Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-25, 22:24
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Tja, körde 1 knapp (röd fjäril) i förgår runt 21:00, och nu för ca 30-45 minuter sedan så svalde jag 1 och en 1/4 av den andra. Min fråga är då om jag bör ta resten av min andra knapp, för jag känner mig inte riktigt E'ad som jag vill vara Eller kommer det inte göra någon skillnad pga att jag tog i förgår också?

Spelar ingen roll, du kommer bara må ännu mer skit. Inte för att det angår mig men känns väl sådär att ta ecstasy 21:00 på en måndag. Har man dessutom kört den helgen så känns det ännu mer ovärt..
Citera
2014-03-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKingOfKings
Kör på! Kommer gå bra.

Snorta resten om du vill. Då kommer du flyga iväg!

Trevlig kväll kompis!
Haha, fan då! Skulle väntat en stund till då. Blev otålig och svalde resten, men hoppas de blir lika bra ändå. Bra som fan mår jag ju, men inte alls som vanligtvis på mdma/E
Tackar, det ska jag! Du får ha en go kväll du med!
Citera
2014-03-25, 22:53
Medlem
Amnias avatar
Hur vanligt är det att snorta E? Är det värt det? Bättre effekt eller slår det på fortare?

Och krossa och smälta under tungan då, gör det verkligen att det blir bättre effekt än att svälja?

Tar inte E så ofta så har inte byggt upp någon tolerans eller så, men skadar ju inte att försöka få ut så mycket som möjligt ändå

Sen undrar jag också hur kombon alkohol + E är? Aldrig testat det men vissa verkar tycka att det är nice. Hade inte direkt tänkt att bli asfull och sen ta E, men typ dricka 3 öl eller cider (blir typ full på det, dricker nästan aldrig sprit) innan man tar E:t? Boostar det?

Annars gillar jag ju E + weed, men precis lyckats sluta med weed igen och känns som om jag bara kommer fortsätta röka igen även om jag bara köper weed till "ett tillfälle". Håller nog inte än
Citera
2014-03-25, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
Hur vanligt är det att snorta E? Är det värt det? Bättre effekt eller slår det på fortare?

Och krossa och smälta under tungan då, gör det verkligen att det blir bättre effekt än att svälja?

Tar inte E så ofta så har inte byggt upp någon tolerans eller så, men skadar ju inte att försöka få ut så mycket som möjligt ändå

Sen undrar jag också hur kombon alkohol + E är? Aldrig testat det men vissa verkar tycka att det är nice. Hade inte direkt tänkt att bli asfull och sen ta E, men typ dricka 3 öl eller cider (blir typ full på det, dricker nästan aldrig sprit) innan man tar E:t? Boostar det?

Annars gillar jag ju E + weed, men precis lyckats sluta med weed igen och känns som om jag bara kommer fortsätta röka igen även om jag bara köper weed till "ett tillfälle". Håller nog inte än

Snorta ger bättre effekt och det går mycket snabbare att komma igång men ruset håller kortare, alkohol med e är inget jag skulle kö på iaf, du får bara minnesluckor.
Citera
2014-03-25, 23:01
Bannlyst
Citat:

Att snorta E är inget jag prövat själv, men enligt en utav mina djärva kompisar så hade han hellre snortat tvättmedel än att snorta mdma igen. Killen satt och grät efteråt.

Är, varför krångla till det? Ät det bara. Dessutom smakar det väldigt kemiskt imo.

Sprit och E funkar som sagt, dock med något avtagande effekt enligt mig.

Äh, weedet är onödigt, köp någon benzo om du vill ha något att landa på. Tycker annars att MDMA har jävligt snäll AT.
Citera
2014-03-25, 23:19
Medlem
lemon99s avatar
Har krökat en hel del både före och under e-ruset, funkar väl men är väl både bättre rus att inte kröka samt bättre för hälsan. Snortat mdma en gång men det var inget för mig, bättre att svälja.
Citera
2014-03-26, 00:49
Medlem
Amnias avatar
Ska ta E snart och har då varit nykter i en månad, dvs inget gräs, alkohol eller opiater. Högst någon cigg och så kaffe då om man vill räkna det som drog ändå. Och då är det även 2 månader och en vecka sedan jag tog E sist (bara en knapp vid det tillfället).

Tar 5-htp daligen. Ska på rave! Tänker mig att en E borde räcka egentligen, lär få tag på röda superman eller domino och de ska ju va ganska bra. Meen blir alltid lite girig och vill gärna ha ett ordentligt cp-rus. Fiiiira att jag slutat blandmissbruka ordentligt ehehhe (ta e och syra någon gång per år fortsätter jag dock med tror jag nog...)

Ska jag helt enkelt bara ta 2 knappar på en gång, eller fylla på efter någon timme efter jag svalt första? Hört massa olika åsikter kring det, men vad gäller egentligen?
Citera
2014-03-26, 01:14
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Ska ta E snart och har då varit nykter i en månad, dvs inget gräs, alkohol eller opiater. Högst någon cigg och så kaffe då om man vill räkna det som drog ändå. Och då är det även 2 månader och en vecka sedan jag tog E sist (bara en knapp vid det tillfället).

Tar 5-htp daligen. Ska på rave! Tänker mig att en E borde räcka egentligen, lär få tag på röda superman eller domino och de ska ju va ganska bra. Meen blir alltid lite girig och vill gärna ha ett ordentligt cp-rus. Fiiiira att jag slutat blandmissbruka ordentligt ehehhe (ta e och syra någon gång per år fortsätter jag dock med tror jag nog...)

Ska jag helt enkelt bara ta 2 knappar på en gång, eller fylla på efter någon timme efter jag svalt första? Hört massa olika åsikter kring det, men vad gäller egentligen?

Med tanke på att via dominos verkar innehålla mellan 190-220mg tror jag en knapp kommer mer än räcka
Citera
2014-03-26, 08:34
Medlem
lemon99s avatar
Citat:

Ja två st 200mg känns väl lite väl mycket att kasta i sig direkt!
Citera
2014-03-26, 08:37
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Ja två st 200mg känns väl lite väl mycket att kasta i sig direkt!
Äre verkligen så mycket mdma i domino / superman så är det ju lätt för mycket i och för sig.
Citera
2014-03-26, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2
Spelar ingen roll, du kommer bara må ännu mer skit. Inte för att det angår mig men känns väl sådär att ta ecstasy 21:00 på en måndag. Har man dessutom kört den helgen så känns det ännu mer ovärt..
Det tycker du säkert, men är man sjukskriven, precis löst två knappar, ändå tänkt att vara vaken hela natten för att vända på dygnet till normalt och inte har något bättre för sig så tycker jag absolut att det är en bra ide!
Håller dock med dig om att det ej är lika värt som att vänta och nå toppen.
Citera
2014-03-26, 11:08
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Äre verkligen så mycket mdma i domino / superman så är det ju lätt för mycket i och för sig.
200 mg MDMA räcker. 150 mg också, lite beroende på vikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in