2014-03-24, 10:09
Medlem
NP: Behemoth - The Satanist
Citera
2014-03-24, 11:09
Medlem
kvertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Har aldrig fattat tycke för dom. De låter väl mer eller mindre precis likadant som skitbandet "Mitochondrion" skulle jag säga.
Sistnämnda förstår jag inte alls hypen inför.. deras debut var ju mer eller mindre en jävla mashup av döds och metalcore.. rentav pissdålig fanimig.

Så ja, jag hoppas du är nöjd med detta kommande släpp. Sen kan du helt enkelt skjuta dig bara.

Och ang. Stilla-debatten.. jo jag förstår att många eftersöker just det DÄR som (någon användare) du skrev. Men oavsett så kör ju Stilla en oerhört urvattnad och totaltrist form av BM. Så sjukt slätstruken att den får landskamraterna "Spetälsk" att framstå som jävla "Pink Floyd", när de i själva verket är världens mest uppenbara Marduk-ripoff.
Så jag frågar IGEN.. vad är det som är så jävla bra med "Stilla", att deras debut blivit så hyllad?
Jag VILL verkligen förstå det! Och tro mig.. jag är ingen novis.

np: Myling - Sotpuke
Grymt fin! Säg annat och ni är dumma i huvudet.

Så klart måste trådens största rövhål kommentera. Att du ens börjar snacka om Mitochondrion säger ju en hel del, kanske borde lyssna på bandet ifråga innan du uttalar dig. Om du tänker svara kan vi ta det i PM så kan vi bestämma tid och plats och diskutera öga mot öga men jag antar att en egotrippad liten uppmärksamhetshora som du inte har den sortens självaktning. Så fortsätt du och göm dig bakom din skärm och ta den i tvåan av dina hussar Adversarius & Co, det är du jättebra på.

np: Antediluvian - Homunculus Daimon-Eon (Awakening)
Citera
2014-03-24, 19:01
Medlem
Vetuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Har aldrig fattat tycke för dom. De låter väl mer eller mindre precis likadant som skitbandet "Mitochondrion" skulle jag säga.
Sistnämnda förstår jag inte alls hypen inför.. deras debut var ju mer eller mindre en jävla mashup av döds och metalcore.. rentav pissdålig fanimig.

Så ja, jag hoppas du är nöjd med detta kommande släpp. Sen kan du helt enkelt skjuta dig bara.

Och ang. Stilla-debatten.. jo jag förstår att många eftersöker just det DÄR som (någon användare) du skrev. Men oavsett så kör ju Stilla en oerhört urvattnad och totaltrist form av BM. Så sjukt slätstruken att den får landskamraterna "Spetälsk" att framstå som jävla "Pink Floyd", när de i själva verket är världens mest uppenbara Marduk-ripoff.
Så jag frågar IGEN.. vad är det som är så jävla bra med "Stilla", att deras debut blivit så hyllad?
Jag VILL verkligen förstå det! Och tro mig.. jag är ingen novis.

np: Myling - Sotpuke
Grymt fin! Säg annat och ni är dumma i huvudet.

Må så vara att Stilla är inte når i närheten av vad alla skriverier gett sken av, men att såga Impetuous Ritual och Mitochondrion samtidigt som man påvisar att man inte är novis och dessutom slår till med att hylla Myling, av alla band, i ett och samma inlägg kan inte kallas annat än motsägelsefullt. I egenskap av hobbysociolog ämnar jag rädda dig från följderna av dina uttalanden: ett liv i huvudstadens logikbefrielse måste naturligtvis även befläcka hörseln.

Förresten, är det någon som vet hur lång tid Swedrock brukar ta sig innan man skickar betalda beställningar?

NS: Goatpenis - Effects of Radiation on Humans
I väntan på den kommande skivan med nya krigsförbrytelser som inkluderar gästsång från Conqueror/Revenge och Deathkey/Intolitarian, vilket inte kommer att passera obemärkt förbi.
Citera
2014-03-25, 14:13
Medlem
eckims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetus
Må så vara att Stilla är inte når i närheten av vad alla skriverier gett sken av, men att såga Impetuous Ritual och Mitochondrion samtidigt som man påvisar att man inte är novis och dessutom slår till med att hylla Myling, av alla band, i ett och samma inlägg kan inte kallas annat än motsägelsefullt. I egenskap av hobbysociolog ämnar jag rädda dig från följderna av dina uttalanden: ett liv i huvudstadens logikbefrielse måste naturligtvis även befläcka hörseln.

Förresten, är det någon som vet hur lång tid Swedrock brukar ta sig innan man skickar betalda beställningar?

I väntan på den kommande skivan med nya krigsförbrytelser som inkluderar gästsång från Conqueror/Revenge och Deathkey/Intolitarian, vilket inte kommer att passera obemärkt förbi.

Brukar ta ungefär 1-2 dagar, iallafall när jag har beställt.

Ride For Revenge - Death of the feeble masses

Fint som snus.
Citera
2014-03-25, 14:57
Medlem
von_Ss avatar
Citat:

Brukar gå fort. Ett par dagar. Enda problemet jag haft med Swedrock är att det är sån jävla skillnad på storlekar. Vissa grejer i L har varit så jävla små att jag inte fått igenom huvudet ens. Men billigt och bra annars.

Stilla är väl annars höjden av hyfsat. Inget man sorterar bort som direkt dåligt men mediokert så klockorna stannar.

NP: Armanenschaft - Psychadelic Winter
Citera
2014-03-25, 16:19
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:

Myling är ju helt ok! Om man jämför med all annan "folkinfluerad" svartrock iaf.
Swedrock brukar skicka saker relativt fort i min erfarenhet. En veckas väntan är väl standard. Men då bor jag vid verklighetens rand också.

NP: Teitanblood - Cadaver Synod
Citera
2014-03-25, 19:59
Medlem
Triptykon - Melana Chasmata - är otroligt bra, dvs. som förväntat! Rekommenderas!!!

Jag blir bara så jävla sur och bitter att Triptykon ska spela med At the Gates på en Europaturné, dock inte den här avkroken till land. Fy fan säger jag....
Citera
2014-03-25, 20:29
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Truth
Triptykon - Melana Chasmata - är otroligt bra, dvs. som förväntat! Rekommenderas!!!

Jag blir bara så jävla sur och bitter att Triptykon ska spela med At the Gates på en Europaturné, dock inte den här avkroken till land. Fy fan säger jag....

Jobbigt att röra på sig.

Lyssnar på Black Magic och Portal
Citera
2014-03-26, 10:42
Medlem
Doombringer - Sacrificial Worship of Alyach

Tack till den användare som tipsade om det här. Ösigt utav helvete!

Hur lång leveranstid är det från The Ajna Offensive förresten? Tänkte lägga en order på Death bl.a.
Citera
2014-03-26, 17:57
Medlem
gato12s avatar
Är det någon som likt mig fullständigt spelat sönder göteborgarna Vampires självbetitlade debutplatta? Riktigt bra och speciellt Ungodly Warlock bjuder på en Satans sväng!
Citera
2014-03-26, 19:42
Medlem
Frank Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Är det någon som likt mig fullständigt spelat sönder göteborgarna Vampires självbetitlade debutplatta? Riktigt bra och speciellt Ungodly Warlock bjuder på en Satans sväng!

Göteborg!? knappast va?
Citera
2014-03-26, 19:43
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly
Göteborg!? knappast va?

Inte...?

Västkusten iaf...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera