Citat:
Ursprungligen postat av
Neroe
Jag heter Johnny och bor i Grästorp, och jag ser SvP som Sveriges framtid.
Att du försöker leka komiker ā la Magnus Betnér ger dig inga pluspoäng. Nå ja...
Citat:
Jag tror att alla sociala problem har etniska förklaringar.
Jag tycker i alla fall att medveten folkblandning och allmänt tvång på att man ska gilla läget lägger en helt klar mer riskfylld grund för detta.
Citat:
Jag tror att kriminalitet sitter i generna.
Kanske inte uteslutande, men statistiken ljuger inte.
Citat:
Jag blundar naturligtvis för kriminalitet som är utförda av min egna "ras"
Att svenskar begår brott är förstås beklagligt, men det hör i alla fall hit. Var ska man utvisa dessa tycker du? Det är knappast en anledning till att Sverige ska vara en helig residens för brottslingar från all världens hörn.
Citat:
Jag tror att min egen arbetslöshet beror på att en "kulturberikare" tog mitt jobb, samt orsaken att allt mer fabriker stängs ner beror på att någon snubbe i Afrika bestämmer det. (They took our job!)
Jag är för övrigt helt världsfrånvänd, saknar gymnasieutbildning, och går på soc.
Arbetsförmedlingen satsar ju på invandrare i första hand. Så ja. Det är ingen arbetskraftsinvandring det är frågan om, utan snarare om invandring som ska öka konkurrensen på arbetsmarknaden för att överklassarna ska tjäna pengar på det. Jag har ett flertal bekanta som blivit av med sina jobb för att därefter ersättas av somalier. Om du vill göra dig lustig över detta dumförklarar du endast dig själv. Du är för övrigt en PK-träl som inte kan tänka själv och hämtar all din information från den förljugna massmedian.
Citat:
Ursprungligen postat av
Neroe
Tjipp!
För övrigt:
https://www.youtube.com/watch?v=kc6qra3NIbk
Den här kvinnnan! Hon är ju i klass med den där SD-företrädaren i sydstadskeps för ett par år sedan. Varför är människor som är "nationella" så svårt att definiera den svenska kulturen? Antagligen för att de egentligen skiter i den och det enda som är intressant är: "Ut med kulturberikarna!!"
Att en sån person som Madicken får representera ert parti är ju direkt löjeväckande, okej - hon har era världsfrånvända åsikter - men i övrigt verkar ju hon vara helt sanslöst korkad.

Varför ska vi och andra européer definiera vår överlevnadsinstinkts mål överhuvudtaget? Kurder, tibetaner och andra självständighetssträvande, icke-vita folk behöver inte göra det.