Jag undrar om jag någonsin sett någon skribent nämna denna skiva, eller ens detta band, här i tråden. Hur fan kommer det sig egentligen?
Ja, lite konstigt är det allt, då det är.. eller ja snarare VAR ett bra band. Just den där skivan är riktigt bra och det tycker jag även om föregångaren och debuten "The Magus" (som dock inte alls är lika kaotisk).
Men hursomhelst så finns det ju tonvis med bättre grejor därute, så jag tror de flesta faktiskt hört S.E men det är inget man bär med sig genom livet direkt. Vad jag inbillar mig iaf.
np: Kaevum - Natur
Ahaa.. då ska vi se om det här omtalade band lever upp till hypen!
Låter för jävla bra, med tanke på deras första album som var ett riktigt kaotiskt mästerverk tror jag att det här kan toppa det.
np: Impetuous Ritual - Elegy
Har aldrig fattat tycke för dom. De låter väl mer eller mindre precis likadant som skitbandet "Mitochondrion" skulle jag säga.
Sistnämnda förstår jag inte alls hypen inför.. deras debut var ju mer eller mindre en jävla mashup av döds och metalcore.. rentav pissdålig fanimig.
Så ja, jag hoppas du är nöjd med detta kommande släpp. Sen kan du helt enkelt skjuta dig bara.
Och ang. Stilla-debatten.. jo jag förstår att många eftersöker just det DÄR som (någon användare) du skrev. Men oavsett så kör ju Stilla en oerhört urvattnad och totaltrist form av BM. Så sjukt slätstruken att den får landskamraterna "Spetälsk" att framstå som jävla "Pink Floyd", när de i själva verket är världens mest uppenbara Marduk-ripoff.
Så jag frågar IGEN.. vad är det som är så jävla bra med "Stilla", att deras debut blivit så hyllad?
Jag VILL verkligen förstå det! Och tro mig.. jag är ingen novis.
np: Myling - Sotpuke
Grymt fin! Säg annat och ni är dumma i huvudet.
Har aldrig fattat tycke för dom. De låter väl mer eller mindre precis likadant som skitbandet "Mitochondrion" skulle jag säga.
Sistnämnda förstår jag inte alls hypen inför.. deras debut var ju mer eller mindre en jävla mashup av döds och metalcore.. rentav pissdålig fanimig.
Så ja, jag hoppas du är nöjd med detta kommande släpp. Sen kan du helt enkelt skjuta dig bara.
Och ang. Stilla-debatten.. jo jag förstår att många eftersöker just det DÄR som (någon användare) du skrev. Men oavsett så kör ju Stilla en oerhört urvattnad och totaltrist form av BM. Så sjukt slätstruken att den får landskamraterna "Spetälsk" att framstå som jävla "Pink Floyd", när de i själva verket är världens mest uppenbara Marduk-ripoff.
Så jag frågar IGEN.. vad är det som är så jävla bra med "Stilla", att deras debut blivit så hyllad?
Jag VILL verkligen förstå det! Och tro mig.. jag är ingen novis.
np: Myling - Sotpuke
Grymt fin! Säg annat och ni är dumma i huvudet.
(som ju de flesta i den här tråden faktiskt är..)
Jag har inte riktigt fastnat för Stilla. Låter som en blandning av Saiva och LIK. Dom två sistnämnda är dock väldigt bra.
''Sotpuke'' är dock ett riktigt konstverk. Drar igång kassetten, var ett tag sedan man lyssnade på den.