2014-03-26, 14:20
Medlem
enklistras avatar
http://www.aftonbladet.se/esport/leagueoflegends/article18603327.ab
Pinsamt säger jag, vad säger ni? Dåligt rykte!
Citera
2014-03-26, 14:45
Medlem
ProDeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enklistra
http://www.aftonbladet.se/esport/leagueoflegends/article18603327.ab
Pinsamt säger jag, vad säger ni? Dåligt rykte!

Totalt ointressant. Men vad kan man begära från aftoblandet...

Skall de inte börja leta upp alla som skriver saker som inte passar in i deras världsbild? De kan ju fortsätta samarbetet med expo och låta dem infiltrera allt och alla så världen kan få se vad det är för personer som spelar.

Vilka kommer vara top tier i junglen nu efter elise blivit nerfad? är det lee, kha och eve?
Citera
2014-03-26, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0starN
Nu vet jag inte hur hårt du nyss slog hövve i golvet men du vet att man kan klicka på minimappen och kika runt?

Jag kör också med locked men har mellanslag att skicka ur låset med när jag ska kika runt.

Du kan inte klicka runt med minimappen om du har locked.
Citera
2014-03-26, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieOcean
Du kan inte klicka runt med minimappen om du har locked.
Jag håller väl med om att jag anser att det är effektivare utan, men han skrev ju faktiskt att han tar bort locked när han kollar runt i minimapen med mellanslag.
Citera
2014-03-26, 15:56
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Smartcast är bra på lee om man ska wardjumpa fort som fan, men man måste kunna längden och klickar du fel i en tf där du är slowad som ett as så kommer du gå i slowmotion till positionen du klickar i. Du kan ställa in så att bara 'ward' är smartcast men Q föredrar jag som synlig detsamma med nidalees spjut för det känns lättare att träffa

jag skulle chansa på att för att ha hög carry ratio så är det mid som gäller, jag minns att när jag middade så vann jag majoriteten av matcherna och det leder till att man kan roama vart du vill

Hur gör man för att enbart ha smartcast på W och 2? vill inte ha alla knappar :P
Citera
2014-03-26, 17:06
Medlem
emmarrs avatar
nån som e sugen på att spela med mig? ;P snäll tjej, höhööö
Citera
2014-03-26, 17:08
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Hur gör man för att enbart ha smartcast på W och 2? vill inte ha alla knappar :P

Det ligger i keybinding options där står det smartcast skriv in 2 så kommer din ward/pot/item eller var du nu har på 2an att vara instant. Så m.ao om är van att spamma talisman på 2an när man är cc'ad så kommer du spotta ur dig wards men man vänjer sig... :P
Citera
2014-03-26, 17:10
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:

Escape -> Hotkeys och senare trycker du i rutan så att den börjar lysa under valfria spells.
Citera
2014-03-26, 17:53
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmarr

För många tjejer redan på min friendslist :P

edit:

EuW nere igen? :S
Senast redigerad av Jafan89 2014-03-26 kl. 17:56.
Citera
2014-03-26, 18:51
Medlem
Emeritus-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Team builder är live nu, vad tror ni om det? Kommer ni spela med det något?

Jaaaa! Fyfan vad skönt att slippa försöka vara först med att skriva vilken lane man vill ha. Säkert hälften av alla gånger man ska spela är det någon som ska tjafsa eller lämna p.g.a att han/hon inte får det dem önska.
Citera
2014-03-26, 18:52
Medlem
Citat:
Om man lirar duo q vad anser ni är de lättaste positionerna för att carrya ett game ?
Vi brukar spela mid och adc när vi kan. Eller vore det bättre med andra positioner?

Det är sjukt dålig Map awarnes i silver. Ibland kan de stå vid busken bot med en ward utan folk ser honom xD jag försöker varje match bli bättre och plingar på mitt lag men de fattar ändå inte och när de dör så flamar de :@

Kör ni med smartcast ?funderar på o prova. Vad är för och nackdelar?
Sjukt dåligt map awarness = Gå duo q med jungle/mid och ganka sönder och roama.
Citera
2014-03-26, 19:01
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmarr

Spelar du på EUW så adda mig, Caprice110

Tack för hjälpen, skall kolla om jag kan fixa det nu var inte så skönt att köra smartcast med Q även om det gick :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in