Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Mig veterligen finns det Inget som säger att KJ vare sig var svartsjuk eller hade aggressiva tendenser, snarast tvärtom.
Vad har min post med svartsjuka att göra? Man kan bråka utan det. Nu tror jag i o f s att det har med någon typ av svartsjuka/besvikelse över att inte få VB som har triggat honom. Men det var inte det min mening handlar om. Utan snarare i så fall det du är inne på.
1. De har bråkat.
2. Hon frågar om han kan skjutsa henne hem. Han surar och säger nej.
3. Sen får han kanske dåligt samvete för detta och kör efter henne.
4. Vad som sen händer vittnar bara blod i bagageluckan om.
Nu tror jag mer på att det har hänt någonting i lägenheten vilket jag har förklarat tusen gånger.
Senast du skrev exakt mening till mig så skrev jag att jag tycker du ska kolla vad grannar, vänner, folk i mördares närhet säger om de flesta mördare. Jag vet inte hur många gånger man får höra " - Jag trodde aldrig han skulle kunna göra någonting sådant här. Han som alltid var så trevlig och snäll. ". Tror du vänner och familj skulle säga att han var aggressiv om han nu var det? Jag tror inte det. Ska vi bara gå efter vad folk säger om KJ och MB så hade jag hellre varit vän med KJ än med MB.
Senast vi diskuterade detta kom också folk in och sa att han visst har visat aggressiva tendenser. Strypning är det jag kan komma på så här på rak arm. Sen läste jag WLs förhör igår igen och läste där att han sagt att han skulle till MB och mörda honom för han trodde att han var den som gjort VB illa. Sånt vi säkert alla hade sagt men som ju också i text kan tolkas som ett aggressivt beteende.