2014-03-23, 14:44
Medlem
Hej !

Sergio Tacchini STILE , verkar som att den har tagits bort från marknaden, favoritparfym sen många år tillbaka och ganska speciell doft, någon som vet var man kan få tag på den eller känner till någon parfym som är lik ? Tack
Citera
2014-03-23, 15:34
Medlem
Cameltotems avatar
Testa Chanel allure pour Homme och Chanel allure Homme sport idag!

Chanel allure homme sport
Testat denna parfym två tillfällen nu! Jag har hört mycket bra om den men jag klarar verkligen inte av den. Tycker bara den luktar sur apelsin och tilltalar mig inte ett dugg.

Chanel allure pour homme
ojojoj! Den här överraskade mig , väldigt svårt att säga vad den doftar men under inandningen av doften möts man av så himla många olika dofter som ändras under de 3 sekunderna som man känner doften.

Den här kommer jag förmodligen köpa då jag inte har så mycket sommardofter, era åsikter om dessa parfymer ?
Citera
2014-03-23, 15:41
Medlem
Allure Sport är nog bättre lämpad för sommaren än Allure.
Citera
2014-03-23, 15:49
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Allure Sport är nog bättre lämpad för sommaren än Allure.

Jaa efter kolla fragnatica så tycker många den inte är bäst lämpad för sommaren, blev väldigt förvånad för den luktar väldigt fräscht och sommar.
Citera
2014-03-23, 15:51
Medlem
Tycker Allure Homme är ganska så träig och kryddig. Ingenting jag skulle bära på sommaren.
Citera
2014-03-23, 17:12
Medlem
Nic78s avatar
Håller med Ritinkin, Allure Homme är lite för tung och ingen doft jag personligen skulle bära under sommaren.
Testa Allure Homme Edition Blanche istället om du inte redan gjort det. Perfekt doft för vår och sommar och den har en av de absolut bästa citrusnoterna i designervärlden.
Senast redigerad av Nic78 2014-03-23 kl. 17:20.
Citera
2014-03-23, 17:15
Medlem
Hej,
Har länge haft Gant Liquid som favorit. Nu finns den inte längre tyvärr. Någon som kan rekommendera någon som liknar Liquid?
Citera
2014-03-23, 17:23
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payo
Hej !

Sergio Tacchini STILE , verkar som att den har tagits bort från marknaden, favoritparfym sen många år tillbaka och ganska speciell doft, någon som vet var man kan få tag på den eller känner till någon parfym som är lik ? Tack

Finns billigt att hitta på eBay, till exempel här. Finns i större format än så med om du söker.
Citera
2014-03-23, 18:55
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Håller med Ritinkin, Allure Homme är lite för tung och ingen doft jag personligen skulle bära under sommaren.
Testa Allure Homme Edition Blanche istället om du inte redan gjort det. Perfekt doft för vår och sommar och den har en av de absolut bästa citrusnoterna i designervärlden.

Ok tack! Ska göra det.

Har lite svårt för citrus dofter men vill gärna hitta en som jag älskar
Citera
2014-03-23, 19:04
Medlem
Anon2s avatar
Hur många sprej kan man göra med en 1/2 ml sample? Borde man köpa en större sample?
Åker man på svindyra tullavgifter om man beställer samples från surrendertochance.com?
Citera
2014-03-23, 19:21
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Hur många sprej kan man göra med en 1/2 ml sample? Borde man köpa en större sample?
Åker man på svindyra tullavgifter om man beställer samples från surrendertochance.com?
Det är ingen spray utan kommer i ett litet plaströr som har en liten plastpinne innuti som man doppar i parfymen och sedan stryker på te.x hals, bröst, handled etc... Inga tullavgifter, skickas i vanligt vadderat kuvert.
Citera
2014-03-23, 19:22
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Så små samples brukar väl sällan vara spraysamples? Om det nu är spraysamples så gissar jag att det kanske räcker 5-10 gånger beroende på hur effektiv spraymunstycket är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in