2014-03-23, 07:56
Medlem
Ingen idé att använda referenser när jag gjorde det här så ifrågasättes det i alla fall, nån gick så långt att de påstod att det fanns "flygpetflaskor" alltså mindre flaskor cola än 50 cl.

Jag står fast vid att den här tråden behöver en kringresande kommit'e som kontrollmäter på plats.
Citera
2014-03-23, 09:12
Medlem
Att folk mår dåligt av för små, för stora och lagom snorrar är ett problem för alla dom som gör det..
En del är ganska nöjda men skulle gärna ha en cm till i omkrets eller två cm längre.. Normalsnorre ca 11-12 cm i omkrets.. När killar börjar tycka att snoppar blir grova snackar vi 15cm i omkrets och uppåt. Det skiljer hela 8mm på bredden/ diametern mellan sen 12 cm omkrets och 15 cm i omkrets. Det verkligen syns och måste verkligen kännas skillnad för kvinnan, eller ? Räcker med att hon bara är lite mindre fuktig en dag och det blir en helt annan känsla.

Ja , det finns tjejer som pratar om hur stora dom vill ha och det finns dom som verkligen inte vill ha större än EU-standard. Det är lättare för en tjej att vänja sig vid en mindre än en gigant.
De som verkligen har riktigt stor tror i vissa fall att de är en gudagåva och påtalar hur bra det är. Dock är deras utbud av tjejer som vill ligga med dom mycket begränsat.

Jag har fått ligga i mina dagar och de har kommit tillbaka efter de varit med andra. Snorrestorleken är inte allt. Använda den rätt och lite självförtroende, där har ni det på de flesta tjejer.
Bara en liten klick av tjejerna är ute efter de extrema och blir missnöjda med mindre snoppar än ovanligt stora.
Om det är dom tjejerna ni vill kunna tillfredställa blir det svårt. Fast om man är rik så brukar de stanna ändå.
Lika lite som en tjej vill ha värsta bröstfixerade killen vill killen ha en extremt snoppfixerad tjej.
När man väl hittar den där snoppfixerade tjejen så dröjer det inte länge innan killen börjar bli orolig att hon vill ha fler snoppar eftersom hon gillar din så mycket..
Märkt att de med störst snoppar oftast är de som är mest svartsjuka och oftast tror de vet bäst om vad tjejerna vill ha. Av mina ca 50 intima möten har jag lärt mig en del och jag har gott om tjejkompisar som säger det samma. Har även några tjejer som tänder på giganter och berättar om detta. Det är samma slut varje gång.. De får ont och kan inte ha sex varje dag och deras killar är själva rätt fixerade vid sina "gudagåvor".
Ingen är perfekt till alla dock kan alla här veta med största säkerhet att det finns nån som älskar vad du har att erbjuda.
Jag har varit med tjejer som har haft kille med 30 cm snopp, alltså typ dubbelt upp mot vad jag har. Men hon fick ändå inte i sig mer än halva. Den killen fick försöka två gånger jag får vara där hur ofta jag vill Tänk vad alla blir avis i omklädningsrummet på honom, eller ? Upp med hakan , älska era snoppar. De tjejer som har åsikter kan leta rätt på den perfekta snoppen. Hoppas den sitter på den perfekta killen också
Citera
2014-03-23, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Och där blev Jossi religiös och kan se ett ljus i sin tunnel av liten-kuk-förtvivlan.
hahaha du e rolig du
Citera
2014-03-23, 20:36
Medlem
Hej. Är lite nyfiken på det här med mycket stora kukar. Nu menar jag kukar som är över 28 cm långa. Är det någon som har det? Hur är det egentligen att ha sex med en så stor kuk? Själv kan jag tänka mig att det innebär en jävla massa problem. Läste någonstans att killar med så stora kukar är gay eller bisexuella och stoppar in den i tvåan då dom kan få in den hela vägen. För en tjej måste det ju vara fruktansvärt att få in en så lång snabel i tvåan. Måste vara frustrerande att inte kunna komma ända in i muttan. Tror inte det kan vara så kul att ha en så lång kuk faktiskt. Är det någon som har en så lång kuk, i så fall berätta hur det är....
Citera
2014-03-23, 20:48
Medlem
Borkaman87s avatar
det är ju tippen som stimuleras vid sex.. knappt skaftet överhuvudtaget (vilket är varför grovlek inte borde vara ett problem i någon relation då det finns penisöverdrag som lämnar ollonet fritt)

Hade kvinnors slidor bara kunnat penetreras 8cm, så hade det inte gjort något bara jag visste de kände sig glada, fyllda och maxat tillfredsställda av att jag knullar dem.. dessutom har kvinnor en anal med, om de känner sig stygga nån gång. Tror inte 30 STYVA cm går in den vägen, men tillräckligt för att mannen ska finna något sätt att nå orgasm.. den lyckosalige jäveln -_-'
Citera
2014-03-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
det är ju tippen som stimuleras vid sex.. knappt skaftet överhuvudtaget (vilket är varför grovlek inte borde vara ett problem i någon relation då det finns penisöverdrag som lämnar ollonet fritt)

Hade kvinnors slidor bara kunnat penetreras 8cm, så hade det inte gjort något bara jag visste de kände sig glada, fyllda och maxat tillfredsställda av att jag knullar dem.. dessutom har kvinnor en anal med, om de känner sig stygga nån gång. Tror inte 30 STYVA cm går in den vägen, men tillräckligt för att mannen ska finna något sätt att nå orgasm.. den lyckosalige jäveln -_-'

Nu har jag inte 28 eller 30, men jag har haft sex när tjejen inte "klarat" storleken (bespara er era "var hon kåt mm" ) finns massor av anledningar till varför det ibland inte går men poängen jag skulle komma till är, om jag kan "köra" på alltså knulla rätt hårt i botten (alltså utan att behöva tänka på hur långt in jag kommer) och inte behöver hindra min juck så är orgasmen runt 10x skönare än om man mekansiskt måste vara försiktigt och nog fan stimuleras hela kuken när man knullar (jag rullar inte hatt när jag runkar jag håller i skaftet (jo jhuden dras fram och tillbaka över ollonet, men det är ändå skönt i skafftet också))

Så har man 8 cm längre än mig fixar inte många tjejer att ta den hårt och i botten (få som fixar det längre stunder enligt min statestik) så påverkar det sexet alla ggr. men för mig är det största "problemet grovleken" men det är ett annat kapitel.
Citera
2014-03-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Nu har jag inte 28 eller 30, men jag har haft sex när tjejen inte "klarat" storleken (bespara er era "var hon kåt mm" ) finns massor av anledningar till varför det ibland inte går men poängen jag skulle komma till är, om jag kan "köra" på alltså knulla rätt hårt i botten (alltså utan att behöva tänka på hur långt in jag kommer) och inte behöver hindra min juck så är orgasmen runt 10x skönare än om man mekansiskt måste vara försiktigt och nog fan stimuleras hela kuken när man knullar (jag rullar inte hatt när jag runkar jag håller i skaftet (jo jhuden dras fram och tillbaka över ollonet, men det är ändå skönt i skafftet också))

Så har man 8 cm längre än mig fixar inte många tjejer att ta den hårt och i botten (få som fixar det längre stunder enligt min statestik) så påverkar det sexet alla ggr. men för mig är det största "problemet grovleken" men det är ett annat kapitel.
Hur stor har du?
Citera
2014-03-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Hur stor har du?

Ca 19 "lång" 17 i omkrets
Citera
2014-03-24, 02:03
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chubbylover76
Hej. Är lite nyfiken på det här med mycket stora kukar. Nu menar jag kukar som är över 28 cm långa. Är det någon som har det? Hur är det egentligen att ha sex med en så stor kuk? Själv kan jag tänka mig att det innebär en jävla massa problem. Läste någonstans att killar med så stora kukar är gay eller bisexuella och stoppar in den i tvåan då dom kan få in den hela vägen. För en tjej måste det ju vara fruktansvärt att få in en så lång snabel i tvåan. Måste vara frustrerande att inte kunna komma ända in i muttan. Tror inte det kan vara så kul att ha en så lång kuk faktiskt. Är det någon som har en så lång kuk, i så fall berätta hur det är....

Finns typ ingen som har 28cm lång. Det är så extremt jävla långt att jag tvivlar på att det ens är en på miljonen.
Om du mäter en 1,5L PET-flaska under korken ner till botten får du 29cm. 28cm är längre än de allra flestas underarm (från armbåge till handledsknotan),
Om någon påstår sig ha 28cm bör du vara ytterst skeptisk. Det är antingen fråga om lögn eller inkorrekt mätmetod.

Jag har 19 i längd och stöter i stort sett alltid emot livmodertappen vid full insättning. Vissa tjejer upplever detta som såpass smärtsamt att man helt enkelt inte kan trycka in de sista 3-4 centimetrarna. Vissa tycker smärtan är skön. Vissa får blödningar. Vissa vänjer sig med tiden.

28cm når alltså typ 12-13cm förbi livmodertappen på de flesta tjejer. Det är förmodligen varken skönt eller speciellt hälsosamt att ha 12+cm kuk som fräser runt inuti livmodern.
Senast redigerad av SigmenFloyd 2014-03-24 kl. 02:27.
Citera
2014-03-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Ca 19 "lång" 17 i omkrets

Bra, 99,99 percentilen, störst av 10.000.. och så tar vi bild på den omkretsen med måttband och "purrsorfarn" på en liten pappersbit vid sidan om tack.

*gäsp*
Senast redigerad av Troett 2014-03-24 kl. 14:10.
Citera
2014-03-24, 15:27
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Bra, 99,99 percentilen, störst av 10.000.. och så tar vi bild på den omkretsen med måttband och "purrsorfarn" på en liten pappersbit vid sidan om tack.

*gäsp*

Har han redan gjort om jag minns rätt.

Typ bara jag och två till som verifierat våra mått i denna tråd.
Citera
2014-03-24, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Har han redan gjort om jag minns rätt.

Typ bara jag och två till som verifierat våra mått i denna tråd.

Jasså? vart då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in