ_dm.jpg blodet, som syns mellan halsdukarna, är ju inte i anslutning till någon trappa eller kant iaf. Hur som jävligt tragiskt. Vila i frid.

Kan ju förvisso ha flyttats efter det eventuella fallet, hela platsen är väl typ en lång stentrappa?
Oavsett tragik på hög nivå.

Ni som gapar efter mer blod, sök hjälp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Okej.

Ska jag printa all hets från Dif på twitter med?

För fan... Inte konstigt att folk lackade ur efter igår natt.
Citera
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao

Ikväll har Djurgårdare attackerat Svanen. Alltså vår officiella supporterklubbs samarbetspub.

På plats fanns en del HIF:are, men framför allt fanns många vanliga helgfirare. Vi har fått rapporter om att unga tjejer fått omplåstring och att de skador som uppkommit har uppkommit av flaskor och glas.

En pappa som försökte skydda sin dotter blev brutalt attackerad med flaskor och glas. Ut från puben kom även tjejer som blödde från ansiktet.

Vi behöver inte skriva mer än så i nuläget.
Citera
2014-03-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Ikväll har Djurgårdare attackerat Svanen. Alltså vår officiella supporterklubbs samarbetspub.

På plats fanns en del HIF:are, men framför allt fanns många vanliga helgfirare. Vi har fått rapporter om att unga tjejer fått omplåstring och att de skador som uppkommit har uppkommit av flaskor och glas.

En pappa som försökte skydda sin dotter blev brutalt attackerad med flaskor och glas. Ut från puben kom även tjejer som blödde från ansiktet.

Vi behöver inte skriva mer än så i nuläget.

Hoppas du befinner dig i Helsingborg. Idioter som du ska hållas inspärrade.
Citera
2014-03-30, 17:23
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamondGeezer
Horunge? Din mamma.

Som sagt. Självsanering.
Vafan säger du? Du vet ingenting om mannensom tragiskt miste sitt liv, hans ka inte ens varit "huligan". Hoppas verkligen du får äta upp dina ord där bakom skärmen någon gång.
Citera
2014-03-30, 17:28
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Hoppas du befinner dig i Helsingborg. Idioter som du ska hållas inspärrade.

Uveckla? Har du något bättre att komma med? Eller tycker du det var okej att yngre tjejer var i händelsen?

Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Jo precis! för du är som dom flesta här, en jävla bondläpp som inte vet ett jävla skit!
Som sagt... pm och du är FETT välkommen om du vill något!

Bra svar. Du verkar ha ett sjukt lågt intellekt där internethets är din största bedrift på varddagen. Har du inget vettigt svar att komma med någon gång i denna tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in