2014-03-27, 22:07
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Inte illa att det få det här vapnet precis när man blir lvl 70 och dödar en elite. Tror inte riktigt det passar en wizard att spela 2-hand.
http://oi60.tinypic.com/65vac5.jpg

Kör 2-hand just nu. Funkar riktigt bra! Var dock skeptisk i början till den låga attackspeeden men det var bara att vänja sig.
Citera
2014-03-27, 22:10
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraxel
Är det några här som lirar hardcore? Känns som det är en väldigt liten del av spelarbasen som gör det. Själv kan jag inte tänka mig att lira något annat, förstår inte hur det kan vara tillfredsställande att satsa allt på DPS, hoppas döda mobsen innan du dör, om inte - ressa vid kroppen fem sek senare. Repeat.

Jag kör hardcore, förstår inte heller hur 90% av spelarbasen kan köra softcore. Det är ju hur tråkigt som helst när man provat HC. Du kan aldrig förlora som softcore, satsa bara på damage och farma fort, ressa om du dog. Hur kan det vara kul? noll spänning.
Citera
2014-03-27, 22:12
Medlem
Bulkmodes avatar
Förövrigt så tror jag större delen (80%+) av de 10% som spelar HC är spelare som spelade HC förr i D2. När man väl provat HC och fastnat går man inte tillbaka
Citera
2014-03-27, 22:19
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkmode
Förövrigt så tror jag större delen (80%+) av de 10% som spelar HC är spelare som spelade HC förr i D2. När man väl provat HC och fastnat går man inte tillbaka

När man har spelat HC med dålig lina kan man lätt halka tillbaka...
Citera
2014-03-27, 22:35
Medlem
Citat:
Jag kör hardcore, förstår inte heller hur 90% av spelarbasen kan köra softcore. Det är ju hur tråkigt som helst när man provat HC. Du kan aldrig förlora som softcore, satsa bara på damage och farma fort, ressa om du dog. Hur kan det vara kul? noll spänning.

ännu tråkigare att spela hc. Stacka full toughness och sen spela på t1 så kan man aldrig dö ens, ingen skillnad.
Citera
2014-03-27, 22:55
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
ännu tråkigare att spela hc. Stacka full toughness och sen spela på t1 så kan man aldrig dö ens, ingen skillnad.

Lösning: Öka svårighetsgraden. Finns en mening med att spela svårare, tveksamt att man aldrig dör på T6.
Citera
2014-03-27, 23:13
Medlem
Out-of-Steps avatar
Någon som har bra build till crusader?
Citera
2014-03-27, 23:28
Medlem
Sereenas avatar
Citat:

Enkelt, efter ha förlorat gubbar till internethicka och diversa andra störningar så är det inte så kul.

Och man siktar ju på att inte dö även om man lirar soft...
Citera
2014-03-27, 23:37
Medlem
123psyks avatar
Spelat typ 5-6h idag. Fick bara 2 dåliga legendary items att använda - så inte en enda upgrade. Spelar på T1 så tycker jag borde hittat något bättre idag, men men.

Sjukt nog droppade keywarden i adventuremode act 3 hela 3 st legendarys. Två plans, varav en set (demon) och en en key. Aja... får väl sluta spela Cold Wiz och gå över till DH

Bättre lycka imorgon!
Citera
2014-03-27, 23:58
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Någon som har bra build till crusader?
Här har du en build. Vet inte om den faktiskt är bra då min crusader inte ens är level 40 än men den kan vara värd att testa!

https://www.youtube.com/watch?v=GY-Q2aus35g
Citera
2014-03-28, 00:04
Medlem
Testade på Diablo III starter edition. Har endast spelat Diablo II och PoE innan, men tyckte D3 var roligt. Såg nu att priserna ligger på 40+40 euro för både D3 och RoS, känns ju lite dyrt.
Citera
2014-03-28, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vrnn
När man har spelat HC med dålig lina kan man lätt halka tillbaka...

EXAKT! jag lirade med HC ända tills bredbandet (som är 100mb) börja Fucka ur titt som tätt. Glapp på bandbredden och vipps så är man dödad av den enklaste fienden som finns :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in