Citat:
Ursprungligen postat av
Neroe
Jag heter Johnny och bor i Grästorp, och jag ser SvP som Sveriges framtid.
Skönt att höra. Din förljugna retorik imponerar dock föga på vuxna och tänkande människor.
Citat:
Jag tror att alla sociala problem har etniska förklaringar.
Har någon påstått det? Halmgubbe. Dylikt förljugen argumentation är ganska vanlig och dess syfte är att förlöjliga nationalisternas ståndpunkt och hur verkligheten ser ut.
Alla sociala problem har givetvis inte etniska förklaringar, men faktum är att många har det och att rasligt främmande minoriteter kostar Sverige oerhörda summor, blod och lidande varje år. Detta är inte bara i Sverige, utan det ser precis likadant ut i alla vita länder. Importerar man stora antal icke-vita främlingar så resulterar det i fattigdom, kaos och misär. Således är det helt korrekt att påstå att många sociala problem i Sverige har just etniska förklaringar och beror på det stora antal främlingar som finns i landet.
Citat:
Jag tror att kriminalitet sitter i generna.
Det är ju också väl belagt att vissa folkslag har högre testosteronnivåer och sämre impulskontroll än exempelvis ädelvita européer, något som också innebär att det åtminstone delvis är korrekt att säga att kriminalitet sitter just i generna. Det är åtminstone en delförklaring.
Hos exempelvis negrerna gör ju detta faktum, den låga intelligensen och de förhöjda testosteronnivåerna dem översexuella, oberäkneliga och våldsamma, något som förstår ökar risken för att negrer ska begå våldsbrott. Inga konstigheter.
Dessutom finns det ju faktiskt en krigargen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monoamine_oxidase_A
Citat:
Jag blundar naturligtvis för kriminalitet som är utförda av min egna "ras"
Nej, vem har gjort det? Men att svenskar begår brott är väl inget argument för att importera brottsbenägna icke-vita? Svenskarnas parti har dessutom en betydligt hårdare syn på brott och straff än många andra partier.
Citat:
Jag tror att min egen arbetslöshet beror på att en "kulturberikare" tog mitt jobb
I vissa fall så stämmer ju även detta då flera svenska arbetsgivare är öppna med att de diskriminerar vita svenskar till förmån för rasfrämlingar. Således är det rimligt att tala om att svenskar trängs undan från arbetsmarknaden på grund av särbehandling till fördel för de icke-vita.
Citat:
Jag är för övrigt helt världsfrånvänd, saknar gymnasieutbildning, och går på soc.
Tråkigt att höra, men det är väl ingen anledning till att komma hit och skita ner den här fina tråden med dina floskler och struntprat?