2014-04-27, 18:46
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper123
Ifall man är full level och har full build, blir man starkare ifall man får mer kills då eller är det en "maxcap"?

Beror på vad för champ man har, exempelvis så finns det några stycken som scalar mot oändligheten även efter maxlevel/build.

Exempelvis:

Veigar, Sion, Thresh och Nasus.
Citera
2014-04-27, 18:55
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Beror på vad för champ man har, exempelvis så finns det några stycken som scalar mot oändligheten även efter maxlevel/build.

Exempelvis:

Veigar, Sion, Thresh och Nasus.

+ alla feral flare junglers >.<
Citera
2014-04-27, 20:22
Avstängd
Okej, så t.ex. om jag ligger på 100 kills, är maxlevel och har full items och duelar mot en som har 0 kills, max level och full items så är vi lika starka (förutsatt att vi är samma champs med samma items samt samma minionkills)? Tack för svaren.
Citera
2014-04-27, 20:55
Medlem
Citat:
Okej, så t.ex. om jag ligger på 100 kills, är maxlevel och har full items och duelar mot en som har 0 kills, max level och full items så är vi lika starka (förutsatt att vi är samma champs med samma items samt samma minionkills)? Tack för svaren.
Har ni exakt samma masteries och runor så borde denna teori stämma.
Citera
2014-04-27, 21:14
Medlem
Jingos avatar
Citat:

Därför är det viktigt att vara duktig på att ta CS (creep score), man får mer pengar om man fokuserar på det över att dö för en kill.
Citera
2014-04-27, 22:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Därför är det viktigt att vara duktig på att ta CS (creep score), man får mer pengar om man fokuserar på det över att dö för en kill.

Märkte det när en yasuo jag mötte hade 425 cs och jag och alla andra -180, lol. Iofs tog han många junglecamps från sin egna jungler.
Citera
2014-04-27, 22:15
Medlem
€rics avatar
Uhm, krasha serverserna?
Citera
2014-04-27, 23:26
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Någon som kan bekräfta detta? Hur kommer det att funnka isf?

Kommer inte på vad verktyget heter i skrivande stund men finns hutsomhelst ett program som du kan välja massa grejer på, däribland burstindicator. Ja, det är "lagligt". Som jag förstått det så bildas en ring runt championen ifråga när du kan döda denne.
Citera
2014-04-28, 00:13
Medlem
Ren-Potatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Kommer inte på vad verktyget heter i skrivande stund men finns hutsomhelst ett program som du kan välja massa grejer på, däribland burstindicator. Ja, det är "lagligt". Som jag förstått det så bildas en ring runt championen ifråga när du kan döda denne.
Tvivlar starkt på att det skulle vara tillåtet, har inget minne av att Riot har tillåtit det.
Citera
2014-04-28, 03:56
Medlem
SuperGuidettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious

Ser att ni snackar om någon bot, kan det vara denna?
https://www.youtube.com/watch?v=QcilgNj_C8o

Men är nästan 100 på att Bol inte är ''lagligt''.
Citera
2014-04-28, 21:39
Medlem
Är maokai fortfarande viable? Funderar på att köpa han då han verkar rolig.
Citera
2014-04-28, 22:14
Medlem
Ren-Potatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenissN
Är maokai fortfarande viable? Funderar på att köpa han då han verkar rolig.
Alla är "viable". Men han är inte särskilt stark i den nuvarande metan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in