2014-03-27, 00:13
Medlem
Fick i mig 8 mg diazepam i fredags. Kommer jag klara pissprovet imorn? Har väldigt hög ämnesomsättning och jag blir ren på cannabis på bara några dagar men är oerfaren när det kommer till benzos
2014-03-28, 12:39
Bannlyst
Måste börja pissa en gång i veckan tror jag det blir + lämna leverprov. Nu är det så att jag älskar att dricka men måste få ner levervärden osv.
Kört på diazepam tills jag började lämna UP första gången och torskade.

Vad fan finns det man kan ta 1-2 gånger i veckan för att klara av livet utan alkohol? Har funderat på --> tram? oxy? buprenorfin? ska fixxa xanor pga av den korta halveringstiden och hoppas man inte torskar, men finns det något annat som går ur snabbt ?

Edit: Dom använder 10sticka
Senast redigerad av HardCore_ 2014-03-28 kl. 12:43.
2014-03-28, 14:34
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
Måste börja pissa en gång i veckan tror jag det blir + lämna leverprov. Nu är det så att jag älskar att dricka men måste få ner levervärden osv.
Kört på diazepam tills jag började lämna UP första gången och torskade.

Vad fan finns det man kan ta 1-2 gånger i veckan för att klara av livet utan alkohol? Har funderat på --> tram? oxy? buprenorfin? ska fixxa xanor pga av den korta halveringstiden och hoppas man inte torskar, men finns det något annat som går ur snabbt ?

Edit: Dom använder 10sticka

Lyrica? Fungerar fint för mig iallafall
2014-03-28, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Lyrica? Fungerar fint för mig iallafall

hade helt glömt bort Lyrica tack!
2014-03-28, 21:07
Medlem
MrSvarts avatar
Va länge stannar imovane i urinen?
2014-03-30, 22:59
Bannlyst
om jag röker typ 20mg valium på folie, sitter det i kroppen lika länge som om jag skulle käkat dom? funderar mest på att jag inte vill åka dit på pissprov om lite mer än 1 vecka
2014-03-31, 03:49
Medlem
TjackKnapriss avatar
lite lätt nojig.
körde 30 mg ketogan å 10 mg zopiklon onsdags. (ketoganene sista vid 14 å zopiklonen 2130 typ)
husrannsakan och urinprov på fredagen kring 19.
hur ser chanserna ut?
tränade en hård och svettig timme på onsdagkvällen om det nu har nån effekt på ketoganen att lämna kroppen.

är i jobbbyte å smabo å skit å mög.

tänkte leva gött en sista gång men fan man ska va nöjd när man har det bra istället utan skiten
2014-03-31, 19:57
Medlem
Har lite frågor och funderingar!

Tjena är en snubbe på 27 år som klivit på min första kur.
kör en 14v kur med dianabol samt testo E och jag har precis avslutat min andra period med prover för körkortet!

nu har jag fått papper om att jag ska börja min sista period med prover och är lite nojig och behöver tips och råd om spår tider och om jag behöver kliva av min kur och vänta på att det går ur kroppen och lever värdena är bra (om dom blivit dåliga)!

Jag kör 250mg testo E var 6e dag ungefär och 20 mg dia om dagen!

Har nämligen tänkt att köra kur två direkt efter denna kuren.

Vill inte ha några åsikter lr tips lr råd om min kur utan endast om min prov tagning!

egen erfarenhet om detta är till stor hjälp.

Jag ska på börja min längsta period och den kmr vara på 12 månader.
Kontinuerlig läkarkontakt
Resultat av laboratorierprover (4 st) under hela observations tiden avseende Alkohol, CDT och GT är obligatoriska alkohol markörer. exempel på andra alkoholmarkörer som kan vara av värde för bedömning är PEth, ASAT, ALAT och MCV.
Resultat av laboratorieprover (6st) under hela observationstiden avseende amfetaminer, bensodiazepiner och cannabinoider.
resultat av laboratorieprover (2st) avseende övrig narkotika, provtagning bör omfatta de vanligaste substans grupperna (opiater och kokain)

referensområdet för genomförda laboratorieprover i blod samt kreatininvärden för urinprov ska anges. provresultat över referensområdetsamt verifierad förekomst av substans ska bedömas och kommenteras. vid urintoxikologisk undersökning ska provtagning vara övervakad. urinprov med kreatininvärde under referensvärdet kan inte ligga i grund till grund för verifiering av nykterhet. samtliga prover ska analyseras i ett ackrediterat laboratorium.

Det jag undrar nu är om det är någon risk med blodet lr urinet dom tar? lever värden lr om nått av det jag använder under min kur kan synas hos dom eftersom dom endast letar efter specifika saker, måste dom göra speciella prover för all aas lr hur är det? och alla alkohol markörer och värden, hur ligger det till?

Jag betalar ju en viss summa för varje prov, så skulle dom testa för aas så skulle det behöva stå i mina papper för det kostar extra men jag tänker om dom kan se några skumma värden osv när dom testar för allt annat!
tacksam för seriösa och hjälpsamma svar!

Bless!
2014-03-31, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingeronthetrigger
Du kommer inte att klara provet, tyvärr!

Misstänkte det! Eftersom läkare/vänner säger att det skall ta ca 2 mån att bli ren.(från THC)
HUvudsaken är att värdena sjunker!! Om dom nu kan se sådant!

Kan det visa mindre/mer positivt beroende på när man rökte. säkert dum fråga! Men frågar man icke så får man inget veta! :P
2014-03-31, 22:43
Medlem
Jag har inte läst alla 400+ sidor så om min fråga redan besvarats så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och ni får gärna visa mig till inlägget.

Jag går nu och pinkar efter att ha åkt dig på en drog RF. Det är "oregelbundna" eller "oanonserade" prov så jag ska alltså inte ha en aning om när nästa prov är
. Tanterna på körkortsmotagningen på beroendecentrum har ringt mig nästan samma datum runt den 28de varje månad så redan där är dom ju totalt värdelösa på att vara oregelbundna. Jag har påpekat detta med att säga "ni kan ju ringa lite tidigare än den 28de någon gång" sist fick jag till svar att "ja jo men det måste gå en viss tid mellan proven". Så där är min första fråga! Är det någon som vet hur lång tid det måste vara mellan proven?

Jag kan inte tänka mig att de måste få tillbaka provresultaten ifrån där dom skickar dom innan dom kan kalla in mig igen men aldrig att det kan ta mer än 2 max 3 veckor. Så egentligen borde dom kunna kalla mig 1/1, 20/2 och sen 10/3 för att inte kalla mig samma datum varje månad.

I min "dom" från transportstyrelsen så står det att jag ska göra 6 prov på 6 månader för mig är det ganska självklart då 1 prov per månad. Eftersom det är den sista Mars idag och jag inte fått något samtal från tanterna och jobbade idag så ringde jag dem i fredags för att förvarna om att jag inte kommer kunna svara i telefon mellan 0800 och 10.00 idag.

Samtalet löd ca

- jag tänkte bara förvarna att jag kommer jobba på måndag morgon mellan 8-10 men kan smita iväg och pinka runt 11 tiden.

-okej då skriver jag upp det men det är ju som sagt inte säkert att vi ringer upp dig på måndag.

-humm... okej men det är ju den sista på måndag och jag har inte gjort något prov i mars.

-Ja jo det stämmer men det kan ju vara så att det går längre än en månad i mellan proven också.

sen fortsatte vi småsnacka (jag är alldeles för trevlig mot tanterna)

Ska det inte vara ett prov i månaden?

Nu är det som så också att det är mitt sista prov sen är jag helt jävla klart med allt och vill få det överstökat. De fick mina papper första gången jag var där som sa att spärrtiden går ut den 3 april (på torsdag) så jag kan u fetglömma att få tillbaka mitt körkort tills dess och funderar på hur arg jag kan vara på dom när dom väl ringer.

puss och tack för mig!
2014-04-01, 14:52
Medlem
DampNisses avatar
AKUT AKUT AKUT

En god vän fick just veta att han måste lämna urinprov för psykiatrin.
Får inte ens träffa en psykolog innan dess? Dummaste jag hört.

Iallafall
Man på 20+
Vikt: 55-60KG
Längd 167 cm

Röker dagligen sen 2 år tillbaka, ett par veckors uppehåll lite sporadisk under tiden.
Lär väl garanterat vara positiv.
Hur kan man manipulera en "screening"? är det sticka då eller?
Manipulera provet till den grad att den visar falsk negativt eller ogiltigt resultat.
Provet lär förmodligen vara övervakat, har inte råd led wizzinator heller.

Alla tips tas tacksamt emot!!
2014-04-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
AKUT AKUT AKUT

En god vän fick just veta att han måste lämna urinprov för psykiatrin.
Får inte ens träffa en psykolog innan dess? Dummaste jag hört.

Iallafall
Man på 20+
Vikt: 55-60KG
Längd 167 cm

Röker dagligen sen 2 år tillbaka, ett par veckors uppehåll lite sporadisk under tiden.
Lär väl garanterat vara positiv.
Hur kan man manipulera en "screening"? är det sticka då eller?
Manipulera provet till den grad att den visar falsk negativt eller ogiltigt resultat.
Provet lär förmodligen vara övervakat, har inte råd led wizzinator heller.

Alla tips tas tacksamt emot!!

Läs första sidan om hur du fejkar ett pissprov, han kommer nog få göra de vid ett senare tillfälle dock men köper sig lite tid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in