Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Kanada är en demokrati, svårare och korrumpera en sådan stat. Anledningarna att ha dåligt samvete när man gör affärer med en demokrati är mindre än om man gör det med en icke-demokrati.
Du vet kanske vad demokrati innebär?
USA är en demokrati.
Du drar slutsater att USA´s import av olja är otroligt stor från Saudarabien och det skulle belägga din våta dröm att USA skulle ligga bakom 9/11. Men som sagt dom importerar mer än dubbelt så mycket från Kanada. Så argumentet är helt värdelöst.
Som vanligt har du noll koll på fakta och bara då dina värdelösa små inlägg pekar åt något litet håll att det kan svara en konspiration så hugger du direkt. Att Saudiarabien och USA har ett nära samarbete är väl inget nytt. Fick du inte lära dig någonting i skolan?
Men det är väl åter igen ett sådant där otroligt hemligt samarbete som ingen vet något om, jo bara alla foliehattar som vet att detta samarbete finns. Men det är fortfarande otroooooligt hemligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Hur är din slutledningsförmåga?
Skall vi jämföra oss?
Du påstår att det finns bevis från värmekameror som bevisar temperaturer under 250°C i dom brinnande husen.
Jag frågar efter dessa bevis och du håller käften.
Min slutledningsförmåga blir att du ljuger och dessa bevis finns inte.
För efter så lång tid borde man ha så mycket innanför pannbenet att man tar reda på om det du har blivit sondmatat med stämmer eller inte. Så kanske man kan meddela detta och sen gå vidare.
Men du kör stoppa-huvudet-i-marken-taktiken och hoppas att vi skall glömma. Jag glömmer inte. Så du får ytterligare en chans av mig att krypa till korset med hedern i behåll. Men jag tror du inte har ryggrad nog till detta.