2014-03-22, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maadsteeze
Blev inget jobb för mig..
Låter konstigt du borde ha klarat det tycker man, det kan inte vara mycket thc de hitta i ditt urin. Antagligen var du vara nån enstaka dag ifrån att vara helt ren om allt du sa i ovanstående inlägg stämmer.
2014-03-22, 23:10
Medlem
sunseniuess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samsungman12395
hur stor chans är det att man är ren om man slutat röka cannabis för 42 dagar sedan ? är 18 bast så kan göra blodprov. men e ja ren i pisset ?

snabba svar tack !!!

Det hade hjälpt ifall du gav oss lite mer att gå på, hur lång tid du rökt framtills dess och ungefär hur mycket?
2014-03-23, 07:13
Medlem
Lägger mitt inlägg här istället för i benzo-delen:

Om jag ätit 8 mg klonazepam (ikto) nu den här helgen, 21-23, "borde" jag då vara ren om 3 veckor?
Det är inte alls säkert att jag får lämna up men isåfall blir det tidigast om 3 veckor. Det borde väl vara lugnt? Jag antar då att provet skickas på analys och att det inte är sticka.

Äter jag xanor så är det helt ute på MAX 7-8 dagar iallafall, med samma metod, så jag har väl inte helt kass ämnesomsättning och detektionstiden för ikto är vad jag vet mycket högre än för andra benso.

Innan den här helgen var det flera veckor sen jag tog nåt liknande (och det var inte stessar eller nån sån skit).

Väldigt tacksam för svar!
Mvh
2014-03-23, 08:24
Medlem
Tänkte kika vad ni tror om detta!

Har rökt Cannabis i flera år. Lite olika mängder. Men under det senaste året 1-2 holk per dag! vissa dagar inget alls.Då kunde det gå någon dag innan jag rökte igen. Och aldrig över grammet!Har nu haft ett uppehåll på 2 v. Vet att THC kan sitta i kroppen i 2 mån. Men tänkte att det kanske går fortare ur nu när det vart så lite och även så sporadiskt.

Så drog jag en mini lina igår.Tänkte ta en sista idag! Och inget mer efter det! Kanske var 1 år sedan jag tog Amfetamin innan!Aldrig tagit det vita regelbundet. Och inte ens 0,5 per gång.

Skall lämna Urinprov den 31. Skall iväg på en resa med familjen Tors-Sön där jag kommer att aktivera mig en hel del.

Hoppas på att klara provet! Men misstänker att det kommer visa på THC.

Vad säger ni!?
2014-03-24, 02:46
Medlem
Fingeronthetriggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Tänkte kika vad ni tror om detta!

Har rökt Cannabis i flera år. Lite olika mängder. Men under det senaste året 1-2 holk per dag! vissa dagar inget alls.Då kunde det gå någon dag innan jag rökte igen. Och aldrig över grammet!Har nu haft ett uppehåll på 2 v. Vet att THC kan sitta i kroppen i 2 mån. Men tänkte att det kanske går fortare ur nu när det vart så lite och även så sporadiskt.

Så drog jag en mini lina igår.Tänkte ta en sista idag! Och inget mer efter det! Kanske var 1 år sedan jag tog Amfetamin innan!Aldrig tagit det vita regelbundet. Och inte ens 0,5 per gång.

Skall lämna Urinprov den 31. Skall iväg på en resa med familjen Tors-Sön där jag kommer att aktivera mig en hel del.

Hoppas på att klara provet! Men misstänker att det kommer visa på THC.

Vad säger ni!?

Du kommer inte att klara provet, tyvärr!
2014-03-25, 00:59
Medlem
Skruvdobbsmoerdarns avatar
Tjenare!

Lämnade urinprov för jobb som skickas på analys idag. Hade innan provet haft uppehåll från allt vad droger heter i totalt 52 dagar (nästan 8 veckor). Före det under hösten och vintern har jag rökt cannabis av varierande kvalitet sporadiskt på helger och några enstaka veckodagar då och då.

Är smal och har svårt för att gå upp i vikt trots att jag äter mycket onyttigheter. Tränar alltid ca 2-3 ggr/veckan.

Antar att det bör vara lugnt men man blir alltid lite orolig ändå. Så lite ryggdunkningar hade varit på sin plats.
2014-03-25, 05:20
Medlem
glutaminsyras avatar
Jag har morfin på recept och borde därför kunna ta heroin utan att torska på ett drogtest. Kan någon bekräfta detta?

Är det vanligt att "vanligt" heroin från "gatan" innehåller några andra ämnen som jag skulle kunna torska på ifall jag blir drogtestad?
Jag är nyfiken på hur jusst du hade gjort i min situation?

Må väl kamrater!
2014-03-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruvdobbsmoerdarn
Tjenare!

Lämnade urinprov för jobb som skickas på analys idag. Hade innan provet haft uppehåll från allt vad droger heter i totalt 52 dagar (nästan 8 veckor). Före det under hösten och vintern har jag rökt cannabis av varierande kvalitet sporadiskt på helger och några enstaka veckodagar då och då.

Är smal och har svårt för att gå upp i vikt trots att jag äter mycket onyttigheter. Tränar alltid ca 2-3 ggr/veckan.

Antar att det bör vara lugnt men man blir alltid lite orolig ändå. Så lite ryggdunkningar hade varit på sin plats.

Tror du kan vara ganska säker att du klarar provet, är ungefär i samma sits fast har haft ett uppehåll på 3 veckor o innan dess så var jag ren, men tror du kommer klara de!
Återkom gärna hur de gick
2014-03-25, 22:29
Medlem
Hej!

Hade pisse o pissade positivt första gången...
Fick göra ett test igen utan att jag visste att jag skulle och då hade jag dummat mig och rökt några dagar innan. Fick kissa själv på toan utan någon som kollade. Blandade med lite toavatten (tror nån hade kissat före mig) sen lite kiss och vanligt kranvatten. Vad kommer jag få för resultat? Hade panik och visste inte vad jag ska göra då jag inte har någon som helst kunskap om detta. Hjälp.

Hur ska jag bli så ren som möjligt tills nästa prov? Tränar och äter sunt.

2014-03-26, 19:28
Medlem
MrSvarts avatar
Hej. Jag pissar för socialen för att behålla min övergångslägenhet.

Många av dagens RC-Stims ger utslag på amfetamin. De kan ju inte finna vad jag tagit om det är en laglig RC.

Kan jag skylla på att jag brukar PWO? Och komma undan med det?
Tex DMAA ger ju amfetaminutslag, finns säkert mer PWOsubstanser som gör det.
2014-03-26, 22:28
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
Hej. Jag pissar för socialen för att behålla min övergångslägenhet.

Många av dagens RC-Stims ger utslag på amfetamin. De kan ju inte finna vad jag tagit om det är en laglig RC.

Kan jag skylla på att jag brukar PWO? Och komma undan med det?
Tex DMAA ger ju amfetaminutslag, finns säkert mer PWOsubstanser som gör det.

På sticka, förmodligen, på analys, nej.
2014-03-26, 22:42
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
På sticka, förmodligen, på analys, nej.

Skickar socialen på analys?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto