Citat:
Menar du seriöst att Behe har koll på evolutionen?
Mannen som i domstol hävdade att ingen hade koll på immunsystemets utveckling, och när en stor bibba böcker staplades framför honom som just klargjorde immunsystemets utveckling blev han gömd bakom dom och märkbart tystlåten.
Nej, vi vet inte allt om evolutionen, evolutionsteorin förklarar inte 100%, men om man ska klanka ner på den ska man ha mer på fötterna än "wää, wää, jag förstår den inte så därför måste gud ha gjort det".
Om du inte lämnar nått bättre än det du och menpalla länkat till (vilket följer det ovanstående) så är det meningslöst. Kom med nått som inte bygger på missförstånd eller rena felaktigheter.
Mannen som i domstol hävdade att ingen hade koll på immunsystemets utveckling, och när en stor bibba böcker staplades framför honom som just klargjorde immunsystemets utveckling blev han gömd bakom dom och märkbart tystlåten.
Nej, vi vet inte allt om evolutionen, evolutionsteorin förklarar inte 100%, men om man ska klanka ner på den ska man ha mer på fötterna än "wää, wää, jag förstår den inte så därför måste gud ha gjort det".
Om du inte lämnar nått bättre än det du och menpalla länkat till (vilket följer det ovanstående) så är det meningslöst. Kom med nått som inte bygger på missförstånd eller rena felaktigheter.
Behe har nog minst lika mycket koll som någon annan professor i biokemi. Han är nog dock mer informerad om svagheterna och kritiken mot evolutionsteorin än vad många andra professorer är.
I övrigt vet jag inte vad du syftar på. Vad har jag länkat till som inte duger?
Och som jag skrev i förra inlägget så är det ganska meningslöst att länka eftersom varje länk som bekräftar min kritik mot evolutionsteorin är ju automatiskt inte godkänd eftersom den ifrågasätter eller kritiserar evolutionsteorin vilket är omöjligt i eran värld eftersom detta är otänkbart eftersom evolutionsteorin är ett utan tvivel bevisat faktum.
Om du inte vågar undersöka Neis eller Shapiros syn på de olika mekanismernas roller i evolutionen är ju tråkigt men knappast mitt fel att du inte vågar.
stebe2