Citat:
Ursprungligen postat av
Stonedapes
Skulle jag fungera normalt rent socialt med andra efter en medeldos? Brukar bli folkskygg som fan på de hallucinogener jag testat med 2cb som undantag.

Efter en liten dos fungerar du helt ok, efter en medeldos så kan du inte riktigt bete dig som en normal människa. Man blir efterbliven av ketamin, kan inte säga vad det är som gör det men man vad du kan göra är att ta lite tjack eller koks så blir allt mkt bättre på den sociala frågan. Men det tar ju också bort endel av ketaminruset som är att man flummar, försvinner iväg osv.
Mitt tips är att du köper lite keta som du testar hemma så att du vet hur du reagerar av det. Då vet du också hur du ska dosera på festivalen. Vad du bör göra när du testar det hemma är både att ligga och softa och att gå en promenad, dansa eller liknande. Detta så du vet hur du blir vid och så. Iofs kan det ju vara kul att testa första gången på ett ballt ställe men jag föredrar att knarka med lite omdöme, om det nu är möjligt...
Notera att jag inte är en stor användare av ketamin och har aldrig missbrukat det, finns säkert folk som har andra åsikter om detta men tror det är om man har tagit väldigt mycket under en längre period.