Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
"Tror" på vad? Att dom europeiska folken skuldsatts i generationer framöver och håller på att utrotas? Det är fakta. Regimen i Sverige jobbar på för fullt och anlitade häromsistens Tobias Hübinette. Bara en sån sak. Det var väl för övrigt negrernas makt man ville utöka i landet i och med det skattefinansierade projektet. Och vi vet ju alla hur ett "samhälle" med negrer brukar se ut. Det är ingen vacker eller trevlig syn...
(FB) Hur allvarligt är negerproblemet?
I Mein Kampf skriver Hitler att fransmännen försökte "utrota det tyska folket" genom att stationera svarta soldater i Rehnlandet så de kunde "blandas upp" med tyskarna. I någon passage skriver han också att judarna använder immigration från främmande icke-tyska länder för samma syfte.
Tycker inte du att det Hitler skrev är ganska grovt. Okej, att han mördade 6 miljoner judar och så. Så vad förväntar man sig. Jag menar - vad spelar det för roll om man gifter sig med svarta, vita, judar eller asiater? Det om något måste väl vara frivilligt? Eller du kanske menar att det pågår en propaganda-kampanj för "rasblandning"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Aulus
En av alla förkastliga aspekter av demokratin. Politikern har alltså lyckas bli framröstad, och då behöver denne inte ta några konsekvenser av sitt vidriga och illojala handlande eftersom ansvarsfrågan skjuts direkt tillbaka på väljarkåren som då ska åtgärda situationen genom att tänka nytt vart fjärde år. Synd då att opinionsbildandet hanteras av en korrupt media som inte heller tar något ansvar.
Har individen någon fri vilja?
Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Nej, det lärde jag mig inte.
Självförsvar är varken moraliskt eller juridiskt fel. Lärde du dig inte det i grundskolan?
Det ÄR så.
Jag har aldrig blivit utsatt för några brott så jag har ingen anledning att gå till polisen. Men t.ex. Anna som utsatts för en massa brott har anmält alla brott och det har inte hindrat RF från att fortsätta i mer än ett år, men nu kanske det är över.
Nu var ju inte det som hände i Malmö,självförsvar,enligt media....