2014-03-24, 23:37
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Har nytt acc lvl 20 någonting. Någon som kan bjuda in mig till att farma rooftop rumble? Adda: AdamForExample
Citera
2014-03-24, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Okej helt plötsligt var det en av er som "råkade" skjuta. Fine, säg det från början istället för att komma på det efteråt. "Anta och tro en massa" vad kan man annars göra än att gå från den informationen som ni skrivit?

Alla "gnäller" inte om att alla dödar varandra, det är några få här som gör det - inte alla, inte särskilt många.

Det folk gnäller på (du kallar det att gnälla i alla fall) är att folk ger sig på de som inte har något intresse i att döda andra spelare. Bara för att det finns vapen och att man kan döda varandra betyder inte det att man måste göra det.

Mitt råd till er som gillar att döda andra spelare är att anfalla spelare som kan och vill slå tillbaka. Det är mycket roligare med en riktig fight istället för att fega runt i en tank eller dränka en passive mode-spelare med vattenslangen från en brandbil.

Okej hur ska jag veta vilka det är då?, vilka som dödar mig och vilka som inte kommer göra det, jag kommer inte chansa, i 99% av fallen så skjuter alla, därför skjuter jag, men som jag skrivit tidigare i tråden att jag brukar köra fram tuta, visa att jag inte kommer skjuta men då blir jag skjuten, nu menar jag inte i en "tank" kan komma på min Faggio, men alla skjuter lr iaf nästan alla, men när jag inte tar chanser och skjuter först så är det fel, lr vad menar du?
Citera
2014-03-24, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPsych0
Har nytt acc lvl 20 någonting. Någon som kan bjuda in mig till att farma rooftop rumble? Adda: AdamForExample

Vilken Konsol?, har du mic?
Citera
2014-03-24, 23:45
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Okej hur ska jag veta vilka det är då?, vilka som dödar mig och vilka som inte kommer göra det, jag kommer inte chansa, i 99% av fallen så skjuter alla, därför skjuter jag, men som jag skrivit tidigare i tråden att jag brukar köra fram tuta, visa att jag inte kommer skjuta men då blir jag skjuten, nu menar jag inte i en "tank" kan komma på min Faggio, men alla skjuter lr iaf nästan alla, men när jag inte tar chanser och skjuter först så är det fel, lr vad menar du?

Vet inte vad du vill få sagt men skjut du först om du känner att personen du möter vill döda dig, det är oftast så. Det jag menar är att det inte finns mycket nöje i att ge sig efter passive mode-spelare eller folk som bara försöker ta sig därifrån.

Glider man fram till någon får man oftast en salva bly i ansiktet, så är det. Passive mode är bra om man vill träffa nya spelare att adda till friendlist, om man är i passive är de inte så paranoida eftersom att du då är ofarlig.
Citera
2014-03-24, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Vet inte vad du vill få sagt men skjut du först om du känner att personen du möter vill döda dig, det är oftast så. Det jag menar är att det inte finns mycket nöje i att ge sig efter passive mode-spelare eller folk som bara försöker ta sig därifrån.

Glider man fram till någon får man oftast en salva bly i ansiktet, så är det. Passive mode är bra om man vill träffa nya spelare att adda till friendlist, om man är i passive är de inte så paranoida eftersom att du då är ofarlig.

Man kan inte glida fram till någon i Passive, då dör man, sen är min känsla att man möter nån denna nissen dödar dig sen går han in i Passive, då tycker jag att jag har rätten att döda hen, fegt att döda någon sen snabbt in i passive, sen efter race och missions så är folk idioter, varför ska dem alltid skjuta, dem ser väl att man inte är hotfull om man inte har ett vapen i handen?, då blir man ju butt, då får dem skylla sig själva, skjuter gärna inte först men skjukt tråkigt när man närmar sig nån och inte beter sig hotfullt och dem skjuter, vi är nog ja vi är över tio pers som lirar ja varje dag, dem har jag träffat iom att jag åkt fram och tutat, men det är inte ofta det funkar, kommer du fram och tutar på mig så skjuter jag inte men skulle du skjuta mig så hämnas jag,.. , lirar du på PS3 lr X-box?
Citera
2014-03-25, 00:24
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Nr. 6 Använd en karaktär med det kvinnliga könet.

Det hjälper inte.
Citera
2014-03-25, 01:01
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Det hjälper inte.
Funkar för 13+ i min vänlista.
Citera
2014-03-25, 01:21
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Citat:
Vilken Konsol?, har du mic?
ps3 nej har inte mic.
Citera
2014-03-25, 02:57
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Funkar för 13+ i min vänlista.

Så folk skjuter inte Ladyboys online menar du?
Citera
2014-03-25, 03:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Så folk skjuter inte Ladyboys online menar du?
Du anar inte hur desperata vissa människor är på internet.

http://i.imgur.com/WRVbzD0.jpg
(Källa)
Citera
2014-03-25, 07:11
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Du har ju uppenbart inte fattat grejen med GTA, att man får göra som man vill, vill jag spränga dig med en tank så gör jag det, precis på samma sett som du vill tydligen bara glida runt, då ska vi inte mötas men men lycka till, men snälla sluta gnäll...

Finns väl en anledning till varför man blir bad sport samt får betala om man t.ex. spränger någon annans bil? Så det är uppenbarligen inte grejen med GTA.
Citera
2014-03-25, 09:46
Medlem
Något som är riktigt kul är att leta upp höglevlare på typ 2-300 och leka med dom.
För det allra mesta är dom faktiskt riktigt usla på att överleva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in