2014-03-24, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Har han redan gjort om jag minns rätt.

Typ bara jag och två till som verifierat våra mått i denna tråd.

Den artikel du postade för ett tag sedan, har du kvar länken? Länken behandlade något om att kvinnor fann män med större penis attraktivare. Minns du om männen var nakna eller påklädda?
För annars tänker jag mig att kvinnorna haft någon instinktiv känsla om att männen haft större penis.

Länka artikeln om du har kvar den.
Citera
2014-03-24, 20:43
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Jasså? vart då?

(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)

Citat:
Ursprungligen postat av ladumanen
Den artikel du postade för ett tag sedan, har du kvar länken? Länken behandlade något om att kvinnor fann män med större penis attraktivare. Minns du om männen var nakna eller påklädda?
För annars tänker jag mig att kvinnorna haft någon instinktiv känsla om att männen haft större penis.

Länka artikeln om du har kvar den.

http://healthland.time.com/2013/04/09/size-does-matter-study-shows-women-judge-male-attractiveness-by-penis-size/

Här är den.
Kvinnorna betygsatte bilder på nakna män efter hur sexuellt attraktiva dom var.

Även jag kan tänka mig att denna dragningskraft beror på undermedvetna instinkter, men att det handlar om faktumet att kroppen är förinställd på kvinnlig utveckling om inte manliga hormoner introduceras och aktivt konverterar fostret till pojke. Det har visats om och om igen att storleken starkt påverkas under denna process. Dvs ett mått på hur mycket man det blev över, lite eller mycket man.

På samma sätt som vi tycker modeller är attraktiva, ett vackert ansikte är tecken på god hälsa.
Senast redigerad av Intotherainbow 2014-03-24 kl. 20:45.
Citera
2014-03-24, 22:48
Medlem
Hade väl egentligen inte tänkt lägga mig i den här tråden så mycket.
Men antingen handlar det om den berömda FB-ballen eller så är din statistik inte riktigt så tillförlitlig som du gärna vill tro Troett.
Jag orkade dock inte ta en ny bild bara för o få med någon liten papperslapp innehållandes mitt användarnamn.
Så visst, kalla bilden falsk, snodd, eller vad som helst om det känns bättre.
Annars är det väl mest att inse att det inte är så jäkla ovanligt med 16-17 i omkrets heller.

http://www.imagearn.com/gallery.php?id=546596
Citera
2014-03-24, 22:50
Medlem
Citat:
Har han redan gjort om jag minns rätt.

Typ bara jag och två till som verifierat våra mått i denna tråd.

Stämmer. men som jag sa tidigare kvittar ju hur man gör så blir man ifrågasatt.

massa dravel om måttbandet när jag fixa den mätningen.

Kan man verifiera sina mått med bankid?

Citera
2014-03-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn

Gå in o hör med passpolisen annars.
Möjligtvis går det o registrera det hela med deras fingeravtrycksscanner?!
Citera
2014-03-25, 02:11
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn

det finns viktigare saker än skryttrovärdighet att eftersträva, ditt patetiska as

var glad du har en volym som duger och håll käft
Citera
2014-03-25, 07:43
Bannlyst
Citat:
(FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel-Malmo

Helvete! Ni måste vara lyckliga satar!

Men 17? Fy fan att man når runt. Vad fan säger tjejerna?

Jävla skit, mina 13 cm omkrets suger fett med skit. 15 längd, ingen har klagat eller talat gott om den.
Citera
2014-03-25, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
det finns viktigare saker än skryttrovärdighet att eftersträva, ditt patetiska as

var glad du har en volym som duger och håll käft

Stopp och belägg din mumifierade borkadöing.

Jag håller med om att i den tråden där min kuk syns på bild är det lite "titta vilken balle jag har" (skryt) att den sen används för att bevisa min storlek är helt relevant då jag skrivit en del om min syn och erfarenheter av att vara storkukad och det finns alltid de som misstror storleken.

Jag har heller aldrig sagt att det är en dans på rosor med stor kuk det ställer generellt oftast till problem.

Så istället för att spy galla här för att du är missnöjd med din vardag kanske du skall "forska" (läsa lite bakåt i tråden först) innan du kallar folk ditt och datt.
Citera
2014-03-25, 10:39
Medlem
Citat:
Men antingen handlar det om den berömda FB-ballen eller så är din statistik inte riktigt så tillförlitlig som du gärna vill tro Troett.
Jag orkade dock inte ta en ny bild bara för o få med någon liten papperslapp innehållandes mitt användarnamn.
Annars är det väl mest att inse att det inte är så jäkla ovanligt med 16-17 i omkrets heller.

Jag har aldrig någonsin förnekat att det förekommer, däremot så väljer jag att tro på faktabaserade studier framför folks föreställningar. Och ja, som du själv säger så säger inte din bild så värst mycket öht.

Bara för att Bill Gates kan bevisa att han tjänar bra så innebär det inte att hans lönesumma är vanligt förekommande.

Du kanske tror att det är vanligt med en omkrets på över 16cm?
Hur vanligt? Jag gissar på max 1 av 100 med tanke på att 10 av 100 har 14+.

En annan sak som man måste ha i åtanke är att det säkert finns minst en micropenis för varje elefantkuk där ute, och varken eller är väl något som den genomsnittliga bruden eftertraktar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dunkelheit01
Helvete! Ni måste vara lyckliga satar!

Men 17? Fy fan att man når runt. Vad fan säger tjejerna?

Jävla skit, mina 13 cm omkrets suger fett med skit. 15 längd, ingen har klagat eller talat gott om den.

Ligger precis vid snittet, du har således ingenting att oroa dig för.

Jag är 182cm lång och hade kännt mig sjukt kort om jag var omringad av NBA spelare.
(Ungefär så det känns när man råkar få syn på en mandingo eller två när man är ute och porrsurfar.)
Senast redigerad av Troett 2014-03-25 kl. 11:13.
Citera
2014-03-25, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett

Ligger precis vid snittet, du har således ingenting att oroa dig för.

Jag är 182cm lång och hade kännt mig sjukt kort om jag var omringad av NBA spelare.
(Ungefär så det känns när man råkar få syn på en mandingo eller två när man är ute och porrsurfar.)

Jo det var förresten en tjej som en gång sa att "du är inte så liten som du tror". Några dagar senare sa hon att det är skönare med större. Blev gryt ledsen då jag gillade henne. Annars skiter jag fullständigt om någon tjej som jag inte gillar aäger samma sak.

Jag tycker dessutom att purrsorfarns dase är ganska ball. Ganska fascinerande hur fet en kuk kan vara, lite häftigt.
Citera
2014-03-25, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkelheit01
Jo det var förresten en tjej som en gång sa att "du är inte så liten som du tror". Några dagar senare sa hon att det är skönare med större. Blev gryt ledsen då jag gillade henne. Annars skiter jag fullständigt om någon tjej som jag inte gillar aäger samma sak.

Jag tycker dessutom att purrsorfarns dase är ganska ball. Ganska fascinerande hur fet en kuk kan vara, lite häftigt.

Varför sa hon så? Hade du själv uttryckt osäkerhet över din penis?
Ganska dumt agerat av dig isåfall, är det något brudar diggar så är det självförtroende.
Senast redigerad av Troett 2014-03-25 kl. 12:00.
Citera
2014-03-25, 12:01
Bannlyst
Citat:

Nejdu, det där måttbandet har du nypt till under penisen, jag har 17.5 och är mycket grövre än vad du är. Nu pratar vi alltså mycket grövre, skulle gissa att det där är mellan 14-15 cm. Fan vad med lögnare det finns på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in