2006-08-16, 05:37
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 51mon
Har killen överhuvudtaget sett kåla? "Det kostar ehh, mellan 300 och 500 för en timme, ehh". "Huvudorsaken till att man tar det är för att komma in i en krets".
Lite OT kanske: men en gubbe kostar runt 800 och oftast så tar man mellan 0.3 och 0.5g, det kanske var det han menade?
Är lite morgonsur så jag måste bara tjafsa ;-D.

Ha det bäst idag alla FB-Retards!!
Citera
2006-08-16, 07:47
Medlem
RaydeCacas avatar
Jag jobbade med honom förut och han är en jäkligt reko kille. Han har fått ta all skit för vad hela vaktbranchen/restaurangvärlden har ställt till med.
Kommer inte ihåg exakt vad hans bolag hette men det var något med Stockholm i namnet.
Citera
2006-08-16, 07:48
Bannlyst
det enda vaktbolaget hade att göra var väl att stå i dörren på spyan. och det blev bolaget av med.
Citera
2006-08-16, 08:25
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca
Jag jobbade med honom förut och han är en jäkligt reko kille. Han har fått ta all skit för vad hela vaktbranchen/restaurangvärlden har ställt till med.
Kommer inte ihåg exakt vad hans bolag hette men det var något med Stockholm i namnet.

Vaddå, känner du nån annan vakt som byggt upp sig själv på det sättet då? Jag menar, det är inte särskilt konstigt att han får ta all skit när han själv söker upp media.
Citera
2006-08-16, 08:51
Medlem
Jag trodde att killen var lite street smart och så... men studioankaret fick ju lägga alla formuleringar i hans mun: "är det inte så att det är så?".
Citera
2006-08-16, 09:32
Medlem
StefanHeterJags avatar
Klassiskt fall av att skjuta budbäraren.
Det har ju blivit extra elakt mot honom för att både han och hans tjej är så mediakåta. Så motiven till hans "avslöjanden" inom vaktbranschen ifrågasätts självklart. Är det för att han vill lätta på hjärtat, vill sona sitt förflutna och gå vidare, är det för att få medialampan att lysa ytterligare 5 minuter på sig själv eller är det månne tjejen som ligger bakom för att få sola lite i glansen vid sidan av?

Jag tror att han ville göra en "kungen av kungsan"-grej och gå från badboy till trevlig programledare kanske.. Som Paolo Roberto... Nån som ser paralellerna?
Citera
2006-08-16, 09:52
Medlem
Min blick fastnade direkt på hans "cementlugg". Vad fan har farbrorn i håret?
Såg som en hjälm av nån svart oidentifierbar massa.
Citera
2006-08-16, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RaydeCaca

Det är inte så många andra vakter som har erkännt gamla synder. Det är ju ganska förstårligt att han får skit.

Han har säkert dragit koks för alla sina pengar.
Citera
2006-08-16, 10:56
Medlem
Han pratade i aktuellt. Han måste anpassa sig till publiken. Alla lever inte i knarkarkretsar och vet allt om detta ännu.
Citera
2006-08-16, 11:15
Medlem
Simkons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarfiot
Han pratade i aktuellt. Han måste anpassa sig till publiken. Alla lever inte i knarkarkretsar och vet allt om detta ännu.

Nja, pratade var väl och ta i lite
Citera
2006-08-16, 13:32
Medlem
Sett honom förut i TV, han har aldrig något att säga. Stakar fram orden, uppträder allmänt nervöst och osäkert. Programledaren får dra ut orden ur hans håriga mun!
Men men han är säkert en god lyssnare...
Citera
2006-08-16, 13:46
Medlem
P3RK3L3s avatar
Är det ingen som har klippet som av Fredrik & Filip utsågs till den näst pinsammaste TV-händelsen i svensk TV-historia? När Fadde hänger i fucking Vimmerby (bara en sån sak) och försöker vara polare med lokala bönder som dissar honom rakt av. Sen stannar han till vid en gammal pump och säger: "Är det inte vackert här?"

Det är fan det sjukaste jag sett på svensk TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in