Citat:
Ursprungligen postat av
Daniel-Malmo
Hade väl egentligen inte tänkt lägga mig i den här tråden så mycket.
Men antingen handlar det om den berömda FB-ballen eller så är din statistik inte riktigt så tillförlitlig som du gärna vill tro Troett.
Jag orkade dock inte ta en ny bild bara för o få med någon liten papperslapp innehållandes mitt användarnamn.
Så visst, kalla bilden falsk, snodd, eller vad som helst om det känns bättre.
Annars är det väl mest att inse att det inte är så jäkla ovanligt med 16-17 i omkrets heller.
http://www.imagearn.com/gallery.php?id=546596
Jag har aldrig någonsin förnekat att det förekommer, däremot så väljer jag att tro på faktabaserade studier framför folks föreställningar. Och ja, som du själv säger så säger inte din bild så värst mycket öht.
Bara för att Bill Gates kan bevisa att han tjänar bra så innebär det inte att hans lönesumma är vanligt förekommande.
Du kanske tror att det är vanligt med en omkrets på över 16cm?
Hur vanligt? Jag gissar på max 1 av 100 med tanke på att 10 av 100 har 14+.
En annan sak som man måste ha i åtanke är att det säkert finns minst en micropenis för varje elefantkuk där ute, och varken eller är väl något som den genomsnittliga bruden eftertraktar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dunkelheit01
Helvete! Ni måste vara lyckliga satar!
Men 17? Fy fan att man når runt. Vad fan säger tjejerna?
Jävla skit, mina 13 cm omkrets suger fett med skit. 15 längd, ingen har klagat eller talat gott om den.
Ligger precis vid snittet, du har således ingenting att oroa dig för.
Jag är 182cm lång och hade kännt mig sjukt kort om jag var omringad av NBA spelare.
(Ungefär så det känns när man råkar få syn på en mandingo eller två när man är ute och porrsurfar.)