2014-03-30, 17:07
Medlem
goelens avatar
Kom precis hem ifrån fotbollsträningen och såg fram emot premiären för HBK vid 17:30 idag. Men nu känns det inte lika hett längre. Är det en vanlig supporter som strök med eller är han kategori C? Helt sjukt att folk ska få sätta livet till för att gå på fotboll i alla fall. Bete er för helvete.
Fy fan vad äckligt. Vila i frid.
Citera
2014-03-30, 17:08
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel1987
Det är inte bekräftat att det är mord! Dom tror han trillat i trappan under ett bråk!
Har enbart läst detta 'rykte' från dig. Kan du länka någon form av källa?
Citera
2014-03-30, 17:08
Medlem
fosho123s avatar
Så jävla hemskt att någon blir mördad. Fyfan vilka fittor ni är helsingborg! Fega jävlar som använder glasflaskor och andra saker mot oskyldiga och kat. c! Ni vet reglerna men ni ville ha tydligen ha ett till dödsfall idioter.
Vila i frid till djurgårdsupporten! Sånt här ska inte hända alls.
Citera
2014-03-30, 17:09
Medlem
fosho123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goelen
Kom precis hem ifrån fotbollsträningen och såg fram emot premiären för HBK vid 17:30 idag. Men nu känns det inte lika hett längre. Är det en vanlig supporter som strök med eller är han kategori C? Helt sjukt att folk ska få sätta livet till för att gå på fotboll i alla fall. Bete er för helvete.
Fy fan vad äckligt. Vila i frid.
40 årig tvåbarnspappa
Citera
2014-03-30, 17:10
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Hur fan är du funtad? Båda sidor har hetsat upp en stämning som har varit alldeles för osund för att handla om en allsvensk fotbollsmatch. Ja, övertramp kan ha skett igår, men det rättfärdigar inte mordet som skedde idag.

Mord? Hur vet du ens att det var mord? Det har kommit information att han ska ha blivit slagen med flaska, slagen med järnrör och nu har det kommit att han kan ha ramlat och slagit i skallen.
Citera
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Det är inte bekräftat att det är mord! Dom tror han trillat i trappan under ett bråk!

Varifrån kommer den uppgiften? Jag har hört glasflaska i bakhuvudet, den uppgiften är från folk i Helsingborg.
Citera
Medlem
Citat:

Folk i tråden säger "massa splitter"och en gissning är en glasflaska... Trilla i en trappa kan man göra av en spark/flaska/fly i panik .... hur många supportrar på bortamatch ramlar i trappen så dom dör? Nej, målet var att skada, och konsekvenserna blev värre.

Och till juden som är glad över att hans skattepengar sparas, den avlidne skall inte vara en huligan utan en vanlig supporter..... hoppas dina enkronor köper dig en cheese ditt själlösa jävla luder
Citera
Medlem
Citerar det enda jag tycker behövs skrivas angående detta.

Mina kondoleanser till den avlidnes familj och alla djurgårdssupportrar.
Just nu spelar klubbfärger ingen roll. Vila i frid.

Har inga ord för er helsingborg.
Citera
2014-03-30, 17:11
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jösses mannen, har du många problem, kan vi hjälpa dig på något sätt?

VÄLKOMMEN! Dra ett PM om du vill hjälpa mig med problemet!
Citera
2014-03-30, 17:11
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Har enbart läst detta 'rykte' från dig. Kan du länka någon form av källa?

Polisen har sagt att personen har fallit baklänges och slagit i en kant i ett slagsmål.
Citera
2014-03-30, 17:12
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Mord? Hur vet du ens att det var mord? Det har kommit information att han ska ha blivit slagen med flaska, slagen med järnrör och nu har det kommit att han kan ha ramlat och slagit i skallen.

Utifrån de uppgifter som har nått mig så låter det som ett mord. Blir man uppsåtligen slagen i huvudet med flaska eller järnrör så har vi förmodligen med ett mord att göra. Blir man fälld eller på annat vis påverkad så att man faller i en trappa och dör så har vi förmodligen med vållande till annans död (mord enligt mig) att göra.
Citera
2014-03-30, 17:13
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Polisen har sagt att personen har fallit baklänges och slagit i en kant i ett slagsmål.

Jo, och allt polisen säger stämmer ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in