2009-09-04, 01:09
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag tror inte flödder är så ball o tuff bland en massa lösa vikter!
Han är ju inte direkt den mest biffiga snubben inom ett gyms väggar, om man säger så!
Haha nope, som jag sagt tidigare i tråden så stötte jag på honom ute och man ryggarn nästan till av att han är så jävla liten. Och då ska också nämnas att jag är långt ifrån stor och brukar inte lägga märke till sånt men han... mja liten är ordet.
Citera
2009-09-04, 01:17
Medlem
Okey, jag har frågat i hans blogg nu om priset på honom.
Svarar han inte blir jag sne!

Fadde, sanna mina ord!
Citera
2009-09-04, 01:54
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Okey, jag har frågat i hans blogg nu om priset på honom.
Svarar han inte blir jag sne!

Fadde, sanna mina ord!

Har han ingen prislista som de andra glädjeflickorna brukar ha?

Svenskt, Spanskt, Syriskt, Engelskt....hur skall då de stoooora grabbarna kunna boka in sig?

Bizznizzman....my ass.....
Citera
2009-09-04, 01:57
Medlem
första ggn jag skrver i denna tråd....

jag hade förväntat mig en lite snyggare hemsida faktiskt.
tycker inte den ger ett sånt särskilt proffsigt intryck o
den dära webdesignern måste ha lurat honom
Citera
2009-09-04, 02:39
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
första ggn jag skrver i denna tråd....

jag hade förväntat mig en lite snyggare hemsida faktiskt.
tycker inte den ger ett sånt särskilt proffsigt intryck o
den dära webdesignern måste ha lurat honom
Det skulle ju inte vara första gången, han blev ju fetlurad på "stora cash" som hans blogg drog in, fast tror han fick tillbaka lite sen eller något.
Citera
2009-09-04, 06:56
Medlem
chiaras avatar
Eftersom jag inte haft möjlighet att åka till min fästmö i Blecket den här veckan och får även förhinder ibörjan på nästa vecka, då jag ska spela in för ett tv-program, bestämde sig min älskade fästmö att skaffa djurpassning för att kunna åka hit till Stockholm och träffa mig för längtan är olidlig för oss båda.

Det kallar jag kärlek

Skrivet av Fadde 3 september 2009 klockan 23:00
Citera
2009-09-04, 13:46
Medlem
ano-rexias avatar
Vad fin Susanne var i den vackra klänningen.
Hon är för fin för skabb-arabskrället.
Jag begriper inte hur någon som ridit på stora ståtliga hästar hela sitt liv, plötsligt rider på en åsna...
Citera
2009-09-04, 14:50
Medlem
Koolaids avatar
Exakt hur mycket bör man skämmas om man har arbetat tillsammans med trådens diskussionstopic?
Citera
2009-09-04, 15:02
Medlem
Bajskatts avatar
Hahahaha

Har ni spanat in hans tjänster på http://www.fadde.se/tjanster.html

Säkerhet
Events - det kan handla om t.ex. mässor, konferenser, utställningar, utbildning i säkerhet och konflikthantering, team building eller entréinsläpp till krogar och privata tillställningar.
Bodyguard - kanske du är i behov av en tillfällig bodyguard för något särskilt tillfälle.

Utredningar
Privata undersökningar, t.ex. spaning och efterforskningar.
Bakgrundskontroll av ny personal.

Larmsystem
Bedömning av ditt behov av brand- och inbrottslarm avseende privat boende eller företag.

Andra tjänster
Föreläsningar om t.ex. säkerhet och konflikthantering.

Han är verkligen en superman, eller som en snäll Rambo som hans flickvän kallade honom i hänt extra

Hade jag pengar skulle jag anställa honom som bodyguard och sedan tvinga honom sitta och vaka över mig när jag sippar bärs med polarna, kanske skicka iväg han på spaning utanför lägenheten emellanåt.

Korförhör med folk som är inbjudna, lite bakgrundskoll på dom som ska få komma in i mitt råtthål.
Citera
2009-09-04, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskatt
Hahahaha

Har ni spanat in hans tjänster på http://www.fadde.se/tjanster.html

Säkerhet
Events - det kan handla om t.ex. mässor, konferenser, utställningar, utbildning i säkerhet och konflikthantering, team building eller entréinsläpp till krogar och privata tillställningar.
Bodyguard - kanske du är i behov av en tillfällig bodyguard för något särskilt tillfälle.

Utredningar
Privata undersökningar, t.ex. spaning och efterforskningar.
Bakgrundskontroll av ny personal.

Larmsystem
Bedömning av ditt behov av brand- och inbrottslarm avseende privat boende eller företag.

Andra tjänster
Föreläsningar om t.ex. säkerhet och konflikthantering.

Han är verkligen en superman, eller som en snäll Rambo som hans flickvän kallade honom i hänt extra

Hade jag pengar skulle jag anställa honom som bodyguard och sedan tvinga honom sitta och vaka över mig när jag sippar bärs med polarna, kanske skicka iväg han på spaning utanför lägenheten emellanåt.

Korförhör med folk som är inbjudna, lite bakgrundskoll på dom som ska få komma in i mitt råtthål.

hahaha du kan väl göra en dokumentär om det hela också pliiis!
Citera
2009-09-04, 17:45
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Exakt hur mycket bör man skämmas om man har arbetat tillsammans med trådens diskussionstopic?

Inte ett dugg........om du nu inte gått gigologrundkursen hos gubben. Då får du skämmas
Citera
2009-09-04, 17:49
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Inte ett dugg........om du nu inte gått gigologrundkursen hos gubben. Då får du skämmas

Pheeew ...
....... o det var länge sedan, i en dörr länge sedan glömd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in