2014-02-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Räkna med £150-250 styck på svarta marknaden.

Kolla in på http://www.tottenhamhotspur.com/tickets/stubhub/ och se om du kan få tag i någon biljett där.

Hittar biljetter som kostar 5000. Vem betalar egentligen sånna summor för en match.

Hur ska man göra för att få biljetter till bra priser, ska man bli medlem i en klubb för att kunna köpa biljetter nån gång per år. Kan det bli billigare, eller får man ändå inte tag i biljetter då?
Citera
2014-03-06, 12:08
Medlem
Culprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damanHJK
Tjena
Jag är i London just nu i 2 månader och såg nu att spurs spelar mot arsenal och det måste jag se!
Jag är ett stort tottenhamfan och avskyr arsenal.

Har dock inte medlemskap, gissar jag får köpa second hand.
Vill gärna fixa det helst inte på matchdagen.

Eventuellt ska vi ha 2 biljetter spelar ingen roll var man sitter.
Är detta möjligt? tidigare matcher jag sett har de, men nu är de ju spurs arsenal så...
gissar att många inte säljer biljetterna

och pris?
Har varit Totehnhamn vs ManUtd förra året. Åkte London sedan fixade matchbiljet matchdagen precise två timmar innan. Kostade 150GBP då fixade biljetten på illegala sätt. Altså man får varken köpa eller sälja matchbiljetter. Bästa plats att inte bli blåst av bedragarier är att köpa från PUB security. Det finns ett PUB för Spurs fanater precise vänster sidan av den stora gatan. Där i hörnet ligger detta lokal.

Är inte Sverige sedan förra året glömde skriva på svenska.
Citera
2014-03-06, 12:11
Medlem
Culprits avatar
Någon säkraste och billigaste sidor för att köpa biljetter Barcelona-Real Madrid 22.03.2014 eller Copa del Ray final 16.04.2014...
Citera
2014-03-11, 17:03
Medlem
wigters avatar
Hallå där!

någon som har koll på var man kan köpa biljetter till FA CUP finalerna?
i mitt fall så gäller det Wigan - Arsenal den 12 april på wembley..

hade köpt biljetter för Arsenal - West Ham som skulle ha spelats den 13april, men den är nu uppskjuten pga. FA CUP match.

när jag kommer att befinna mig i London under dessa datum så har jag tänkt kika på en match och nu blev enda alternativet just Wigan - Arsenal.

tack på förhand!
Citera
2014-03-11, 23:04
Medlem
Profetpalles avatar
Tjena!

Jag är ute efter att se riktig tysk supporterkultur så tänkte därför åka ner och se en Dortmund match. Jag var inne på deras hemsida och letade efter biljetter utan större framgång. Biljettportalen visade bara en match och till den fanns det bara dyra sittplatser. Kan det verkligen stämma att alla matcher är slutsålda resten av säsongen?

Jag är ute efter en ståplatsbiljett i klacken och är tacksam för alla svar om hur jag ska gå till väga!
Citera
2014-03-12, 16:29
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profetpalle
Tjena!

Jag är ute efter att se riktig tysk supporterkultur så tänkte därför åka ner och se en Dortmund match. Jag var inne på deras hemsida och letade efter biljetter utan större framgång. Biljettportalen visade bara en match och till den fanns det bara dyra sittplatser. Kan det verkligen stämma att alla matcher är slutsålda resten av säsongen?

Jag är ute efter en ståplatsbiljett i klacken och är tacksam för alla svar om hur jag ska gå till väga!
Är nog svårt att få tag på en ståplatsbiljett, är i alltid utsålt. En sida där du kan hitta andrahandsbiljetter är viagogo. Räkna med ungefär en femhundring per person.

Ett tips till dig är att också se någon annan match på samma resa, det finns många lag i Ruhrområdet. Är så finurligt ordnat att man reser gratis med kollektivtrafiken till arenan på sin matchbiljett.
Citera
2014-03-19, 10:38
Medlem
Matchbiljetter till VM i Brasilien, seriösa sidor?

Vi är ett gäng grabbar som har köpt flygbiljetter och har boende i Rio under VM. Vi har försökt varit med på Fifas utlottning av biljetter (dom har släppt i omgångar) men utan att lyckats få tag i några och nu är det slut.

Nu undrar jag hur säkert det är att köpa biljetter av 2:a och 3:e part? Det finns mängder av sidor som säljer men det handlar om ganska mycket pengar och man vill ju inte bli blåst. Jag skulle vilja ha tips på seriösa sidor som man kan lita på. Har bl.a hittat denna som verkar ok men jag tänkte höra med er.

http://www.viagogo.se/Sportbiljetter/Fotbolls-VM-2014-i-Brasilien

Sedan undrar jag om möjligheten till att köpa biljetter utanför stadion, på plats. Känns dock lite skakigt att gå runt med jättesummor med pengar på Rios gator. Hur funkade det i Syd Afrika? Gick det att köpa biljetter, svart, utanför?

Tack på förhand!
Citera
2014-03-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wigter
Hallå där!

någon som har koll på var man kan köpa biljetter till FA CUP finalerna?
i mitt fall så gäller det Wigan - Arsenal den 12 april på wembley..

hade köpt biljetter för Arsenal - West Ham som skulle ha spelats den 13april, men den är nu uppskjuten pga. FA CUP match.

när jag kommer att befinna mig i London under dessa datum så har jag tänkt kika på en match och nu blev enda alternativet just Wigan - Arsenal.

tack på förhand!

Om du inte får tag i biljetter till någon PL-match så spelar QPR-Nottingham den 12:e april. Mitt favoritlag är Arsenal men jag har också sett QPR på plats för att få en andra match att se när jag ändå är över. Jag har en endast sett QPR i Championship och innan senaste PL-säsongen. Då har det alltid varit härlig stämning vilket slutat med att det alltid blivit en större upplevelse än Arsenal. QPR har därför blivit lite av mitt "andra lag".

Har aldrig haft problem med att få tag på biljetter på plats. Biljetterna för vuxna ligger mellan 20-35 pund.

Edit:

Du har ju även lite oglamorösa PL-matcher i London den helgen.
Fulham vs Norwich
Crystal Palace vs Aston Villa

I Championship har du förutom QPR-Nottingham även Millwall vs Watford.
Senast redigerad av ErnstJunger 2014-03-19 kl. 12:32.
Citera
2014-03-19, 13:36
Medlem
4298Redos avatar
Hallå! Det är så att jag vill ha tag på biljetter till Österrike - Sverige i EM-kvalet i höst. Hur får man tag på det? Någon som vet?
Citera
2014-03-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4298Redo
Hallå! Det är så att jag vill ha tag på biljetter till Österrike - Sverige i EM-kvalet i höst. Hur får man tag på det? Någon som vet?

Via förbundet går det ju att ansöka men det finns ingen info än.
http://svenskfotboll.se/landslag/biljett/bortamatcher-herrar/

Om man inte bryr sig om att jaga ören och kronor så finns det färdiga paket hos Steve Perryman.
http://steveperryman.se/fotbollsresor/em-kval/osterrike-sverige/21154
Citera
2014-03-20, 12:53
Medlem
Jag är intresserad av att kolla på när PSG spelar kvartsfinal i CL och jag vill se den matchen som spelas i Paris. Någon som vet om det släpps biljetter för allmänheten eller om dessa går till medlemmar osv? Hur får man då tag på biljetter? Har hört talas om den här sidan Viagogo, funkar det?
Citera
2014-03-21, 14:00
Medlem
pissoars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrightington
Jag är intresserad av att kolla på när PSG spelar kvartsfinal i CL och jag vill se den matchen som spelas i Paris. Någon som vet om det släpps biljetter för allmänheten eller om dessa går till medlemmar osv? Hur får man då tag på biljetter? Har hört talas om den här sidan Viagogo, funkar det?

Jag undrar exakt samma sak. PM:a gärna om du får reda på något på annat håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in