Citat:
Ursprungligen postat av
Wertym
Vet inte vad du vill få sagt men skjut du först om du känner att personen du möter vill döda dig, det är oftast så. Det jag menar är att det inte finns mycket nöje i att ge sig efter passive mode-spelare eller folk som bara försöker ta sig därifrån.
Glider man fram till någon får man oftast en salva bly i ansiktet, så är det. Passive mode är bra om man vill träffa nya spelare att adda till friendlist, om man är i passive är de inte så paranoida eftersom att du då är ofarlig.

Man kan inte glida fram till någon i Passive, då dör man, sen är min känsla att man möter nån denna nissen dödar dig sen går han in i Passive, då tycker jag att jag har rätten att döda hen, fegt att döda någon sen snabbt in i passive, sen efter race och missions så är folk idioter, varför ska dem alltid skjuta, dem ser väl att man inte är hotfull om man inte har ett vapen i handen?, då blir man ju butt, då får dem skylla sig själva, skjuter gärna inte först men skjukt tråkigt när man närmar sig nån och inte beter sig hotfullt och dem skjuter, vi är nog ja vi är över tio pers som lirar ja varje dag, dem har jag träffat iom att jag åkt fram och tutat, men det är inte ofta det funkar, kommer du fram och tutar på mig så skjuter jag inte men skulle du skjuta mig så hämnas jag,..

, lirar du på PS3 lr X-box?