2014-03-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Hoppas verkligen du får äta upp dina ord där bakom skärmen någon gång.

Antagligen får jag göra det om jag någonsin skulle åka till Stockholm för att titta på mitt lag. För det är ju så ni "tuffa huliganer" fungerar - öga för öga, tand för tand.

Nej, nu ska jag kolla våldsfilmer och huligangrejjer på Youtube så att jag kan blir lika tuff som du. Finns det något du rekommenderar mer än ID, Panoramadokumentären om Millwall och Chelsea Headhunters-dokun av MacIntyre?

Att ni inte fattar att det är ni alla som är ansvariga. Folk dör inte i Kalmar eller i Sundsvall. Sluta låtsas som om ni har någon form av rätt att attackera varandra, att ni har regler osv. Det finns redan en lagbok för detta riket. Er "regelbok" är lika påhittad som bibeln.
Citera
2014-03-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Uveckla? Har du något bättre att komma med? Eller tycker du det var okej att yngre tjejer var i händelsen?

Att fjollor som jagat tonårskillar med DIF-kläder senare flyr in på en pub med brudar för att undkomma är olyckligt i sammanhanget. Det rättfärdigar inte fegisattacker på en ensam tvåbarnsfarsa så att han avlider.
Att du inte vill förstå det säger mig att du är mentalt sjuk eller nåt.
Citera
2014-03-30, 17:34
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamondGeezer
Antagligen får jag göra det om jag någonsin skulle åka till Stockholm för att titta på mitt lag. För det är ju så ni "tuffa huliganer" fungerar - öga för öga, tand för tand.

Nej, nu ska jag kolla våldsfilmer och huligangrejjer på Youtube så att jag kan blir lika tuff som du. Finns det något du rekommenderar mer än ID, Panoramadokumentären om Millwall och Chelsea Headhunters-dokun av MacIntyre?

Att ni inte fattar att det är ni alla som är ansvariga. Folk dör inte i Kalmar eller i Sundsvall. Sluta låtsas som om ni har någon form av rätt att attackera varandra, att ni har regler osv. Det finns redan en lagbok för detta riket. Er "regelbok" är lika påhittad som bibeln.
De felsta av oss klarar galant att inte ha ihjäl varandra och särskilt inte oskyldiga.
Citera
2014-03-30, 17:35
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Att fjollor som jagat tonårskillar med DIF-kläder senare flyr in på en pub med brudar för att undkomma är olyckligt i sammanhanget. Det rättfärdigar inte fegisattacker på en ensam tvåbarnsfarsa så att han avlider.
Att du inte vill förstå det säger mig att du är mentalt sjuk eller nåt.

Du snackar fortfarande bort mitt påstående. Du tycker att DIF gör helt rätt att kliva in på en pub och kasta glas och puckla på de som sitter och äter, då bla. yngre tjejer? Om DIF inte var helt efterblivna så borde de känt igen om HIF fanns på puben.
Citera
2014-03-30, 17:43
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Uveckla? Har du något bättre att komma med? Eller tycker du det var okej att yngre tjejer var i händelsen?

Bra svar. Du verkar ha ett sjukt lågt intellekt där internethets är din största bedrift på varddagen. Har du inget vettigt svar att komma med någon gång i denna tråd?

Precis så är det! Inget vettigt svar? Svar på vad? att Helsingborg är ett gäng muppar?
Se så, inget PM än? Vågar du inte? Internethets kallar du det? Jag gör ju internet till verklighet till skillnad från dig! Du är som sagt välkommen alla dagar i veckan om DU vill något!? Sluta spela läcker på internet och ta för dig när du för en gångs skull kan! Du som är så stor och tuff.....Eller jag kanske bara snackar skit och inte har något intellekt?
När du vill din jävla snorunge!
Citera
2014-03-30, 17:45
Medlem
STHLMisms avatar
Citat:
Du snackar fortfarande bort mitt påstående. Du tycker att DIF gör helt rätt att kliva in på en pub och kasta glas och puckla på de som sitter och äter, då bla. yngre tjejer? Om DIF inte var helt efterblivna så borde de känt igen om HIF fanns på puben.

VARFÖR SPRINGER HIF IN PÅ KROGEN SOM LIVRÄDDA HARAR???????? Vet du inget om saken eller?
DU har ju uppenbarligen INGEN koll och är KNAPPAST en grabb what so ever..
Citera
2014-03-30, 17:46
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Vem fan har sagt att det är okej att skada oskyldiga? INGEN! Men DIF har itne dödat någon och ja det finns grader i helvetet.

Edit: Jag vet inte vad som hände på och runt krogen som dif attackerat emn utgår från Kezz for the sake of the argument.
Citera
2014-03-30, 17:47
Medlem
Nynges avatar
Var danskarna i Helsingborg och härjade eller var det enbart HeIF som kastade flaskor?
Har fått det lite luddigt framställt och orkade inte läsa igenom 10 sidor..
R.I.P
Citera
2014-03-30, 18:01
Medlem
Huckelberryfins avatar
Det känns som att HIF supportrar kommer att ha det väldigt jobbigt i sthlm när de åker upp även i möten mot AIK efter denna incident, jävligt tråkigt att även julgranssupportrarna också ifrån HIF kommer att få lida för vad idioter håller på med som går över gränsen...

Citera
2014-03-30, 18:15
Medlem
Citat:

Man var ute efter fegisarna, så ja det var rätt. Att fegisbögarna springer in på sin egen pub där man vet att det finns brudar säger mer om dem än något annat. Sök hjälp grabben.
Citera
2014-03-30, 18:16
Medlem
W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Det känns som att HIF supportrar kommer att ha det väldigt jobbigt i sthlm när de åker upp även i möten mot AIK efter denna incident, jävligt tråkigt att även julgranssupportrarna också ifrån HIF kommer att få lida för vad idioter håller på med som går över gränsen...

Jobbigt? Helsingborg kommer få springa som hundar i Stockholm. Inga regler gäller.
Citera
2014-03-30, 18:19
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-
Jobbigt? Helsingborg kommer få springa som hundar i Stockholm. Inga regler gäller.

Det är det jag är rädd för... jävligt synd att vanliga helsingborgare kommer bli lidande för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in