Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-22, 15:22
  #15217
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Varför ska någon ta dig och de frågor du ställer på allvar när du bara försöker spela cool och ball och egentligen inte har någon som helst intellektuell nyfikenhet.

Jag är nyfiken, annars hade jag aldrig ställt frågan. Suck.
Citera
2014-03-22, 15:24
  #15218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Du tror inte att det har med ensidig påverkan från media och skolan att göra? Det är inte direkt så att befolkningen självmant bestämde sig för att deras monoetniska land skulle omvandlas till ett världsförsörjande socialkontor, där omvärlden ska prioriteras före svenskarnas välbefinnande. Detta var en process som började efter Andra världskriget, då man började utnyttja skuldbeläggning för att föra fram agendan. I en parlamentarism får man dessutom sällan rösta om enskilda sakfrågor, som exempelvis huruvida Sverige ska fortsätta att vara hela världens lilla mamma eller inte. Vad liberalerna gör är att, som överklassare som bor avlägset från eländet, föra sin folkhemsutplånande politik som underklassen, som bor i dess centrum, får lida utav. De struntar i vad som händer med deras landsmän och är glada så länge de får behålla sina positioner. De försöker sedan ställa sig in hos vänstern för att vinna popularitet bland de som bildar sina åsikter via median.
Jag tror att eliter påverkar människor. Ja, men du kan inte undgå eliterna om du inte är villig att avskaffa staten som konstruktion. Utan staten har de som tillhör eliten så som finansen inget beskydd så de skulle antagligen försvinna. Osympatiska människor skulle inte klara sig i ett statslöst samhälle.
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Hitler mördade inte sex miljoner judar och vill du diskutera den frågan så får du göra det med källhänvisningar i revisionismforumet. Svenskarna föder idag för få barn för att på sikt kunna reproducera sig som folkgrupp. Den största anledningen till det är att man sedan 1970-talet haft ett enormt skattetryck som fördärvat arbetsmarknaden, bostadsmarknaden, svenskarnas privatekonomi osv. Sen har man också lurat i vita människor att kärnfamiljen är förlegad och förtryckande och att rasblandning är fint och bra, till följd av att framförallt kvinnor råkat väldigt illa ut, våldtagits och mördats och i andra fall oftast lämnats ensamma med sina rasbastarder till barn.
Intressant. Men detta låter ju konservativt? Du kanske är medveten om att avsaknaden av välfärdsstat leder till större barnafödande. Varför är du inte anarko-kapitalist istället? Jag är rätt säker på att det skulle massproduceras barn i ett sådant samhälle. I synnerhet bland de fattiga. Trots detta vill alltså Svenskarans Parti expandera välfärdsstat. Det mesta av välfärdsforskningen tyder faktiskt på att en större välfärdsstat skapar färre barn. Om du verkligen vill ha ”fler nordiska barn” så är det mest vettiga att rösta på Liberala Partiet.

........


Partiledningen har sju medlemmar. Av dessa sju medlemmar är tre dömda för grova brott – vilka innefattar hets mot folkgrupp, trafikbrott, brott mot knivlagen, förseelse mot ordningslagen, skadegörelse, förberedelse för mordbrand, grovmisshandel, misshandel, våld mot tjänsteman och vapenbrott. Svenskarnas Parti är uppenbart ett farligt parti som ledes av ultra-kriminella. Frågan är om inte de är mer intresserade av att misshandla vänsteraktivister än att bedriva politik. SvP påminner om ANTIFA.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18587158.ab
Citera
2014-03-22, 15:40
  #15219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Mycket bra inställning, det gillar jag

En tanke man sett florera på Flashback flera gånger tidigare, är idén att bryta sig loss från dagens naturvidriga "svenska" stat och utropa en ny. Jag ser den tanken som den sista utvägen om inga andra alternativ finns i framtiden. Och ärligt talat så börjar jag luta mig mer och mer åt den tanken ju längre tiden går. Men även här behövs ett stort folkligt stöd för att kunna bryta sig loss. Därför fyller fortfarande SvP en väldigt viktigt funktion, att samla på sig nationalistiskt stöd. Ju fler svenskar som vill bryta sig loss desto större chans för att det kan lyckas.

Så oavsett vad man anser, så är det klokt att delta i den parlamentariska processen, dels för att vi blir rejält uppmärksammade i massmedia vilket ökar svenskars medvetande om oss, men även att vi kan få statligt ekonomiskt stöd vilket vore väldigt värdefullt för fortsatt expansion. Men som sagt, det kommer verkligen inte bli lätt.
Citera
2014-03-22, 15:50
  #15220
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Jag tror att eliter påverkar människor. Ja, men du kan inte undgå eliterna om du inte är villig att avskaffa staten som konstruktion. Utan staten har de som tillhör eliten så som finansen inget beskydd så de skulle antagligen försvinna. Osympatiska människor skulle inte klara sig i ett statslöst samhälle.

Intressant. Men detta låter ju konservativt? Du kanske är medveten om att avsaknaden av välfärdsstat leder till större barnafödande. Varför är du inte anarko-kapitalist istället? Jag är rätt säker på att det skulle massproduceras barn i ett sådant samhälle. I synnerhet bland de fattiga. Trots detta vill alltså Svenskarans Parti expandera välfärdsstat. Det mesta av välfärdsforskningen tyder faktiskt på att en större välfärdsstat skapar färre barn. Om du verkligen vill ha ”fler nordiska barn” så är det mest vettiga att rösta på Liberala Partiet.

........


Partiledningen har sju medlemmar. Av dessa sju medlemmar är tre dömda för grova brott – vilka innefattar hets mot folkgrupp, trafikbrott, brott mot knivlagen, förseelse mot ordningslagen, skadegörelse, förberedelse för mordbrand, grovmisshandel, misshandel, våld mot tjänsteman och vapenbrott. Svenskarnas Parti är uppenbart ett farligt parti som ledes av ultra-kriminella. Frågan är om inte de är mer intresserade av att misshandla vänsteraktivister än att bedriva politik. SvP påminner om ANTIFA.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18587158.ab
Ett ökat barnafödande är inte ett självändamål, däremot blir det viktigt när etniska svenskar måste konkurrera med andra folk om samma landutrymme, det som hävdvunnet tillhör svenskarna.
Citera
2014-03-22, 16:00
  #15221
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Och hur lång tid kommer det ta måntro? Om 25 år? Tills alla blivit rasfrämlingar, bögar och kulturmarxistiska feminister? Tror ni inte att EU med sin enorma kapacitet blivit en stat tills dess? Då skickar dom bara, i ett fall av en kupp, en styrka på 200 elitsoldater och saken blir kvitt.

Hoppet är ute, tyvärr finns det inga räddningslinor kvar.

Det är korrekt att det blir svårt, om än inte omöjligt, att helt vända etablissemangets decennier av destruktiv politik. Nationalisters välgrundade optimism bygger dock på att uppvaknandet sker ungefär samtidigt i det vita Europa. Nyckeln här är Storbritannien och de germanska länderna samt att USA antingen splittras i vänligt sinnade vita fd delstater som avstår från repressalier eller går under i mångkultur.
Citera
2014-03-22, 16:12
  #15222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Två saker:

1) PK. Direkt när någon inte har samma åsikter som ni så kör ni STÄNDIGT på samma argumentation. PK hit, PK dit. När argumenten försvinner så är det ju bara att köra på PK-spåret.

2) Det sista där. Varför ni ska definiera er överlevnadsinsikts mål? Nej. Det kanske man inte behöver göra. Men är det inte intressant att många som blir intervjuade har hopplöst svårt att definiera den svenska kulturen? Eller - är det som jag var inne på - bara en dimridå? Jag är nyfiken.
1. Men ni brukar ju också föredra att använda glåpord, fast i ert fall "rasist", "främlingsfientlig" och liknande. PK, som är en förkortning av politisk korrekthet, innebär att man följer systemets agenda utan egna åsikter eller kritiskt tänkande. Tredje statsmakten fungerar som systemets propagandaflöde, varifrån de flesta av er hämtar information och referenser. Ni utgör därmed en fårflock som följer sin fåraherde, och kunde lika gärna ha varit en del av en annan fårflock om en annan sida hade segrat under världskrigen och skrivit historien. Men det är sällan en tanke som slår er. Ni diskuterar för någon annans sak istället för er egen.

2. Jag förklarade vad jag anser vara svensk kultur i en annan tråd, om det nu är så viktigt att det finns förklaringar bakom någons självbevarelsedrifter. Det är alltså svenska folket i första hand, och i andra hand "kulturen".
(FB) Juden Eli Göndör i Aftonbladet "Det finns ingen svenskhet".
Citera
2014-03-22, 16:18
  #15223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Ett ökat barnafödande är inte ett självändamål, däremot blir det viktigt när etniska svenskar måste konkurrera med andra folk om samma landutrymme, det som hävdvunnet tillhör svenskarna.
Varför tillhör Sveriges territorium svenskarna?
Citera
2014-03-22, 16:21
  #15224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Varför tillhör Sveriges territorium svenskarna?

Därför att vi historiskt sett har kontrollerat det och därför att vi har haft/har makten att göra så.
Citera
2014-03-22, 16:51
  #15225
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Varför tillhör Sveriges territorium svenskarna?
Varför behövde judarna nödvändigtvis stjäla palestinskt territorium? Hade det inte varit bättre om de bara gick och dog?
Citera
2014-03-22, 17:05
  #15226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Varför tillhör Sveriges territorium svenskarna?
Därför att våra förfäder byggde det här landet till sig själva och sina kommande generationer som delar deras blodsband, historia och tungomål, och inte för att det skulle berövas av diverse icke-vita lycksökare och bli ett allemansland.
Citera
2014-03-22, 17:17
  #15227
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonGaston
Varför tillhör Sveriges territorium svenskarna?

Det är ett prerogativ och därmed inte öppet för debatt.
Citera
2014-03-22, 17:22
  #15228
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Jag är nyfiken, annars hade jag aldrig ställt frågan. Suck.

Nej, du är inte nyfiken, du är bara en jävla fjant som vill leka tuff och duktig genom att attackera "nazister", precis som du lärt dig av pissmedia och lärare i skolan att man ska göra, även om du är för korkad för att kunna göra det med ens minsta finess. Du har redan fått ett gäng svar, bland annat av Straybullet, vilka du talande nog väljer att bemöta med ännu fler barnsliga skitinlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in