2018-06-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
0.2g? En standard dos är 40 - 50mg. Runt 100mg och uppåt då kan man räkna med k-hole.

Har du egna erfarenheter? För jag har då aldrig nått hålet under 200mg....
Citera
2018-07-03, 15:57
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Har du egna erfarenheter? För jag har då aldrig nått hålet under 200mg....

Jag brukar köra upp 100mg i vardera näsborre till en start, sen är jag påväg på ett äventyr ut i det oändliga där man inte vet vart man kommer landa hahah.

Sen en påfyllning 30 minuter senare. Vill så långt som möjligt när jag väl intar Ketamin
Citera
2018-07-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Jag brukar köra upp 100mg i vardera näsborre till en start, sen är jag påväg på ett äventyr ut i det oändliga där man inte vet vart man kommer landa hahah.

Sen en påfyllning 30 minuter senare. Vill så långt som möjligt när jag väl intar Ketamin

Jag har testat lite med IM senaste veckorna, 2-400mg doser. Då blev det flyga av! Fast det var inget vidare ketamin jag hade...

Tänkte mest att 100mg till K-hole kräver riktigt bra grejer.
Citera
2018-07-03, 19:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Har ni någon favorit kombo när det gäller ketamin?

Mina personliga favoriter är kokain+ketamin och ketamin+mdma.

Har du testat K precis när trippen peakar?
K+LSD, så otroligt underbart om man lyckas med timingen. Kan klart rekommenderas.

MVH/Gnomegirl
Senast redigerad av Gnomegirl 2018-07-03 kl. 20:03.
Citera
2018-07-03, 20:41
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Har du testat K precis när trippen peakar?
K+LSD, så otroligt underbart om man lyckas med timingen. Kan klart rekommenderas.

MVH/Gnomegirl

Nej det har jag inte gjort men det låter som en ljuvlig kombination!

Kanske till nästa LSD tripp Blir inte så ofta jag trippar som för i tiden.
Citera
2018-07-08, 23:27
Medlem
zrtxs avatar
Någon här som har koll ifall man kan bli fysiskt beroende av ketamin och isf vad man har att förvänta sig inför en AT och ifall det är bättre att trappa ner långsamt elr att kör CT?

Har tagit det ett par gångar de senaste åren men har på senaste tiden blivit väldigt förtjust i substansen och tagit den nästan varje dag i rätt stora mängder i ca en månad.
Citera
2018-07-15, 02:32
Medlem
sebbestaketets avatar
hade en riktigt magiskt kväll häromdagen när jag var o campa mitt i skogen vid en liten sjö med grillplats . körde bland annat keta,kola o bärs. Många gånger när ja dricker så blir jag för full och får nån sorts obehagskänsla/illamåendekänsla och den så kallade helikopter fyllan när allt snurrar. Men den kvällen i skogen med keta så kändes det som jag lärde mig och se o tänka på ett helt annat sätt när den där obehagkänslan kom. Såg allt på ett riktigt sjukt sätt kommer jag ihåg, tillexempel att grillplatsen blev till en mini grillplats. haha o balansen var ju inte på topp kan man säga, var nära på ramla vart än ja stog haha. Hörseln var riktigt sjuk också typ allt ja hörde från tältet när jag sov kunde ja inte koppla för fem öre. lät som det gick nån fram o tillbaka rätt ofta iallafall
Citera
2018-07-16, 19:36
Medlem
Tolleboys avatar
Jag injicerar oftast 5 gram per tripp-kväll, tillsammans med LSD osv. Jag kan skjuta 750mg S-Isomer IM utan att håla totalt, konstigt nog.

Mina tips:

Använd en sovmask som kallas Mindfold®, designad av en artist från DMT-dokumentären, köps på Amazon UK.

Sätt på stör ej läge på telefon och gör redo ett gäng sprutor/linor så det bara är att fortsätta bingea när du landar.

Kom ihåg att du skiter ju i ALLT när du är ketlaggad, så förbered kanske inga injektioner under påverkan, du kommer få nålen att bli kontaminerad på nolltid.

Välj musikläge:

Dramatisk mystik, djupdykning i psyket? - Inception albumet (Spotify)!

Sväva harmoniskt i cirklar i en gigantisk ekande brunn, hitta Självet bakom alla fenomen?
-Music for airports (6 hour stretched) (YouTube)!

Jag måste säga att jag föredrar 2-f-keta, troligtvis för att det var racematiskt, det känns som att man sugs ner i det djupaste tommaste mörkret.

S-Isomer saknar fysisk "torktumlar-effekt" där kroppens energifält sveps med. Det känns oturligt nog som att den liknar en psykedelisk substans mer än en dissociativ hole-substans, vilket jag tycker är ett minus.
Citera
2018-07-24, 22:57
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolleboy
Jag injicerar oftast 5 gram per tripp-kväll, tillsammans med LSD osv. Jag kan skjuta 750mg S-Isomer IM utan att håla totalt, konstigt nog.

Mina tips:

Använd en sovmask som kallas Mindfold®, designad av en artist från DMT-dokumentären, köps på Amazon UK.

Sätt på stör ej läge på telefon och gör redo ett gäng sprutor/linor så det bara är att fortsätta bingea när du landar.

Kom ihåg att du skiter ju i ALLT när du är ketlaggad, så förbered kanske inga injektioner under påverkan, du kommer få nålen att bli kontaminerad på nolltid.

Välj musikläge:

Sväva harmoniskt i cirklar i en gigantisk ekande brunn, hitta Självet bakom alla fenomen?

Jag måste säga att jag föredrar 2-f-keta, troligtvis för att det var racematiskt, det känns som att man sugs ner i det djupaste tommaste mörkret.

S-Isomer saknar fysisk "torktumlar-effekt" där kroppens energifält sveps med. Det känns oturligt nog som att den liknar en psykedelisk substans mer än en dissociativ hole-substans, vilket jag tycker är ett minus.

Aldrig injicerat ketamin - vad kan du rekommendera för nålar för detta? För det ska ske intramuskulärt, eller hur?
Citera
2018-07-26, 17:11
Medlem
Tolleboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Aldrig injicerat ketamin - vad kan du rekommendera för nålar för detta? För det ska ske intramuskulärt, eller hur?
24G lila nålar är min preferens. Försök se till att dom inte är större än blå (23G). Och nålstorlekar går baklänges så en 21G grön är större än en 25G (orange). Rekommenderar att du beställer minst 24g lila eftersom dom är lagom långa (25mm) för att nå musklerna i alla siter. Om du är väldigt nålrädd så funkar en 25G orange (19mm) till axlarna (endast).

Och en pump på ca 3 ml rekommenderas - max 1ml/axel per injektion och låt den vila några timmar emellan. Låren kan du skjuta 3ml i men slår då inte riktigt lika perfekt. När du har tolerans så kommer du behöva byta nål och sätta dubbel injektion på andra sidan kroppen.

Och om du kokar lösningen så får du 300-400mg/ml medan det är varmt.
Citera
2018-07-27, 11:20
Medlem
wgets avatar
Citat:
24G lila nålar är min preferens. Försök se till att dom inte är större än blå (23G). Och nålstorlekar går baklänges så en 21G grön är större än en 25G (orange). Rekommenderar att du beställer minst 24g lila eftersom dom är lagom långa (25mm) för att nå musklerna i alla siter. Om du är väldigt nålrädd så funkar en 25G orange (19mm) till axlarna (endast).

Och en pump på ca 3 ml rekommenderas - max 1ml/axel per injektion och låt den vila några timmar emellan. Låren kan du skjuta 3ml i men slår då inte riktigt lika perfekt. När du har tolerans så kommer du behöva byta nål och sätta dubbel injektion på andra sidan kroppen.

Och om du kokar lösningen så får du 300-400mg/ml medan det är varmt.

Klockrent svar, tack för detta.
Citera
2018-08-03, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Klockrent svar, tack för detta.

Citat:

Mina tips:

Välj musikläge:

Fan vad kul att hittat en sådan enthusiast för ketamin IM som mig själv! Själv brukar jag köra öronproppar + hörselkåpor/hörlurar + sovmask. Helst på kvällen.
Brukar då komma in i "fosterstadiet" som jag kallar det. Oj vad härligt och upplysande.

P.s kan du pma mig? Generell fråga som jag är osäker på om jag kan ställa här.
Senast redigerad av HejDumbo 2018-08-03 kl. 15:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in